Näin on. Mutta olisi kiva kuulla kyseisen yrittäjän lausunto tästä asiasta. Tuossa lehtijutussa sitä ei päässyt toteamaan.samarai kirjoitti:..mutta kyllä ton yrittäjän olis ehdottomasti kannattanut tarkastuttaa toi auto ensin puolueettomalla tavarantarkastajalla..
Minä en yksinkertaisesti jaksa uskoa, että tuo "päällikkö" olisi antanut medialle koko totuuden asiasta.
Älä muuta sano.. Pääsisi edes kärpäseksi kattoon muutamaksi päiväksi.Nerd-O kirjoitti:Ois kyllä kiva olla mukana noissa delta-auto hommissa.

Jaa'a. Sanoisin, että ei. Ennen kuin "isommat herrat puuttuu peliin". Tunnen tapauksen jossa uuden Alfa Romeo GT:n ostanutta henkilöä kohdeltiin todella ala-arvoisesti. Auto luovutettiin monelta osin virheellisenä, ja näiden korjaaminen venyi sovitusta aikataulusta, ja joiltakin osin virheiden korjaaminen ei kuulemma ollut mahdollista. Kaveri teki asiasta reklamaation ylemmälle taholle, ja seuraavana päivänä tuli puhelu Deltalta, että kaikki onnistuu. Saman tien.Nerd-O kirjoitti:Käsitelläänkö niitä yhtään mitenkään jossain kokouksissa?
Sanottakoon vielä, että näitä tapauksia on tiedossa kymmeniä. Tämä kertomani sattui vain olemaan uusin, vieläkin vaiheessa oleva tapaus..
Jo on jummijammi woihan wanha wihtahousu kumma juttu, että tällaisissakin asioissa pitää ottaa yhteyttä suurempiin herroihin, että jotakin tapahtuu. Ja kyse on kuitenkin Deltan premium -merkistä, ja malliston hinnakkaimmista tuotteista.
Ihan kun ei hitsi ihmisellä olisi parempaakin tekemistä.
Positiivisia poikkeuksiakin tosin on. Itse olen asioinut Porin D-A:ssa ongelmitta useamman vuoden, ja hyvä suhde on päässyt syntymään.
Jos jollakin on negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta, niin olisi kiva kuulla. Pari tapausta on ollut aikaisemminkin, jotka olen vienyt eteenpäin...