Siis olis mulle vanteet tyrkyllä... 15 tuumaset, jako 4x98, ET 30, renkaat 195/55/15.Niin ja vanteen leveys 7tuumaa. Eli kysymys kuuluu, mahtuuko edessä pyörimään. Ettei ota jarrusatulaan tai ylätukivarteen kiinni. Ja vanteet siis tulossa takapotku 2105:seen. Olleet alla Lancia Integralessa. Ostanko pois
Noissahan on ET hyvin lähellä ladan omaa...tosin nuohan ovat aika leveät, mutta luulisin että käyvät suoraan kiinni. Tosin kokeilemallahan se vasta selviää kunnolla...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kävinkin jo nyt katsomassa noiden omien vanteiden ET:n joka on 38, joten tiukkaa voi tehdä sisäpuolella. Kokeilemalla selviää ainakin.
Saman levyiset nuo alut on kuin minun eli ei nuo mitkään hirmu leveet ole. Omat ovat kokoa 195/50R15, jotka ovat halkaisijaltaan saman kokoiset kuin 175/70R13.
Jos en väärin muista niin mulla on 15 vanteet et 35 ja ilmeiseti leveyttä ainakin tuon 7tuumaa, Kumeina 205/50r15 takana on 2mm korokepalaa muuten rajussa kaarreajossa hipoo jouseen, edessä taas madalletulla keulalla menee tosi läheltä lokasuojan ulkoreunaa kääntäessä mutta ei ota.
Turbiini kirjoitti:takana on 2mm korokepalaa muuten rajussa kaarreajossa hipoo jouseen
Takana vois mun mielestä olla käännetyt peltivanteet tai muuten tosi ulkona olevat vanteet, raideväli taitaa olla noin 5 cm kepeampi kuin edessä. Liikaa levikepaloiden käyttöön. Mun seuraava lada (jos sellaista tulee) varmaan saa allensa Croman 14" tai 15" peltivanteet, ja takaa ne käännetään.