mikä lada jää-radalle?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
ladaraider
Viestit: 100
Liittynyt: 15.1.2004 11:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja ladaraider »

veli alexei kirjoitti:
ladaraider kirjoitti:-Kantta ja lohkoa laskettu ja kannen kanavia pyöristelty
-Nokkaa hiottu n.300 asteiseksi
Mitä kyseiset operaatiot maksoi?
Ei olla vielä tullut koneistamolta laskua. Tällä viikolla käydään kysymässä..
larppa

Viesti Kirjoittaja larppa »

Joo kyllä lattis jäällä kova peli on! Itelle tuli rekkarista poisto eteen ku pyöräytin -92 1500 viime kesänä akselinsa ympäri vauhdikkaalla sora ek:lla.Kovalla työllä oikasin katon, että sai taas tuulilasin sopiin :wink: . Jäällä ei paljo kerenny ajaan,kun yhden surullisen reissun jälkeen otin hirven kyytille :cry: ..no katto rullalle ja taas ollaan ilman tuulilasia(siihen aukkoon ei enää ladan oma lasi piisaakkaa) :roll: . Täytynee tehdä tekn. vaihto, kun 2kpl 2105 tonnikaxsatasta viä oottaa kuritusta.

Nii ja helppo ja halpa pikku viritys onnistuu, kun pudottaa Opelin CIH koneen(mulla 1900 tai 2l) kaasarin(weber)ladan oman tilalle(taitaa fordin 2l oharissakin olla samanlainen). Sopii kuin sormikas ja pelaa omilla vivuilla(itte vaihdoin 1200 venakopan, ku nois kattipaskois menee vipu toiselle puolelle ja tein bakeliitista "koroke" palan kaasarin alle nii kävi omat pinnapultitki) Pelaa paremmi ku oma kaasari ja kurkut aukee mekaanisesti.
Vastaa Viestiin