Viimeksi lukemasi kirja?
-
ropaan vaan mun Ladoja; ei ehdi lukemaan
No ei vaiskaan. Nuorempana tuli luettua huomattavasti. Jossain vaiheessa sitten keksin, että parempi yrittää elää itse sellaista elämää kuin hyvissä fiktiivisiissä jutuissa kuvaillaan
Jotenkin todellisuuteen perustuvat elämänkerrat ja historialliset kuvaukset ovat enemmän alaa nykyään, kuin fiktiiviset tarinat. Stalinit, Leninit ja Stalingradit on tullut luettua.
... vaikka Linnunradan Käsikirjan Liftareille on huumorissaan ja kyynisyydessään lähes ylittämätön saavutus.

No ei vaiskaan. Nuorempana tuli luettua huomattavasti. Jossain vaiheessa sitten keksin, että parempi yrittää elää itse sellaista elämää kuin hyvissä fiktiivisiissä jutuissa kuvaillaan
Jotenkin todellisuuteen perustuvat elämänkerrat ja historialliset kuvaukset ovat enemmän alaa nykyään, kuin fiktiiviset tarinat. Stalinit, Leninit ja Stalingradit on tullut luettua.
... vaikka Linnunradan Käsikirjan Liftareille on huumorissaan ja kyynisyydessään lähes ylittämätön saavutus.
Tuli nuorempana luettua enemmän, mutta nyt kun on kaiken maailman ppuhasteluja niin ei oikein ehdi, mutta viime elokuussa lukaisin tämän Anna-Leena Härkösen Häräntappoaseen, kun sattui olemaan joutilasta aikaa lomalla.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Tänään ostin ja olen melkein lukenutkin Kari Kyrönsepän "Täydellinen vaihtoauto" 221 sivua.Miehellä on ollut yli neljäkymmentä autoa.
"Kumpi oli ensin,ajaja vai auto?Ilmentääkö auto sinua vai perheesi odotuksia sinusta?Korvaako sitkeä autokuume puuttuvan etupenkin lämmittemen?Näitä helmapeltejä kestävämpiä kysymyksiä Kyrönseppä ruotii käytetyn auton haltijalle ominaisella optimimilla."
"Kumpi oli ensin,ajaja vai auto?Ilmentääkö auto sinua vai perheesi odotuksia sinusta?Korvaako sitkeä autokuume puuttuvan etupenkin lämmittemen?Näitä helmapeltejä kestävämpiä kysymyksiä Kyrönseppä ruotii käytetyn auton haltijalle ominaisella optimimilla."
mulla oli kans toi autokirja kädessä
onko se hyvä?
löysin kumminkin kirjojen kirjan: andy dougan - Kiovan dynamon kunnia.
kertoo pelaajista jotka pelasivat 1942 ss-miesten joukkuetta vastaan miehitetyssä Kiovassa. heitä oli käsketty häviämään, mutta voitto tuli, kovin seurauksin.
mä oon koko pienen ikäni halunnut nähdä leffan tästä ottelusta (Tretiy taym 1962) mutta se taitaa olla mahdoton haave, onneks on nyt edes kirja. olen pelastettu. alkaan nyt lukeen sitä ja aion varman lukea sen monta kertaa.

löysin kumminkin kirjojen kirjan: andy dougan - Kiovan dynamon kunnia.
kertoo pelaajista jotka pelasivat 1942 ss-miesten joukkuetta vastaan miehitetyssä Kiovassa. heitä oli käsketty häviämään, mutta voitto tuli, kovin seurauksin.
mä oon koko pienen ikäni halunnut nähdä leffan tästä ottelusta (Tretiy taym 1962) mutta se taitaa olla mahdoton haave, onneks on nyt edes kirja. olen pelastettu. alkaan nyt lukeen sitä ja aion varman lukea sen monta kertaa.
- ladoilla radalle
Arto Paasilinnan Ulvova mylläri on edellinen lukemani opus. Kyseinen on niitä harvoja kirjoja joita olen jaksanut lukea kahdesti.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Alfamerin kustantama Korvikeautojen koeajot.
Kertoo vannoutuneen Rutinoff kuskin kokeiluista muiden autojen ratissa. Todella hauskaa luettavaa.
Saman kirjoittajan tarinoita löytyy osoitteesta http://www.rutinoff.net
Kertoo vannoutuneen Rutinoff kuskin kokeiluista muiden autojen ratissa. Todella hauskaa luettavaa.
Saman kirjoittajan tarinoita löytyy osoitteesta http://www.rutinoff.net
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti