Takavetoisesta lisäkokemuksia

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään? =)
.
Avatar
pressa
Viestit: 10449
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

noose01 kirjoitti:Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään?
no hitsi vaan
jos et "töpseli" nimityksestä ymmärtänyt niin anna olla
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

pressa kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti:Tänään postiluukkuun kolahti kirkkat sivuvilkut. Väkästelin ne kiinni, komiat tuli. Kiitoksia Pöhö-A:lle toimituksesta Pari kuvaa vielä: 1 2
hienolta näyttää
mutta tuunaa tuo lämppärintöpseli piiloon vaikka konetilaan tai siististi puskurin kiinnitysreikään
muuten siisti
Njoo, tuo tökkeli pisti alkuun vähän silmään, mutta nyt siihen on jo tottunut. Oon mä miettinyt että siirtäis tuon jonnee muualle, mutta toi on kyllä paras paikka. Konetilaan sitä ei jaksa siirtää, turhaa vaivaa tulee pellin kanssa veivaamisesta. Ja jos tuon haluaisi puskurin reikään, niin siinähän saisi jo porailla :lol:

Yksi vaihtoehto olisi tietenkin tuoda se tuosta hiekkapellistä olevasta reiästä, mutta sitten täytyis siirtää rekisterikilpeä. Tietenkin tuon pistokkeen paikka on määräytynyt sen mukaan missä puskuri on ollut. Tuskimpa asentaja on meinannu että se otetaan pois :wink:

Joten summa summarum; se on hyvä siinä :lol:

Vai näyttääkö lada teidän mielestänne kovin pahalta hintaisekseen, vaikka pistoke on ei-niin hyvässä paikassa? *klik*
Viimeksi muokannut Jokari, 17.12.2005 18:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
pressa
Viestit: 10449
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

itselläni oli konetilassa ja liitosjohto kelalla paisuntasäiliön ympäri
siitä oli helppo pistää tolppaan ja takaisin
tuleepahan öljyt yms. tarkistettua useammin kun peltiä availee päivittäin
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Mailman kolme turhinta asiaa: Paavin pallit, nunnan nännit ja Ladan lohkolämmitin :-) Omassanikin on, mutta vielä ei oo tarvinnu käyttää...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

,_,/ukka kirjoitti:Mailman kolme turhinta asiaa: Paavin pallit, nunnan nännit ja Ladan lohkolämmitin :-) Omassanikin on, mutta vielä ei oo tarvinnu käyttää...

,_,/ukka
Tääkin on niin makuasia. Sehän nyt on ihan selvää että tuo säästää konetta sekä pensaa.

Omalta kohdalta suurin syy jatkuvaan käyttöön löytyy suht lyhyestä koulumatkasta. Lämpiää Lada todella ripeästi käyttölämpöön, noin 2 kilsan sisällä. Ei tarvii huudattaa kylmää, tukkosta konetta ja kattella umpihuuruisia laseja :roll:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Juuri näin, itsellä käyttö on satunnaista ja yleensä ennalta arvaamatonta. Eli lämppärin piuha ja jatkoroikat on aina hakusessa. Jos auton käyttö olisi päivittäistä ja suunniteltua, niin luultavasti käyttäisin myös lämmitintä.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Viesti Kirjoittaja markku »

Käyttäisin mutta johto liian lyhyt,pitäisi saada pitkä johto....jotenka luotetaan siihen että lada ei tarvi semmoista :roll:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Käyttäisin lohkolämmitintä jos olis.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

pressa kirjoitti:
noose01 kirjoitti:Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään?
no hitsi vaan
jos et "töpseli" nimityksestä ymmärtänyt niin anna olla
Oho, luinkin huolimattomasti.
Meni silmien ohi että olit jos samaa ehdottanut, ei tarvitse ottaa hitsi ja herneet voi säästää jouluksi.
.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Lada on muuttunu ronkeliksi. Pari päivää sitten säädin isoiksi päässeet tulppien kärkivälit hyvää hyvyyttäni, ja kuinkas tämä katiska kiittää minua! :evil:

Pintakaasulla esiintyy vaihteesta/ryypyn asennnosta riippumatta kauheaa nypytystä....pakoäänistäkin kuulee että kaikki ei oo kohallaan, jatkuvaa pötpötystä normaalin örinän sijaan. On se woihan wanha wihtahousu kumma kun säätää tulpista kärkivälit kohdilleen niin kaikki menee päin v*ttua :evil:

Muutenkin koko kottero tuntuu näin kylmällä jotenkin oudon nuhaiselta...en tiedä kuvittelenko vai mitä :roll:

Ja mua hitsit kun täältä woihan wanha wihtahousu tuppukylästä ei löydy 38 mm hylsyä ollenkaan, ja ½" vääntövarretkin on melkein 25€!! Hävytön hinta mokomasta kalikasta :twisted: Ja 36 mm hylsytkin melkein kympin!!1

Jakopään hilppeet tuli onneksi...pitää huomenna hakea. Sinne menee taas puolensataa euroa. Lada saa kyllä hiljentyä reilusti, jotta tyydytetään tämänkin ylihintasen ja epävarman rempat kulut :twisted:

kautta profeetan parran!!1 sanon minä :twisted:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Muistithan säätää sytytyksen kohdilleen kärkivälien säätämisen jälkeen? Onhan katkojan kärjillä sopiva väli ja puola kunnossa?
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

destor kirjoitti:Muistithan säätää sytytyksen kohdilleen kärkivälien säätämisen jälkeen? Onhan katkojan kärjillä sopiva väli ja puola kunnossa?
Johan tuota sytkää on veivattu monta kertaa..kyllä sen pitäis olla sielläpäin. Tosin ilman stropoa tossa voi olla heittoa vaikka kuinka paljon.

Katkojan kärjillä on vähän liian pieni väli, mutta kymmenen minuutin ähellyksen jälkeenkään en saanut kärkien ruuvia auki. Ruuvari ei muutakuin nuljaa ja lenkkiavain ei mahdu kunnolla :?

Puolasta en käy sanomaan mitään, se on tommonen mallia "ei-perinteinen", etuvastuksella. Tähän mennessä on toiminut.

Ulkonakin on niin halavatun kylmä ettei tuonne voi mennä mitään tekemään. Oi lämmin talli, mis oot.... :roll:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Jos et saa kärkien ruuvia auki niin väännä tongilla sitä liparetta missä se kärkien toinen kontakti on kiinni. Säätyy se silläkin tavoin.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nojoo, vika oli taas ratin ja penkin välissä :oops:

Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu :oops:

Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith :P
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin