Itse sain kannettavan Mp3-soittimen, pitkät kalsarit (mummu antaa jokavuosi ), pari peliä PS 2:selle, lahjakortin lävistämöön, rahaa, kehykset tyttöystävän kuvalle ja tuttipullon (olisko vinkki tyttöystävältä et ime sitä äläkä hänen kaulaansa tjtn ).
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
No toi dikikamera oli joululahja ukolta, olisin kyl ostanut sen muutenkin mutta tää tuumas että maksamalla sen selviytyy joululahjasta . Äiteeltä sain 50 e rahaa meille puoliksi ja pöytäliinan, isältä puukkoja ja terottimen, Veli Alexeilta löylykauhan ja uralmoccaa. Siinäpä nuo sitten.
Edit: Kuljetus P. Alajoki Oy muisti punkkupullolla.
Viimeksi muokannut Nonnis, 27.12.2005 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viiskymppiä sekä konvehteja. Joululahja sekin kun isäukko taas jälleen kerran sponssasi, eli anto rahat tohon cd-soittimeen, sekä maksoi nuo jakopään hilppeet
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
mä olen ollut niin kiltti, että kaikkea ei tähän jaksa luetellakaan, mutta jos jotain eritellään, niin punainen pipo jossa toisellapuolella lukee Lada-Jussi ja toisella puolella Leppäkosken Ladafarmi sitten tollasen hp:n monitoimilaitteen sain lahjanvaihtajaisina, mutta kamala kone kun siihen pitää erikseen hankkia usb-johto, muuten sillä ei voi skannata tai tulostaa koneelta, eli nyt sillä ei vielä tee mitään.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mp3, koneeseen kajarit ja subbari (hyvin jytisee), punaset karva nopat ,punanen neon valo , guines 06,webbikamera,mikki+ kuulokkeet, jtn cd levyjä,karkkii, ja jtn muuta sälää
oho mikä lista
kaikennäkösiä kalsareitahan sieltä taas tulla tupsahti mutta paras lahja sisälsi
ladanavaimet,rekisteriotteen luovutusosan,ralliratin ja vunterpaumin
tosin lahja sisälsi myös pienen käytännön pilan(mulle ei o kerrottu missä kyseinen lahja on)
Varmaan Pukki olis tuonnu näin kiltille pojalle vaikka mitä, itse estelin perheellisenä miehenä, sain jo förkottina 50 v lahjana/joulu myöskin Volvo farmarin ja saksanpaimenkoiran. Volvo on punainen ja Aino-koira ihmisen paras ystävä. Tuli kuiteskin lämpöiset sukat ja suklaata sikanaan, tarttee Ainon kanssa lenkkeillä.. sehän on vaan mukavaa..!