Mikä on biisin nimi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

kapa kirjoitti:Kyllähän noita kappaleita riittää jotka sinne sopii ja joita siellä soitetaan. Taitaa kyllä nykyään olla jo meininki sellainen ettei siellä mitään saa soittaa.
Kyllä ainakin eka aamuna on lupa soittaa tuo ihana aamu kappale. Meillä tuo ainakin soitettiin (1/02). Söi miestä rotan lailla tuo kappale kun muutenkin oli jo armoton hatutus päällä tuossa vaiheessa koulutusta.

Ja yhtä tuskaa oli kun 9 kuukauden miehet lähti pois. Viikon putkeen kun sai kuunnella mä lähden himaan kappaletta.
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

jta kirjoitti:Ja yhtä tuskaa oli kun 9 kuukauden miehet lähti pois. Viikon putkeen kun sai kuunnella mä lähden himaan kappaletta.
Meillä tuo alkoi soiman oikeestaan viikko sen jälkeen kun tuonne mentiin. En vaan oikeen ymmärtänyt sitä pointtia miksi sitä pitää soittaa heti alussa, kun ei sieltä olla mihinkään lähdössä. Ja siis tuota soitti ne ketkä sinne juuri tuli.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
nanno

Viesti Kirjoittaja nanno »

Olin saapumiserää 2/96. Niinisalossa oli joskus isompi leiri ja siellä oli armeijan oma radiolähetys (siis oikea radioasema ULA taajuudella).
SANLAlla sai toivoa sieltä musiikkia.
Oli kiva kuunnella "ikivihreitä" vaikka en niistä muuten välittänytkään... Noita "hyviä" biisejä oli ihan tajuttoman monta, kun kaikki leiriläiset metsässä teltoistaan niitä SANLAlla toivoivat :D

Jokainen päivä on liikaa.... ja olikohan Paula Koivuniemi ;)
Vastaa Viestiin