Auton vahaus
Auton vahaus
Tuli tässä vietettyä minimiitinkiä ja tallipileitä autoja vahaillen. Kun tuli käytettyä nestevahaa, niin tuli hyvä kiilto pintaan vähän vanhempaankin autoon.
Kahdestaan homma meni mukavasti eikä kolmaskaan pyörä ollut liikaa. Ihan onnistunut kokoontuminen, vaikka makkarat jäivätkin grillaamatta.
Kuinkahan moni palstalaisista vahailee omaa larppaansa?
Kiitokset kerhoveljelle kokousjärjestelyistä.
Kahdestaan homma meni mukavasti eikä kolmaskaan pyörä ollut liikaa. Ihan onnistunut kokoontuminen, vaikka makkarat jäivätkin grillaamatta.
Kuinkahan moni palstalaisista vahailee omaa larppaansa?
Kiitokset kerhoveljelle kokousjärjestelyistä.
Joo toi myllytys tekee kyllä ihmeitä vanhalle ja naarmuuntuneelle maalipinnalle
Ite olen käyttänyt Vauhtipesun palveluita Karhulassa. Scan auton sisäpihalla. Tekee äijät hyvää jälkee ja ei maksa omaisuuksia. Ja on muutenkin rentoja kundeja 

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
No lähinnä kokeilin tommosta konetta. Emännän auto oli niin hyvissä vahoissa, että siinä ei muutosta huomannut. Mun Ladasta tuli ihan eri auto. Eli kokeen lopputulos: Vahauskone on vahausta nopeuttava ja helpottava laite. Eiköhän tuo tule joskus vahattua uudelleenkin...JTM kirjoitti:Mikä oli kokeen lopputulos? Jäikö viimeiseksi kerraksi vai onko ensi kesänä luvassa uusinta?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
-
Tuleehan niitä hinkattua 8-10 kertaa vuodessa, edellinen auto oli mulla yli 16 vuotta, vielä punainen mikä on vaikeimpia värejä hoitaa auton haalistumatta.Itse onnistuin hyvin mutta kyllä meni aikaakin paljon vahauksissa, homma toimii myös erinomaisena "jumppa"tuokiona ja pitää kuljettajankin vetreänä. Usein kun vahaa niin sen tekee nopeasti kun ei tarvi hangata hapettuneita maalipigmenttejä pois, vahaa menee vähemmän kun sitä nopeasti levittää liukkaaseen pintaan ja aina on maalipinta suojattu happo ja suola hyökkäyksiltä. 

Kyllä lähtee..!
Meillä taitaa olla sukuvika tuo vahan kanssa hinkkaaminen, päästiin nuorena hyvään oppiin.
Enää ei käytetä keltaista Simonizia. Kilpikonnavahaa leviteltiin tänäänkin juniorin kanssa.
Kolme autoa tuli viikonlopun aikana vahattua, kun sai apua ja hyvän työtilan. Käsi on nyt niin kipeä ettei tänään paljon muuta kykenekään tekemään.
Enää ei käytetä keltaista Simonizia. Kilpikonnavahaa leviteltiin tänäänkin juniorin kanssa.
Kolme autoa tuli viikonlopun aikana vahattua, kun sai apua ja hyvän työtilan. Käsi on nyt niin kipeä ettei tänään paljon muuta kykenekään tekemään.
- Team perseauki racing
kyllähän noita aina sillontällönpitää muistaa vahailla... viime keväänä maalasin tuon 1200l uuten väriin pinnasta tuli kohtuullinen ulkona maalatuks mutta sitten käsittelin koneen kanssa hiovalla vahalla ja punanen väri vah pintaa ja ai että tuli kivan kiiltävä ja vielä ku sai pari tyttöstä houkuteltua avuks homaan... kyllä sitä ihan mielellään teki
pari kolme kertaa vuodessa tulee molemmat ladat vahattua

ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Enpä ehtinyt Ladaa vahata.
Muita autoja tulee hinkattua kohtuu taajaan. Tuttua hommaa, autofiksarina kun olen työskennellyt.
Heittäkää ne koneet helevettiin, niillä ei saa muuta kuin laikanjäljet maalipintaan.
Maalipinnan koneellinen kiillotus (=myllytys) on sitten asia erikseen.

Heittäkää ne koneet helevettiin, niillä ei saa muuta kuin laikanjäljet maalipintaan.
Maalipinnan koneellinen kiillotus (=myllytys) on sitten asia erikseen.
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)