Siitäkin huolimatta ruokitaan vaikka ei tällä hetkellä ole varaa Ladaan, ja sitäpaitsi jos Vaimo-Kulta jätti auton pihapihlajan alle yöksi, niin arvaattekin, tilhen paskaa sininen Ladamme täynnään. Ainoa kerta kun tuli Ladaa pestessä sanottua: lyönpä käteni paskaan. Tänäänkin meni varmaan pari kiloa linnunruokaa oravan per..heelle. Moro!
Siemeniä meilläkin linnuille on ostettu. Ja lintuja ruokitaankin. Kuin myös oravia.
Onneksi kuitenkaan ladailua ei tarvitse linnunruokkimisen takia vähentää. Olen ajatellut ruokkia vain omanpihan lintuja, enkä koko eteläsuomen
tintintalviherkkua lähisparista. kovin ovat tykänneet kun syövät tangon viikossa ja eka talvi kun varpusiakin näkyy mitenhän lie pärjäävät sitte talven yli
Vantaan Länsimäessä käyneitä pihlajanmarjoja syöneet tilhit lentävät kännissä ikkunoihin ja taittavat niskansa.Sitten niitä saa kerätä pois.Kerran jätin yhden kuolleen tilhin paikoilleen.Seuraavana aamuna oli paikalla vain kasa höyheniä.Liekö kissa syönyt sen (kierrätykseen meni ).
Vantaan Länsimäessä käyneitä pihlajanmarjoja syöneet tilhit lentävät kännissä ikkunoihin ja taittavat niskansa.Sitten niitä saa kerätä pois.Kerran jätin yhden kuolleen tilhin paikoilleen.Seuraavana aamuna oli paikalla vain kasa höyheniä.Liekö kissa syönyt sen (kierrätykseen meni ).
Sorbusta nauttimalla lähtee henki ihmiseltäkin, jos vaan jaksaa juoda riittävästi.
Ei tuollaisia terroristeja kannata syöttää. Auton päälle vaan paskoo juuri silloin kun olet sen pessyt Itse muinoin teiniässä hermostuin erääseen lintuun kun se suoraan ikkunan kohdalle tuli vinkumaan joka helvetin aamu kello 5. Siis kesällä. Kostoksi siitä herättelystä menin eräs aamu väijyyn talon ulkopuolelle ja ammuin sitä lutkulla! Ei tullut sen jälkeen se terroristi vinkumaan mun ikkunan viereen. Niin ja tuo siis oli omakotitalossa.
Ja noista linnuistakin tulee vaan lintuinfluenssaa niin ei sellaisia kannata syötellä
en kannata ruokkimista! syyt: maksaa, vie aikaa ladan ropaamiselta, ja kaiken lisäksi vielä yrittää paskoa mun ladan päälle ja levittävät ainaki salmonellaa, jos ei pahempaa!