Minkälainen ladisti olet?
- Lada-Jussi
Minkälainen ladisti olet?
foorumissa on selvää jakoa rallimiehiin ja normaalikäyttäjiiin yms. keitä mahtaa olla eniten?

- Lada-Jussi
hmm
en muuten ite osaa vastata tohon.... mikä mä nyt olisin, auttakaa?
periaatteessa ihan normaalikäyttöä, mutta jopa Samarassakin olen pysytellyt orkkis linjalla, joten on tavallaan myös tuollaisia keräilymobiileja.... mut ei ne kuitenkaan ihan museovehkeitäkään ole..
periaatteessa ihan normaalikäyttöä, mutta jopa Samarassakin olen pysytellyt orkkis linjalla, joten on tavallaan myös tuollaisia keräilymobiileja.... mut ei ne kuitenkaan ihan museovehkeitäkään ole..

- veli alexei
- Moderaattori
Normaali käyttöauto sen mitä nyt normaalisti suostuu käymään. Ralli on rahamiehille eli ei mulle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Niin, mitähän sitten itsekin tuohon vastaisi. Auto kun on tällä hetkellä käyttöautona mutta kuitenkin orkkiskuntoisena, hälläriä ja nopeasti irroitettavaa mankkaa lukuunottamatta. Ensi kesänä olisi tarkoitus ostaa toinen Lada käyttöautoksi ja siirtää nykyinen puhtaaksi harrasteautoksi ja aikanaan museorekisteröidä.
Pistin katutuning harrasteautona (twin camit tänne) vaikkei tc olekaan niin kai turbo kuuluu tähän, mutta tiellä olis tarkoitus ajaa vain kesäisin, tosin talvisin olisi tarkoittus käväistä joskus jäällä (tuli piikit ostettua).
Työmatkoja tuskin tulee paljoa ajeltua 60km suunta ja lada vie bensaa käsittämättömän paljon, joten sen käytön hoitaa hiluxi 8.4l/100km dieseliä on paaljon halvempaa ajoa kuin yli 20l/100km 98e
Työmatkoja tuskin tulee paljoa ajeltua 60km suunta ja lada vie bensaa käsittämättömän paljon, joten sen käytön hoitaa hiluxi 8.4l/100km dieseliä on paaljon halvempaa ajoa kuin yli 20l/100km 98e
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Sama. Tosin pyrin välttämään Ladan käyttöä, jos saan muilla keinoilla asiani toimitettua. Eli kävellen, pyörällä jne.Ladaperhe kirjoitti:Mielenkiintoinen äänestys.
Itsellä auto on ihan käyttöautona. Lada ei siis tosin itselleni ole pelkästään äänestysvaihtoehdon "normaali käyttöauto" kohdan mukainen vaan myös miellyttävä harrastus.
Ei mulla kyllä twincamia ole, eli mun auto menee vähän tonne alkuperäisen harrasteauton / katutuningin välimaastoon.
Eli talvella ei tuo nykyinen Lada ole käytössä ettei hyvät pellit mätäne. Mutta kuitenkin siihen tulee sit rakenneltua jotain pientä kivaa ekstraa jatkuvasti..
Eli talvella ei tuo nykyinen Lada ole käytössä ettei hyvät pellit mätäne. Mutta kuitenkin siihen tulee sit rakenneltua jotain pientä kivaa ekstraa jatkuvasti..
Matti / Ladidos Tampere
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
Joo vaikeelta näyttää
Käyttöautoina 2105/2102
Harrasteautona (muutetaan) 2101 ja toi 2102 toimii myös tässä kategoriassa ja osanhakureissuissa hyödyllisenä kulkineena.
Pelto/jääpeliksi (jokkiskin mahdollisesti hamassa tulevaisuudessa) pitäis rakentaa yksi paperiton nappis....
Käyttöautoina 2105/2102
Harrasteautona (muutetaan) 2101 ja toi 2102 toimii myös tässä kategoriassa ja osanhakureissuissa hyödyllisenä kulkineena.
Pelto/jääpeliksi (jokkiskin mahdollisesti hamassa tulevaisuudessa) pitäis rakentaa yksi paperiton nappis....
124/2101 practical beauty
Vaikeeta..
No mites tähän muka voi vastata kun pitäisi päästä valitsemaan kaksi kohtaa?
2103 kun on alkuperäinen harrastemobiili, ei nyt ihan täydellinen vielä, mutta kyllä se vielä alkuperäiset muotonsa täydellisesti löytää!
Sitten on tuo ralli-lada ja sen varakorit yms.
Yhteensä mulla on nyt 5 ladaa
ihan liikaa muuten...
Onko täällä muuten joku muukin kuka oikeasti harrastaa ladalla kisailua(ralli, jokkis, rata, yms.)?
En mää ainakaan voi sanoa olevani rahamies vaikka rallia harrastelenkin... Kaikki rahat on kylläkin tainnu mennä juuri siihen
2103 kun on alkuperäinen harrastemobiili, ei nyt ihan täydellinen vielä, mutta kyllä se vielä alkuperäiset muotonsa täydellisesti löytää!
Sitten on tuo ralli-lada ja sen varakorit yms.
Yhteensä mulla on nyt 5 ladaa

Onko täällä muuten joku muukin kuka oikeasti harrastaa ladalla kisailua(ralli, jokkis, rata, yms.)?
En mää ainakaan voi sanoa olevani rahamies vaikka rallia harrastelenkin... Kaikki rahat on kylläkin tainnu mennä juuri siihen