Atk-laitteiston tuunauksesta
-
Jos ei ole yhtään hajulla hommasta eikä ole kaveria joka osaa auttaa,niin kannattaa antaa olla.Bios:sin saa kyllä äkkinäinen semmoseen solmuun ettei käynnisty enää.Saa kyllä yleensä korjattua kun tietää mitä tekee.O.M kirjoitti:En oo viittiny sorkkia tuota yhtään... MuistilatenssiSepesusi kirjoitti: Oletko ylikellottanut tuota,sillä sais ilmaiseksi/halvalla lisätehoa.Miten muistilatenssit ja muut asetukset on viritelty.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
On tää kone saatu pari kertaa ihan jumiinSepesusi kirjoitti: Jos ei ole yhtään hajulla hommasta eikä ole kaveria joka osaa auttaa,niin kannattaa antaa olla.Bios:sin saa kyllä äkkinäinen semmoseen solmuun ettei käynnisty enää.Saa kyllä yleensä korjattua kun tietää mitä tekee.

Mut en ainakaan vielä rupea kellottamaan tätä, tässä ei oo kunnon jäähyä ja en oo perehtyny kunnolla kellottamiseen.
- LadaRacingTeam
Paljonkohan emolevys mahtaa 'sietää' muistiaRussianTUNER kirjoitti:http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/15391 kelpaisko toi

-
- LadaRacingTeam
Jos on tämä emo http://www.msi.com.tw/program/products/ ... hp?UID=355 Näytäs tukevan muistia 3G asti,eli osta vaan 1G kampa.Hitaanpaa kuin DDR400 ei kannata ostaa.Tuohon kävis näköjään nopeampi prossukin http://www.msi.com.tw/program/products/ ... 585&kind=1 Tuommonen 2.8 antas lisää potkua ,nuita saa aika halvalla käytettynä.RussianTUNER kirjoitti:Eli ostan sitten samantien 1Gt sitä muistia, kaveri saa asentaa noi kun muutenkin pelaa noilla tietokoneilla koko ajan. Onkos toi 1Gt sitte yhtenä kampana jos tilaan? Eli voisin jättää ton vanhankin tonne? Mistä sais tilattua halvalla? Verkkokauppa.comista kattelin mut en ymmärtäny noista paljotta.
Edit:kannattaisi samalla ostaa kaksi kampaa tai sitten jättää hitaampi kampa pois.Kone käyttää kaikkia muisteja hitaimman mukaan, eli jos on yksi hidas kampa nopeampia hidastetaan samaan.Tuota voi kyllä Bios:sista säätää jos hitaassa on varaa nostaa nopeutta.
Viimeksi muokannut Sepesusi, 8.1.2006 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
-
-
Onko tuo emon tyyppi oikea,en löytänyt tuota Asus:ksen sivuilta?Vai on tuo joku pakettikone?O.M kirjoitti:Osaisko joku minua nörtimpi neuvoa, että mikä suoritin kävis mun emolevyyn (Asus AV78X-X, prossu AMD Athlon XP 2800+)
Tää kone alkaa olla jo aika wanhus, ostettu 2004 joulukuussa.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Typo näköjäänSepesusi kirjoitti:Onko tuo emon tyyppi oikea,en löytänyt tuota Asus:ksen sivuilta?Vai on tuo joku pakettikone?O.M kirjoitti:Osaisko joku minua nörtimpi neuvoa, että mikä suoritin kävis mun emolevyyn (Asus AV78X-X, prossu AMD Athlon XP 2800+)
Tää kone alkaa olla jo aika wanhus, ostettu 2004 joulukuussa.

Eli se on A7V8X-X
Tuossa on lista http://support.asus.com/cpusupport/cpus ... el=A7V8X-X Vähän on semmonen kuva että nuita on aika vähän uusina myynnissä,mutta käytettyjä varmaan löytyy.Vähän huonommin olen kyllä AMD vehkeistä perillä ,on enempi tuon Intellin kanssa tullut vehattua.O.M kirjoitti:Typo näköjäänSepesusi kirjoitti:Onko tuo emon tyyppi oikea,en löytänyt tuota Asus:ksen sivuilta?Vai on tuo joku pakettikone?O.M kirjoitti:Osaisko joku minua nörtimpi neuvoa, että mikä suoritin kävis mun emolevyyn (Asus AV78X-X, prossu AMD Athlon XP 2800+)
Tää kone alkaa olla jo aika wanhus, ostettu 2004 joulukuussa.![]()
Eli se on A7V8X-X
Edit Tuossa olis yksi huutonet:issä
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6