Viripalikkaa 1600sl:ään
Viripalikkaa 1600sl:ään
Ootteko mistäpäin haalineet palikkaa ladoihinne kun tuntuu olevan aikas kiven alla kun oon vähän koittanu kattella pientä piristystä tohon omaani. Esim.pellisarjaa, tuplia, imusarjaa, nokkaa ja kantta...
Laitappa ostoilmoitus tämän forumin ostetaan -osioon niin löydät ainakin osan noista tarpeista. Nokan voi hiotuttaa tietyissä paikoissa, maksaa reilu 100e + postit. Moposportti myy nokka-akseleita, mutta tosin hinnakkaita verrattuna hiottuun. Saikohan marteliukselta, vai mistä valmiita peltisarjoja.. Team perseauki racing myi joku aika sitten tuplia tällä forumilla, saattaa myydä vieläkin.
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/profi ... ile&u=1097tornilada kirjoitti:mikäs tämä tämmönen persauki reisinki on?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Team perseauki racing
juu myyty on mutta uudet suodattimet vielä löytyy jos jollain tarvettaO.M kirjoitti:Asia ei varsinaisesti minulle kuulu mutta perseauki racing tais höpöttää perjantaina jotain että hän olis jo myyny tuplat.destor kirjoitti:Team perseauki racing myi joku aika sitten tuplia tällä forumilla, saattaa myydä vieläkin.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
-
-
Täältä löytyy 40mm tuplille imusarja. Hinta 120€ ja kuvia tuolla http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... %20002.jpg
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä
, 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä

Galleriassa
Eräs ammatikseen kansia, peltisarjoja, ruiskun lastuja ja pakoputkistoja kisavehkeisiin (autot, prätkät) vääntävä ukko nauroi nuo moposportin peltisarjat maanrakoon. Sanoi että ovat "sinne päin" universaaleilla mitoilla tehtyjä, ja niistä saatava hyöty rajoittuu lähinnä pakoäänien lievään muutokseen. Jos haluaa kunnon peltisarjan josta on muutakin hyötyä, se kannattaa laskea tarkkaan per kone ja rakentaa itse (jos osaa) tai sitten teettää ammattilaisella.tornilada kirjoitti:juu näkyy moposportillakin olevan pellisarjaa ladaan mutta maksaa vaan sen 252 eetua nii on vähän suolanen hinta...
- ladaraider
Re: Viripalikkaa 1600sl:ään
Iltoja, minulla olisi myytävänä ladaan peltisarja+käypä loppupää+imusarja jossa kiinni hyväkuntoiset 40mm dellorton vaakatuplat. Koko paketin voisin myydä 350 eurolla. Kuvia voin käydä räpsimässä jos kiinnostusta löytyy.tornilada kirjoitti:Ootteko mistäpäin haalineet palikkaa ladoihinne kun tuntuu olevan aikas kiven alla kun oon vähän koittanu kattella pientä piristystä tohon omaani. Esim.pellisarjaa, tuplia, imusarjaa, nokkaa ja kantta...
- lada 1300s
Re: Viripalikkaa 1600sl:ään
Onko nämä kaasarit imusarja ja pakosarja samat mitkä on galleriassa sinun Sprint Ladassa kiinni? Myytkö erikseen kaasareita tai p-sarjaa?ladaraider kirjoitti:Iltoja, minulla olisi myytävänä ladaan peltisarja+käypä loppupää+imusarja jossa kiinni hyväkuntoiset 40mm dellorton vaakatuplat. Koko paketin voisin myydä 350 eurolla. Kuvia voin käydä räpsimässä jos kiinnostusta löytyy.tornilada kirjoitti:Ootteko mistäpäin haalineet palikkaa ladoihinne kun tuntuu olevan aikas kiven alla kun oon vähän koittanu kattella pientä piristystä tohon omaani. Esim.pellisarjaa, tuplia, imusarjaa, nokkaa ja kantta...