KÄÄRMESALVA

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Hande

Viesti Kirjoittaja Hande »

Käärmesalvaa, mobilattia, zonia, hevoslinimenttiä, burree, sirdaludia, fysioterapiaa,,, Kaikkee sekaisin, mutta mistään ei ole hyötyä. Kiropraktikko toi avun, mutta näköjään vain vuodeksi. Taas sama kierre. Mut tätä se elämä on sit ku kerran erehtyy olee kyytis rajussa ulosajossa.
Mut ei pidä sen antaa haitata elämää.
CuoreV6

Viesti Kirjoittaja CuoreV6 »

Mitä helvetin käärmesalvaa?
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Hande kirjoitti:Käärmesalvaa, mobilattia, zonia, hevoslinimenttiä, burree, sirdaludia, fysioterapiaa,,, Kaikkee sekaisin, mutta mistään ei ole hyötyä. Kiropraktikko toi avun, mutta näköjään vain vuodeksi. Taas sama kierre. Mut tätä se elämä on sit ku kerran erehtyy olee kyytis rajussa ulosajossa.
Mut ei pidä sen antaa haitata elämää.
Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.
Vaikka ei haluaisi niin pikkasen elämää haittaa.
Hande

JTM kirjoitti: Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.
Haittaa, en sitä kiellä. Kyllä minäkin olisin halunnut jatkaa ammatissani, johon olen kouluttautunut, mutta se ei ollut enään mahdollista, niin ei sitten. Noi on elämässä ulkoisia seikkoja. Ei tärkeitä. Tärkeintä on säityttää positiivinen asenne elämään. Ja läheiset ihmiset.
Tarkoitin siis sitä, etten ole antanut vastoinkäymisten masentaa.
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Ikinä en oo mitää voiteita käyttäny, enkä käytä.
Sama koskee noita särkylääkkeitä, en syö pillereitä vaikka särkiski.
Ja kankkusta en saa tekemälläkään :D
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Hande kirjoitti:
JTM kirjoitti: Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.
Haittaa, en sitä kiellä. Kyllä minäkin olisin halunnut jatkaa ammatissani, johon olen kouluttautunut, mutta se ei ollut enään mahdollista, niin ei sitten. Noi on elämässä ulkoisia seikkoja. Ei tärkeitä. Tärkeintä on säityttää positiivinen asenne elämään. Ja läheiset ihmiset.
Tarkoitin siis sitä, etten ole antanut vastoinkäymisten masentaa.
Töissä minäkin mieluummin olisin, mutta toistaiseksi tapellaan lääkäreiden ja vakuutusyhtiön kanssa. Läheiset ihmiset ovat tosiaan tärkeintä. Minä olen masentunutkin ja ihan täysillä, mitä sitä vähempään tyytyisi. Mutta eletään vaan ihan piruuttaan. Kun melkein kaikki tavoittelevat positiivista asennetta elämään niin minä olen ottanut positiivisen asenteen kuolemaan.
afrika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja afrika »

en laita mitään . minä kärsin. kärsin vaikka henki menisi. lääkkeitä en syö enkä lääkäriin mene. ärrkele!
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

afrika kirjoitti:en laita mitään . minä kärsin. kärsin vaikka henki menisi. lääkkeitä en syö enkä lääkäriin mene. ärrkele!
Hieno asenne. Minun on pakko mennä heti huomenna lääkäriin, kun pitäisi saada eläkepaperit aikaiseksi. Kirjoittaisin kyllä itse valmiit paperit, mutta viranomaiset eivät kuulemma kelpuuta niitä.
Tarvittaessa nimikirjoituksenkin osaan vääntää riittävän epäselvällä käsialalla.
Hande

JTM kirjoitti:Töissä minäkin mieluummin olisin, mutta toistaiseksi tapellaan lääkäreiden ja vakuutusyhtiön kanssa. Läheiset ihmiset ovat tosiaan tärkeintä. Minä olen masentunutkin ja ihan täysillä, mitä sitä vähempään tyytyisi. Mutta eletään vaan ihan piruuttaan. Kun melkein kaikki tavoittelevat positiivista asennetta elämään niin minä olen ottanut positiivisen asenteen kuolemaan.
kukin elää tyylillään, mitä minä toisia mitenkään neuvomaan. Hyvä asenne toikin. Pistipä miettimään.
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Melkein tuli lääkärissä käytyäkin vaastaanottovirkailija ilmoitti, että tohtori on kipeä ja varataanpas uusi aika.
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Kylmägeeliä... Try it on your girlfriens nippels :!: :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Vastaa Viestiin