Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Njoo, tuo tökkeli pisti alkuun vähän silmään, mutta nyt siihen on jo tottunut. Oon mä miettinyt että siirtäis tuon jonnee muualle, mutta toi on kyllä paras paikka. Konetilaan sitä ei jaksa siirtää, turhaa vaivaa tulee pellin kanssa veivaamisesta. Ja jos tuon haluaisi puskurin reikään, niin siinähän saisi jo poraillapressa kirjoitti:hienolta näyttää
mutta tuunaa tuo lämppärintöpseli piiloon vaikka konetilaan tai siististi puskurin kiinnitysreikään
muuten siisti

Yksi vaihtoehto olisi tietenkin tuoda se tuosta hiekkapellistä olevasta reiästä, mutta sitten täytyis siirtää rekisterikilpeä. Tietenkin tuon pistokkeen paikka on määräytynyt sen mukaan missä puskuri on ollut. Tuskimpa asentaja on meinannu että se otetaan pois

Joten summa summarum; se on hyvä siinä

Vai näyttääkö lada teidän mielestänne kovin pahalta hintaisekseen, vaikka pistoke on ei-niin hyvässä paikassa? *klik*
Viimeksi muokannut Jokari, 17.12.2005 18:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tääkin on niin makuasia. Sehän nyt on ihan selvää että tuo säästää konetta sekä pensaa.,_,/ukka kirjoitti:Mailman kolme turhinta asiaa: Paavin pallit, nunnan nännit ja Ladan lohkolämmitinOmassanikin on, mutta vielä ei oo tarvinnu käyttää...
,_,/ukka
Omalta kohdalta suurin syy jatkuvaan käyttöön löytyy suht lyhyestä koulumatkasta. Lämpiää Lada todella ripeästi käyttölämpöön, noin 2 kilsan sisällä. Ei tarvii huudattaa kylmää, tukkosta konetta ja kattella umpihuuruisia laseja

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Lada on muuttunu ronkeliksi. Pari päivää sitten säädin isoiksi päässeet tulppien kärkivälit hyvää hyvyyttäni, ja kuinkas tämä katiska kiittää minua!
Pintakaasulla esiintyy vaihteesta/ryypyn asennnosta riippumatta kauheaa nypytystä....pakoäänistäkin kuulee että kaikki ei oo kohallaan, jatkuvaa pötpötystä normaalin örinän sijaan. On se woihan wanha wihtahousu kumma kun säätää tulpista kärkivälit kohdilleen niin kaikki menee päin v*ttua
Muutenkin koko kottero tuntuu näin kylmällä jotenkin oudon nuhaiselta...en tiedä kuvittelenko vai mitä
Ja mua hitsit kun täältä woihan wanha wihtahousu tuppukylästä ei löydy 38 mm hylsyä ollenkaan, ja ½" vääntövarretkin on melkein 25€!! Hävytön hinta mokomasta kalikasta
Ja 36 mm hylsytkin melkein kympin!!1
Jakopään hilppeet tuli onneksi...pitää huomenna hakea. Sinne menee taas puolensataa euroa. Lada saa kyllä hiljentyä reilusti, jotta tyydytetään tämänkin ylihintasen ja epävarman rempat kulut
kautta profeetan parran!!1 sanon minä

Pintakaasulla esiintyy vaihteesta/ryypyn asennnosta riippumatta kauheaa nypytystä....pakoäänistäkin kuulee että kaikki ei oo kohallaan, jatkuvaa pötpötystä normaalin örinän sijaan. On se woihan wanha wihtahousu kumma kun säätää tulpista kärkivälit kohdilleen niin kaikki menee päin v*ttua

Muutenkin koko kottero tuntuu näin kylmällä jotenkin oudon nuhaiselta...en tiedä kuvittelenko vai mitä

Ja mua hitsit kun täältä woihan wanha wihtahousu tuppukylästä ei löydy 38 mm hylsyä ollenkaan, ja ½" vääntövarretkin on melkein 25€!! Hävytön hinta mokomasta kalikasta

Jakopään hilppeet tuli onneksi...pitää huomenna hakea. Sinne menee taas puolensataa euroa. Lada saa kyllä hiljentyä reilusti, jotta tyydytetään tämänkin ylihintasen ja epävarman rempat kulut

kautta profeetan parran!!1 sanon minä

Johan tuota sytkää on veivattu monta kertaa..kyllä sen pitäis olla sielläpäin. Tosin ilman stropoa tossa voi olla heittoa vaikka kuinka paljon.destor kirjoitti:Muistithan säätää sytytyksen kohdilleen kärkivälien säätämisen jälkeen? Onhan katkojan kärjillä sopiva väli ja puola kunnossa?
Katkojan kärjillä on vähän liian pieni väli, mutta kymmenen minuutin ähellyksen jälkeenkään en saanut kärkien ruuvia auki. Ruuvari ei muutakuin nuljaa ja lenkkiavain ei mahdu kunnolla

Puolasta en käy sanomaan mitään, se on tommonen mallia "ei-perinteinen", etuvastuksella. Tähän mennessä on toiminut.
Ulkonakin on niin halavatun kylmä ettei tuonne voi mennä mitään tekemään. Oi lämmin talli, mis oot....

Nojoo, vika oli taas ratin ja penkin välissä
Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu
Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith

Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu

Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith