juu

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
kissimissi

juu

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

mulla ladailua takana n.viikko! enkä aio myyrä poies!!! koskaan!!!! :wink:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Hyvä juttu kun ei oo mieli vielä muuttunu...toivottavasti ei muutukkaan :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
v.paasio

Viesti Kirjoittaja v.paasio »

Näin itse vuosia ladaa ajaneena voin kysyä oletko hullu vai eikö lääkitystäsi ole saatu kohdalleen.

itse olen tuota ensimmäistä
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Myö myytiin 1200 S rek.nro: GAE-938.. punainen, kaduttanut vähän monta kertaa. Taidettiin nähdä sitä Ladat etelän lämpöön miitissä Santalahdessa. Ei keritty juttusille, huomattiin liian myöhään. Olis kaivannu lisää lääkettä 8)
Kyllä lähtee..!
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Minä myin vaalean 2107 1600 koneella ,olin helpottunut kun sain myytyä....mutta lada tauti ei hellittänyt :cry: nyt nappis alla ja tyytyväinen pelaa paremmin kuin uudempi 2107 :lol:
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Ladailua takana nyt kolme viikkoa, ja tyytyväinen olen ollut. Taitaa seuraavakin auto olla itänaapurin tuote 8)
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

no voe voe; olette ymmärtäneet ladailun ja kerhoilun aivan väärin:
Eihän ladat ole hyviä
Kerhohan on tukipiiri ladoihin pettyneille
Tekohilpeys on vaan petollinen kuori, millä saadaan lisää jäseniä

niin

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no onhan ne oikeasti ihan hyviä, leikillänihän minä vaan....?
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

ihmetyttää vaan kun kaikki ladat mitä minulla on ni kaikista niistä 4 on laturi paskana.. onko se ladan perus ominaisuus vai mikä?? :roll:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

kohta 400 000 km ladoilla ja ei koskaan ole laturi mennyt; no kerran on hiilet mennyt vaihtoon
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Ladat on kestäviä autoja, varsinkin vanhat takavetoiset ennen katteja, eihän niissä ollu juuri mitään muuta vikaa tai ominaisuudesta voi puhua: Takajarrut kastuvat aina kun sataa tai on vaan kosteaa tarpeeksi pitkään. Senkin kanssa oppi elämään, pieni "kässäri" kuivatus ja taas oli hiljaista. Harrastajilla alkaa vain olla niin vanhaa kalustoa, myöskin kilometrejä takana, että syytetään suotta syytä autoa huonoksi. Aika hyvä peli kun ottaa huomioon minkälaisen järjestelmän alaisena Togliatin tehtaan pojat silloin elivät ja olivat. Lada oli venäläiselle luxusta, suomalainen korkean autoverotuksen johdosta päätyi Ladaan, eikä aina poliittisesta vakaumuksesta. Halpaa autoa ei aina arvosteta samalla tavalla kuin kalliimpaa "kolleegaa", elikkä huoletonta huolenpitoa josta seuraavat omistajat kärsivät ja maksavat. En minäkään Ladaa minään kovin erikoisena pitänyt, se oli halpa luotettava lämmin ja PARAS AUTO MITÄ MEILLÄ KOSKAAN ON OLLUT, jos puhutaan hinta/laatusuhteesta. Olihan taas tarinaa. Hyvää Itsenäisyyspäivää Lada Kerholaisille!! :lol:
Kyllä lähtee..!
KosoLa

Viesti Kirjoittaja KosoLa »

Ladan laturi ei kestä korkeita kierroksia jos käytät sitä rata tai pelto autona,ni vaihda kampuran päähän pienempi siiva.
-73 eka Lada,heti koukkuun
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

v.paasio kirjoitti:Näin itse vuosia ladaa ajaneena voin kysyä oletko hullu vai eikö lääkitystäsi ole saatu kohdalleen.

Virallista päätöstä hulluksi julistamisesta täälläkin odotellaan, eikä lääkitys ole läheskään kohdallaan.
zetagi

Viesti Kirjoittaja zetagi »

v.paasio kirjoitti:Näin itse vuosia ladaa ajaneena voin kysyä oletko hullu vai eikö lääkitystäsi ole saatu kohdalleen.

Eikös se ollut kummeli joka sanoi että "Hullu saa olla mut ei tyhmä" :wink:
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Just näin. Hulluus on ihan oma taiteenlaji, mutta tyhmyys on järjenköyhyyttä.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Mielestäni Ladalla ajeleva (omistava) on ottanut järjen käteen, kun sanotaan. Sitä en oikein ymmärrä mitä se tarkoittaa, kun ottaa järjen käteen. Lada on järki valinta ei tyhmien. Käytettyä ja vanhaa autoa merkistä riippuen pitää korjata ja vaihtaa kuluneita osia. Ladan varaosathan on edullisia länsiautojen hintoihin nähden. Mitähän maksaa uuden Lada 110 jarrupalat, täydellinen ulkopeili, täydellinen ajovaloumpio ja tuulilasi asennettuna?
Kia Rio 1.4 joka tulee kohta Suomeenkin myyntiin, niin siihen vastaavat osat maksaa. Jarrupalat 97.50 Ulkopeili 220 Ajovaloumpio 300 ja Tuulilasi asennuksineen 504.72
Mielestäni jos ei anna järjen valita autoa, niin sitten rahan pitäisi kuitenkin ratkaista. Näitä kahta asiaa eivät vaan kaikki ymmärrä. Onko se näin?
Vastaa Viestiin