Mikä on koulutuksesi?
Mikä on koulutuksesi?
Sanotaan, että Lada on järkevän ostajan ja käyttäjän auto, eli ei laita mahdottomasti rahaa autoonsa ja saa luotettavan kulkupelin panostuksellaan. Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysellä, mikä on ladailijan koulutustaso tälllä hetkellä, eli jo suoritettu tai parhaillaan menossa oleva.
Itse olen ylioppilas, kirjoittanut 2001 keväällä ja tällä hetkellä viimeinen vuosi menossa agrologiopintoja (AMK).
Itse olen ylioppilas, kirjoittanut 2001 keväällä ja tällä hetkellä viimeinen vuosi menossa agrologiopintoja (AMK).
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
joo no...
YO, jääkäri-sotilaskuljettaja (C), maatilatalouden perustutkinto, konepainotteinen maaaseutuyrittäjätutkinto (asentaja + vähän kirjanpitoa), vuosi autokorikorjaajalinjalla ja sain paperitkin kun sai hyväksi lukuja + stipendi, erikoispintakäsittelijän paperit (automaalari) vuodessa, myös hyväksilukuja + ammattikirja + stipendi... Sitten lähdin vielä tänne Koskiin tuotantotaloutta (HAMK) ja nyt vika kevät menossa, opinnäytetyötä pitäis ruveta tekeen
Jos pääsis tekeen töitäkin välillä ja mielellään yrittäjänä ja sehän se on ollut tavoiteenakin koko opiskelu-uran ajan...

Viimeksi muokannut arpati, 11.12.2005 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
124/2101 practical beauty
Ylioppilas, konetekniikan AMK-inssi, autoasentajaksikin tullut opiskeltua, muttei ihan loppuun, eli ei papereita siitä.
Viimeksi muokannut kapa, 11.12.2005 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- ladoilla radalle
- Lada-Jussi
valitsin joku muu, eli olen merkonomi, joka on opistotason ammatillinen tutkinto, tradenomien myötä tosin kaupallisella alalla on toi koulu (merkantti) ja opisto (merkonomi) tasot poistua. ehkä mun pitää ihan suosiolla myöntää että olen amis tai jos en sitä hyväksy niin haettava ammattikorkeeseeen. 

Ammattikoulu tasolla ollaan eli autoasentajan paperit on taskussa ja kuljettajan papereita ollaan nyt opiskelemassa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-