Laitetaanpas kysymys tietäjille ja hidastetaan samalla oman pään lahoamista seuraavalla kysymyksellä:Ketkä suomalaiset ovat saaneet kunnian kilpailla tehtaan rallitalleissa itämaisilla automerkeillä?Aikarajaksi vaikka ennen 1990, niin jää nämä Fabia-seikkailut kysymyksen ulkopuolelle.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
KosoLa kirjoitti:Veikkaan Pekka Vilpponen Mossella,Kyösti Hämäläinen ajoi kauden ladalla se oli mahdollisesti talliauto...
Kyösti Hämäläisen hommasta on sama käsitys.Olen kuullut, että Vilpposen käyttämä Mosse olisi ollut tehtaan tekele, joka myöhemmin palautui Neuvostoliittoon.Tehdaskuski vai ei??Pisteitä KosoLa:lle!Mutta tämä oli vasta alkua kysymykselle.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Saatto olla Esko,asiasta toiseen oon ollu kartturina myrkynvihreessä mossessa -80 luvun puolenvälin jälkeen,noin kymmenen kisaa,aikas hyvällä menestyksellä,koneena loppuvaiheessa aikas harvinainen ic rally,eli kahdella nokka akselilla varustettu kone kuitenkin vaan kasiventtiilinen.Koneita on tuotu eri reittejä kolme kappaletta joista ainakin yks on tuhoutunut.Kaverilla on se mosse tallessa, kyseinen kone paikallaan tallissa hyvässä korjussa.
Markku Saaristo ja Skoda 130R (ei pidä sekoittaa 130 RS joka oli coupe)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -