mainosta!

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
CuoreV6

Viesti Kirjoittaja CuoreV6 »

samarai kirjoitti:..mutta kyllä ton yrittäjän olis ehdottomasti kannattanut tarkastuttaa toi auto ensin puolueettomalla tavarantarkastajalla..
Näin on. Mutta olisi kiva kuulla kyseisen yrittäjän lausunto tästä asiasta. Tuossa lehtijutussa sitä ei päässyt toteamaan.
Minä en yksinkertaisesti jaksa uskoa, että tuo "päällikkö" olisi antanut medialle koko totuuden asiasta.

Nerd-O kirjoitti:Ois kyllä kiva olla mukana noissa delta-auto hommissa.
Älä muuta sano.. Pääsisi edes kärpäseksi kattoon muutamaksi päiväksi. :roll:
Nerd-O kirjoitti:Käsitelläänkö niitä yhtään mitenkään jossain kokouksissa?
Jaa'a. Sanoisin, että ei. Ennen kuin "isommat herrat puuttuu peliin". Tunnen tapauksen jossa uuden Alfa Romeo GT:n ostanutta henkilöä kohdeltiin todella ala-arvoisesti. Auto luovutettiin monelta osin virheellisenä, ja näiden korjaaminen venyi sovitusta aikataulusta, ja joiltakin osin virheiden korjaaminen ei kuulemma ollut mahdollista. Kaveri teki asiasta reklamaation ylemmälle taholle, ja seuraavana päivänä tuli puhelu Deltalta, että kaikki onnistuu. Saman tien.
Sanottakoon vielä, että näitä tapauksia on tiedossa kymmeniä. Tämä kertomani sattui vain olemaan uusin, vieläkin vaiheessa oleva tapaus..

Jo on jummijammi woihan wanha wihtahousu kumma juttu, että tällaisissakin asioissa pitää ottaa yhteyttä suurempiin herroihin, että jotakin tapahtuu. Ja kyse on kuitenkin Deltan premium -merkistä, ja malliston hinnakkaimmista tuotteista.

Ihan kun ei hitsi ihmisellä olisi parempaakin tekemistä.

Positiivisia poikkeuksiakin tosin on. Itse olen asioinut Porin D-A:ssa ongelmitta useamman vuoden, ja hyvä suhde on päässyt syntymään.
Jos jollakin on negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta, niin olisi kiva kuulla. Pari tapausta on ollut aikaisemminkin, jotka olen vienyt eteenpäin...
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tälläiset takavalotakuut ja muut ihan hemmetinmoiset tappelut liikkeen kanssa on yksi syy miksen osta enää uutta autoa. Laittaa nyt pieni omaisuus autoo kiinni, jota ei voi eikä saa itse korjata, ja pääsee tappelemaan kormaamon kanssa kun periaatteessa pitäisi vaan ajella huolettomia kilometrejä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
T.Ket.

Viesti Kirjoittaja T.Ket. »

Muistaakseni noita takuita on vertailtu jossain autolehdessä, ja siinä on sitten paljastunut noista pitkistä takuuista vaikka minkälaisia porsaanreikiä, eli ne ovat vähän samanlaisia kuin käytettyjen autojen 6kk takuut, eli kuluvat osat eivät kuulu takuun piiriin...
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Vanja-eno kirjoitti:Tälläiset takavalotakuut ja muut ihan hemmetinmoiset tappelut liikkeen kanssa on yksi syy miksen osta enää uutta autoa. Laittaa nyt pieni omaisuus autoo kiinni, jota ei voi eikä saa itse korjata, ja pääsee tappelemaan kormaamon kanssa kun periaatteessa pitäisi vaan ajella huolettomia kilometrejä.
javot. Itse olen ostanut yhden auton uutena (Ford Transit) ja eihän siitäkään tappeluitta/ylimääräisiä kustannuksia selvinnyt mutta ei niistä tällä kertaa enempää. Samat ajatukset juuri kuin Vanjalla- lisättynä, että auton arvosta lähtee "puolet" kun ajat sen liikkeestä (se ei enää olekaan uusi vaan käytetty) ja kannattaa muistaa, että noi takuuhuollot ei ole ilmaisia. . Silläkin rahalla voi vaikka kunnostaa sitä käytettyä. No kai niitä "uusien autojen" ostajia tarvitaan "rahoittajiksi" 8) - ja maksakoot ne joiden p..e kestää. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
T.Ket.

Viesti Kirjoittaja T.Ket. »

Deltta se vaan lisää mainettaan rehellisenä liikkeenä. Kia Ceraton nostivat Joulukuun ostetuimmaksi rekisteröimällä tarpeeks näyttelyautoja :) .
Vastaa Viestiin