
Mitenhän pitäisi suhtautua?
Lukekaa tämä ja koettakaa ymmärtää, ihmisiä ei pidä tuomita jonkun poikkeaman takia:
"Homo Erectus Corollas -ihmislajin synty, kehitys, uho ja tuho"
Toyotistithan ovat jo ihmislajina aivan eri kehityshaaraa kuin normaali
ihminen. Toyotistin elämässä on vain kolme kehitysvaihetta, kuten perhosella
konsanaan: teinicorolla -> jormacorolla -> pappacorolla.
Toyotalla ajaminen on tiettävästi periytyvä ominaisuus, kuten moni muukin
haitta ja häiriö. Tuleva toitsupoitsu imee kaiketi jo äidinmaidossa
taipumuksensa isiensä synkkään perintöön. "Toiota Korolla!" on monen
peräkammariin syntyneen ensimmäiset sanat, ja varmasti myös monen katkerat
viimeiset. Toyotien ja itsemurhien suuri määrä Suomessa ei voi olla vain
sattumaa.
Toyotamiehen elämässä on kolme huipentumaa:
- amiksen metallilinjan päättötodistuksen saaminen
- ajokortin saaminen
- oman Toyotan saaminen
Muusta saamisesta ei sitten voida juuri puhua. Toyota-Teron loppuelämä
kuluukin pääosin saamisen yrittämisessä. Kun tuo untuvaviiksinen Tero viimein
kokee elämänsä täyttymisen -eli saa Corollan-, alkaa armoton Teinicorollavaihe.
Missä tahansa on parkkipaikkoja ja nakkikioskeja, siellä on lippalakkipäisiä
finninaamoja liimailemassa Twincam Turbo Playboy -tarroja aasialaisautojensa
ruosteisiin takakontteihin.
Toyotakuskin puberteetin tiedetään puhjenneen, jos Corollaan ilmestyy
ikkunoihin tummennuskalvot. Näkösuojilla on tietty tarkoituksensa.
Ensisijaisesti niillä pyritään estämään naaraita näkemästä, kuinka ruma luuseri
se Corollassa oikein metsästääkään. Jos pakkanen ja humalatila ovat riittävät
ajamaan naaraan ansaan, niin tämän jälkeen tummennuskalvojen tarkoitus on
estää muita huomaamasta, kuinka tavattoman rumaa akkaa Corollaan oikein
pukkaakaan. Ruma kottarainen kun viihtyy harvemmassakin pöntössä.
Corollaihmisen koko maailma on kovin erilainen. Mikään muun automerkin kuin
Toyotan ei tiedetä kulkevan kovempaa pelkällä ratin ja pakoputken pään
vaihtamisella. Toyotateini kutsuukin vaihdekepin pään koristelemista
"Tuningiksi" ja Bilteman 7000 W TriplaSubwoofereita "HiFiksi" Jatkuva basson
lönkytys estääkin tehokkaasti Teron kiveksiä laskeutumasta, mistä olkaamme
kiitollisia.
Corollamaailmassa kaikki on mahdollista. Koska kaikki maapallon Toyotat ovat
samannäköisiä rumia ruosteisia tölkkejä, tunnistaa Corollakansa omansa vain
hajun perusteella. Sen takia jokaikisessä Toyotassa on nippu erivärisiä ja
-hajuisia "tuoksuvia" kuusia, joiden hajuyhdistelmän perusteella Tero löytää
parkkipaikalta aina omansa.
Kun usean vuoden onanoinnin ja ringissä syljeskelyn uuvuttamat Terot viimein
tulevat keski-ikäisiksi, heistä tulee Jormia. Jormat eivät ole onnistuneet
elämässään oikein missään, vähiten autonvalinnassa. Vanhat Toyotat muuttuvat
vain uudempiin Toyotoihin. Jormat kulkevat kivipestyissä farkuissaan ja
mokkaliiveissään katse alas painuneina vaimonsa takana, viikset supattaen.
Vaimo on aina vaan enemmän vihainen ja kakarat muistuttavat aina vaan
enemmän naapurin setää. Jormat ovat luovuttaneet, Jormat ovat harmaata
seinätapettia harmaissa Corolloissaan.
Pappacorollat ovat niitä ruskeita tai sapenvihreitä vm. -68 autoja, jotka
matelevat savuttamassa aina siellä missä on kiire. Niiden sisällä kituu
vihaisia pulisonkipappoja liikennettä ja omaa turvallisuuttaan vaarantamassa.
Corollapapat eivät näe, sen koommin kuin ymmärräkään enää mistään mitään.
Eläviä ruumiita liikkuvissa ruumisautoissaan. Kumpikin loppusuoralla
matkallansa maatumiseen.
prof. Willam Wunderbaum, 2001
"Toyotistin kehityskaari"
karvanoppakäyttäytymistieteen laitos
"Homo Erectus Corollas -ihmislajin synty, kehitys, uho ja tuho"
Toyotistithan ovat jo ihmislajina aivan eri kehityshaaraa kuin normaali
ihminen. Toyotistin elämässä on vain kolme kehitysvaihetta, kuten perhosella
konsanaan: teinicorolla -> jormacorolla -> pappacorolla.
Toyotalla ajaminen on tiettävästi periytyvä ominaisuus, kuten moni muukin
haitta ja häiriö. Tuleva toitsupoitsu imee kaiketi jo äidinmaidossa
taipumuksensa isiensä synkkään perintöön. "Toiota Korolla!" on monen
peräkammariin syntyneen ensimmäiset sanat, ja varmasti myös monen katkerat
viimeiset. Toyotien ja itsemurhien suuri määrä Suomessa ei voi olla vain
sattumaa.
Toyotamiehen elämässä on kolme huipentumaa:
- amiksen metallilinjan päättötodistuksen saaminen
- ajokortin saaminen
- oman Toyotan saaminen
Muusta saamisesta ei sitten voida juuri puhua. Toyota-Teron loppuelämä
kuluukin pääosin saamisen yrittämisessä. Kun tuo untuvaviiksinen Tero viimein
kokee elämänsä täyttymisen -eli saa Corollan-, alkaa armoton Teinicorollavaihe.
Missä tahansa on parkkipaikkoja ja nakkikioskeja, siellä on lippalakkipäisiä
finninaamoja liimailemassa Twincam Turbo Playboy -tarroja aasialaisautojensa
ruosteisiin takakontteihin.
Toyotakuskin puberteetin tiedetään puhjenneen, jos Corollaan ilmestyy
ikkunoihin tummennuskalvot. Näkösuojilla on tietty tarkoituksensa.
Ensisijaisesti niillä pyritään estämään naaraita näkemästä, kuinka ruma luuseri
se Corollassa oikein metsästääkään. Jos pakkanen ja humalatila ovat riittävät
ajamaan naaraan ansaan, niin tämän jälkeen tummennuskalvojen tarkoitus on
estää muita huomaamasta, kuinka tavattoman rumaa akkaa Corollaan oikein
pukkaakaan. Ruma kottarainen kun viihtyy harvemmassakin pöntössä.
Corollaihmisen koko maailma on kovin erilainen. Mikään muun automerkin kuin
Toyotan ei tiedetä kulkevan kovempaa pelkällä ratin ja pakoputken pään
vaihtamisella. Toyotateini kutsuukin vaihdekepin pään koristelemista
"Tuningiksi" ja Bilteman 7000 W TriplaSubwoofereita "HiFiksi" Jatkuva basson
lönkytys estääkin tehokkaasti Teron kiveksiä laskeutumasta, mistä olkaamme
kiitollisia.
Corollamaailmassa kaikki on mahdollista. Koska kaikki maapallon Toyotat ovat
samannäköisiä rumia ruosteisia tölkkejä, tunnistaa Corollakansa omansa vain
hajun perusteella. Sen takia jokaikisessä Toyotassa on nippu erivärisiä ja
-hajuisia "tuoksuvia" kuusia, joiden hajuyhdistelmän perusteella Tero löytää
parkkipaikalta aina omansa.
Kun usean vuoden onanoinnin ja ringissä syljeskelyn uuvuttamat Terot viimein
tulevat keski-ikäisiksi, heistä tulee Jormia. Jormat eivät ole onnistuneet
elämässään oikein missään, vähiten autonvalinnassa. Vanhat Toyotat muuttuvat
vain uudempiin Toyotoihin. Jormat kulkevat kivipestyissä farkuissaan ja
mokkaliiveissään katse alas painuneina vaimonsa takana, viikset supattaen.
Vaimo on aina vaan enemmän vihainen ja kakarat muistuttavat aina vaan
enemmän naapurin setää. Jormat ovat luovuttaneet, Jormat ovat harmaata
seinätapettia harmaissa Corolloissaan.
Pappacorollat ovat niitä ruskeita tai sapenvihreitä vm. -68 autoja, jotka
matelevat savuttamassa aina siellä missä on kiire. Niiden sisällä kituu
vihaisia pulisonkipappoja liikennettä ja omaa turvallisuuttaan vaarantamassa.
Corollapapat eivät näe, sen koommin kuin ymmärräkään enää mistään mitään.
Eläviä ruumiita liikkuvissa ruumisautoissaan. Kumpikin loppusuoralla
matkallansa maatumiseen.
prof. Willam Wunderbaum, 2001
"Toyotistin kehityskaari"
karvanoppakäyttäytymistieteen laitos
iHQudaa!!!! Teinicorollanoose01 kirjoitti:Taitaa olla niin että tojoon ei saa jousien testaamista varten kuin 15-17v teinityttöjä jotka eivät paremmasta ymmärrä...

Nuo on kyllä aika usein sellaisia amistuuningpyydyksiä..
Mutta onneksi voin todeta että Nivalla sai näitä rumimpia potkia pois


- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Joojoo, Tojota on tylsä massa-auto. Mutta miksi täällä Tojotaa paskaksi haukutaan? Se kun ei ole totta.
En halua provosoida, mutta esim. uusi Corolla hakkaa 110:n 10-0 ihan joka asiassa. Noh, kilpaileehan ne eri sarjassa ja Tojo on kymppitonnin kalliimpi, mutta kuitenkin.
Ja lopuksi tietoisku, että wanhat autot ruostuu kaikki, jos niitä ei hoida.
En halua provosoida, mutta esim. uusi Corolla hakkaa 110:n 10-0 ihan joka asiassa. Noh, kilpaileehan ne eri sarjassa ja Tojo on kymppitonnin kalliimpi, mutta kuitenkin.
Ja lopuksi tietoisku, että wanhat autot ruostuu kaikki, jos niitä ei hoida.
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Eihän tässäkään ketjussa ole haukuttu sitä paskaksi? korkeintaan irvailtu karkealla yleistyksellä tojootamiesten kustannuksella. Uutta corollaa ja 110 Ladaa on aika turhaa vertailla keskenään. Noh, kun ostaa 110 eikä uutta korollaa niin on varaa osta joku menevä auto viikonloppuautoksi esim http://www.nettiauto.com/552100 saa ylijäävällä rahallaCuoreV6 kirjoitti:Joojoo, Tojota on tylsä massa-auto. Mutta miksi täällä Tojotaa paskaksi haukutaan? Se kun ei ole totta.
En halua provosoida, mutta esim. uusi Corolla hakkaa 110:n 10-0 ihan joka asiassa. Noh, kilpaileehan ne eri sarjassa ja Tojo on kymppitonnin kalliimpi, mutta kuitenkin.
Ja lopuksi tietoisku, että wanhat autot ruostuu kaikki, jos niitä ei hoida.

Uudetkin autot ruostuu jos niitä ei hoida, tosin siinä välissä niistä tulee vanhoja autoja

.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
tää on huumori palsta, eli ottakaamme kaikki kirjoitukset huumorilla, kansan suosikkimerkeistä riittää kyllä tarinoita ja uskomuksia ja amikset on kans oma ihmislajinsa, emme kai niistä juttua vääntäisi jos emme heitä niin rakastaisi....

Kyllä täällä tuntuu olevan nissanit, sierrat ja opelixit voitollanoose01 kirjoitti:Kerro se noille pimpparinkiä ajaville tojo kuskeille. Niillä on ainakin vahva luottamus siihen. Heidän keskuudessaan kiertää legenda supra-kuskista joka oli joskus ehkä melkein saanut...Mikkoo kirjoitti:Ei niitä Naisia autolla hankita
