Jokari_ kirjoitti:Miten sen ny ottaaLahna kirjoitti:Eli tehtaan rasvoissa!Jokari_ kirjoitti: 163 200.
No onhan siinä ainakin paremmat pellit kun tossa mun 3 vuotta uudemmassa asteekissa

Ei ainakaan oikeessa etulokarissaKimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:Miten sen ny ottaaLahna kirjoitti: Eli tehtaan rasvoissa!
No onhan siinä ainakin paremmat pellit kun tossa mun 3 vuotta uudemmassa asteekissa![]()
Kyllä se vaan oli. Mutta tulipahan tehtyäKimmo86 kirjoitti:No eihän se nyt niiiiin paha homma ollutkaan..
Hassua että siellä Leppäkoskella on kylmempää kuin muualla Etelä-Suomessa.Lada-Jussi kirjoitti:mun orkkisklassikko 2107 sai sitten tänään leiman, kyllä se nyt lämmitti mieltä kun muutaman päivän ähertäminen 20 asteen pakkasessa tuotti toivottua tulosta. nyt pitäis sitten alottaa kaikki muu korjaaminen ja huolto...
no mä ny pyöristin viiden asteen tarkkuudella. kyllä täällä oli yli 15 astetta parhaimmillaan noina pakkaspäivinä, et sää ole näitä etelän kelejä nähnyt muuta ku telkkarissa ja ei ne siellä kovin tarkkaa kerro kyläkohtaisia lämpötilojaNonnis kirjoitti:Hassua että siellä Leppäkoskella on kylmempää kuin muualla Etelä-Suomessa.Lada-Jussi kirjoitti:mun orkkisklassikko 2107 sai sitten tänään leiman, kyllä se nyt lämmitti mieltä kun muutaman päivän ähertäminen 20 asteen pakkasessa tuotti toivottua tulosta. nyt pitäis sitten alottaa kaikki muu korjaaminen ja huolto...
Ladafarmin päästöt ovat jäädyttäneet ilmakehänNonnis kirjoitti:Hassua että siellä Leppäkoskella on kylmempää kuin muualla Etelä-Suomessa.Lada-Jussi kirjoitti:mun orkkisklassikko 2107 sai sitten tänään leiman, kyllä se nyt lämmitti mieltä kun muutaman päivän ähertäminen 20 asteen pakkasessa tuotti toivottua tulosta. nyt pitäis sitten alottaa kaikki muu korjaaminen ja huolto...