Sinivuokkogallup

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
LADA-POWER!

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

KGBMafia kirjoitti:ajoin kilvettömällä latukalla kymmenen kilometriä poliisimoottori kelkkaa karkuun.ja poliisejen moottorikelkka hajosi ja pääsin karkuun vähäksi aikaa.sit ajelin jääradalla rauhas ni ne tuli sinne sakottaaan mut.sakkoja tuli monista syistä esim:ajokortitta ajosta.tieliikenteeseen sopimaton auto.kesä renkaista.jarruista.valoista.peileistä.katsastamaton auto.alaikänen.karkuunn yrittämisestä.sakkoja sain 250ekua.
ei tainnu olla suljettu rata?
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

tänään halusivat kortin lainaan.. perkule ja 132e sakkoa.

syynä luisussa ajo ja vakava piittaamattomuss
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

6 päivän jälkeen vasta jouduit toimenpiteisiin?
Team perseauki racing

destor kirjoitti:6 päivän jälkeen vasta jouduit toimenpiteisiin?
sillon eivät lähteneet perään... se n perkeleen kerran ku otin type L: ajoon ja mutkassa hieman kokeilin ni eivätkö tulleet vastaam
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kävin tänään hakemassa 100 €:n rikesakon tapaninpäivänä Juvalla tapahtuneen ylinopeuden johdosta. Asiallisesti homma hoitui, huomautti vaan että pitäisi uusia ajokortti. Ei kertaalleen teipattu ja jokaisesta kulmasta rikki oleva ajokortti kuulemma kelpaa :shock: Ei kuitenkaan kehoitusta/määräystä kirjoittanut kortin vaihtoon.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Olinpa jälleen kanssatekemisessä poliisien kanssa. Läksin n. klo 01.00 töistä ja olin päässyt 150 metriä työmaan pihasta, joka siis sijaitsee lähes jumalanselän takana. Huomasin että auto tulee vastaan ja samantien huomasin punaisen valon auton katolla. Auto parkkiin ja pihalle autosta. Virkavalta kysyi asunko alueella, johon vastasin että enkun läksin töistä. Kysyivät työpaikkaani ja vastasin työpaikkani nimen. Kyselivät vielä että onko auto oma jolla liikkeellä olin. Puhallus alkometriin riitti, eivät kysyneet mitään papereita. Palvelu oli hyvää ja asiallista. Hyvä että välillä käyvät hieman syrjäisilläkin seudulla, vaikka olisivatkin työtehtävää tekemässä ja pysäyttävät sen ainoan vastaantulevan autoilijan ja puhalluttavat.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Team perseauki racing

Jaakkima kirjoitti:Olinpa jälleen kanssatekemisessä poliisien kanssa. Läksin n. klo 01.00 töistä ja olin päässyt 150 metriä työmaan pihasta, joka siis sijaitsee lähes jumalanselän takana. Huomasin että auto tulee vastaan ja samantien huomasin punaisen valon auton katolla. Auto parkkiin ja pihalle autosta. Virkavalta kysyi asunko alueella, johon vastasin että enkun läksin töistä. Kysyivät työpaikkaani ja vastasin työpaikkani nimen. Kyselivät vielä että onko auto oma jolla liikkeellä olin. Puhallus alkometriin riitti, eivät kysyneet mitään papereita. Palvelu oli hyvää ja asiallista. Hyvä että välillä käyvät hieman syrjäisilläkin seudulla, vaikka olisivatkin työtehtävää tekemässä ja pysäyttävät sen ainoan vastaantulevan autoilijan ja puhalluttavat.
mutta mitähän niille kuuluu missä asut tai missä oot töissä....
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Sen jälkeen kun elokuussa 2003 hankin uuden Ladan niin eipä ole poliisit pysäyttäneet kuin satunnaisissa puhallusratsioissa.Seraavassa vinkkejä poliisin huomion välttämiseksi:

-auton oltava "nykymallia"
-pakoputkesta saa tulla vain kuumaa ilmaa
-harmaa väri paras
-pese auto viikottain,käsivahaus 4kertaa vuodessa
-kaikenlainen moottorin kurnuttaminen liikkeelle lähdössä herättää poliisin huomion.
-pidä auto ajokaistalla,älä oio risteyksissä
-pukeudu vuodenaikojen mukaan,ei karvalakkia kesällä eikä verkkopaitaa talvella.
-avaa daamillesi ovi ennenkuin astut autoosi.
-jos kuljetat autossa tyhjiä pulloja,niin estä niitä kilisemästä
-jos joudut ratsiaan niin älä provosoidu,äläkä missään tapauksessa ala
vi¤¤¤ileen :wink:
-käytä vaaleita asusteita niin turvavöiden käyttö näkyy jo poliisin ohiajaessa.
-ote ratista:"kymmentä vaille kaksi"
-vältä äänentoistolaitteiden huudattamista,vanhemmat konstaapelit eivät aina ymmärrä teknon tai rapin päälle.
-kun on 30km:in nopusrajoitus niin aja korkeintaa 33:ea,se on yllättävän hidas nopeus.Jopa kevyenliikenteen väylällä liikkuvat polkupyörät voi mennä ohitsesi.
-tärkeintä on matka...ei määränpää :wink:
Team perseauki racing

no nin nyt on kortti taas takas mutta joku jyväskylän virkavaltaa ahdistaa..
hain kaveria koulusta niin pysäyttivät ja rupesivat inttämään että auto ei ole katsastettu ja olivat jo kilpien reunassa kiinni.. siinä vaiheessa paloi pinna aivan täysin siinä tuli avautumista poliisin toiminasta vartin verran ja yksikään kolmesta konstaapeelista ei saanut suun vuoroa. no meniohän se välistä ihan suoran hitsi puolelle mutta empä tuosta pahoillani ole. on minulle monesti turhasta hitsi, esim ajoin pihan lumilingolla niin naapuri soitti että ajan crossi pyörällä tiellä ja eikös nämä vöyhköää heti pihaan räyhäämään tai minun ei tarvitse olla edes suomen puolella niin syytettään taas pyörällä ajosta.
kävinhän minä viime kesänä sen 2 kertaa montulla ja kerran pellolla hain kaasiarin säätöjä noin kahden aikaan ilta päivällä
minun käsittäkseni jos haen autoon kilvet 11.8.2005 ja vuosi lupaillaan ajo aikaa niin poliisin on turha intää mitään... no soittivat oiken konttorille että saivat asian selville

ja piti vielä loppuun heittää että mites teitä on kolme ? "no montakos pitäs olla?" heitin että eikös se oo yleesnä lukeva ja kirjottava mutta teillä on vuoro listat päin hitsi kun on kolme ainostaan kirjotus taitosta laitettu samaan autoon...
Viimeksi muokannut Team perseauki racing, 16.2.2006 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RussianTUNER

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Team perseauki racing kirjoitti:no nin nyt on kortti taas takas mutta joku jyväskylän virkavaltaa ahdistaa..
hain kaveria koulusta niin pysäyttivät ja rupesivat inttämään että auto ei ole katsastettu ja olivat jo kilpien reunassa kiinni.. siinä vaiheessa paloi pinna aivan täysin siinä tuli avautumista poliisin toiminasta vartin verran ja yksikään kolmesta konstaapeelista ei saanut suun vuoroa. no meniohän se välistä ihan suoran hitsi puolelle mutta empä tusota pahoillani ole. on minulle monesti turhasta hitsi, esim jos ajoin pihan lumilingolla niin naapuri soitti että ajan crossi pyörällä tiellä ja eikös nämä vöyhköää heti pihaan räyhäämään tai minun ei tarvitse olla edes suomen puolella niin syytettään taas pyörällä ajosta.
kävinhän minä viime kesänä sen 2 kertaa montulla ja kerran pellolla hain kaasiarin säätöjä noin kahden aikaan ilta päivällä
minun käsittäkseni jos haen autoon kilvet 11.8.2005 ja vuosi lupaillaan ajo aikaa niin poliisin on turha intää mitään... no soittivat oiken konttorille että saivat asian selville

ja piti vielä loppuun heittää että mites teitä on kolme ? "no montakos pitäs olla?" heitin että eikös se oo yleesnä lukeva ja kirjottava mutta teillä on vuoro lsitat päin hitsi kun on kolme ainostaan kirjotus taitosta laitettu samaan autoon...
hitsi mitä porukkaa. Eivät taida pitää sinusta? :?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Team perseauki racing kirjoitti:no nin nyt on kortti taas takas mutta joku jyväskylän virkavaltaa ahdistaa..
hain kaveria koulusta niin pysäyttivät ja rupesivat inttämään että auto ei ole katsastettu ja olivat jo kilpien reunassa kiinni.. siinä vaiheessa paloi pinna aivan täysin siinä tuli avautumista poliisin toiminasta vartin verran ja yksikään kolmesta konstaapeelista ei saanut suun vuoroa. no meniohän se välistä ihan suoran hitsi puolelle mutta empä tusota pahoillani ole. on minulle monesti turhasta hitsi, esim jos ajoin pihan lumilingolla niin naapuri soitti että ajan crossi pyörällä tiellä ja eikös nämä vöyhköää heti pihaan räyhäämään tai minun ei tarvitse olla edes suomen puolella niin syytettään taas pyörällä ajosta.

ja piti vielä loppuun heittää että mites teitä on kolme ? "no montakos pitäs olla?" heitin että eikös se oo yleesnä lukeva ja kirjottava mutta teillä on vuoro lsitat päin hitsi kun on kolme ainostaan kirjotus taitosta laitettu samaan autoon...
Miksiköhän... :roll:
no huhhuh!! :shock:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:

Kyllä kai nyt vähän pitkähermosemmallakin kaverilla palaa kiinni jos poliisit on tuollasia natseja ja hengittämässä niskaan ihan turhan takia vuoskaupalla :x

Ei oo kiva joutua tommoseksi silmätikuksi :roll:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Team perseauki racing

Idän Ihme 1 kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:

no sen kun tietäs... kyllä minä sen myönnän että en nyt mikään enkeli ole mutta silloin ku ajoin aktiivisesti enduroa niin minulla oli maan omistajien luvat ja ajo tapahtui välillä 12.00-17.00 eli ei pitäsis häiritä ketään mutta silsit naapurit (noin 10 mulkun ryhmä) soittelivat jatkuvasti poliisia ja kävivät kävivät valittamassa maan omistajille. tästä se kanhaus on lähtenyt eli noin 4 vuotta on jahistettu siitä' lähin kun porukat ostivat tunturi super sportin jolla aloitin metsässä ajon sitten tuli 50cc ancillotti crossi ja sen jälkeen tuli 125cc ancillotti ja sitten noita on ollut enempi ja vähempi... alkuun käytös poliisia kohtaan oli asiallista mutta nykyisin en ole jaksanut nähdä vaivaa.
suomessa saat ajettua naapurin huluksi puhelimen ja poliisin avulla tästä on hvyiä esimerkkejä tuttuava piirissä monta esim serkkujen naapuri kävi serkkupoikiin kiinni jotak olivat silloin 15 ja 13 no setä tietysti tuuppasi turpaan naapuriaan ja soitti poliislle mutta mites kävi setä sai syyteen pahoin pitelystä mutta sitä ei huomioitu mitenkään että naapuri oli lyönnyt serkku poikaa aika ilkeän näköisesti.nnapurin päälle käynnin syy oli kuulema se että serkut ajoivat mopolla omassa pihassa ja tämä häiritsi... tästä alkoi naapuri sota mihin osallistui paikallsien poliisin poikakin eli poliisia kiellettiin tulemaasta jos sinne soitettaisiin apua, asiaa on puitu pitkään oikeudesta toiseen ja vielä loppua ei tule

toinen hyvä esimerkki on kaveri joka ajoi pihatieltä eteen tulleen auton kylkeen, nyt kaveria syytetään törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja ainoana perusteena tämän eteen tuleen paketti auton tutun (asuu kolari paikalla) todistus siitä että kaveri olis ajanut kuuleam noin 120-130km/h tosin epäilen koska kyseinen 4t piikki kulkee noin 115 hirveällä huudatuksella... mutta paikka on hitsi koska se risteys on heti nypyn jälkeen ja silloin satoi vettä

näitä esimerkkejä on paljon ja tarinaa riitäisi suomen poliisin toiminnasta ja väärin käytöksistä monta sivua ja moni vanhempi ihmeinen saattaa täälä foorumilla kuvittella että joku nuori lättä hattu yrittää pelastella mainettaan ja syyttä poliisia omista töppäyksistään, mutta näin ei ole... pahimmat paineet kaahata olen saanut aina purettua mehtässä tai jäällä ja minulla ei ole mitään näyttämisen tarvetta kavereille.. mielestäni poliisille on annettu suomessa yli valta. ja tämä saatta myöskin kuulostaa uskomattomalta mutta sitten ku jouduu poliisin vainon kohteeksi niin tietää kyllä mitä tämä leikki on ja se ei ole halpaa huvia

niin ja mitä poliisin moraaliin ja tottuden mukaisuuten tulee niin itse valitin ajokiellosta ja nyt olen lukennut samalta poliisilta kolme täysin erilaista tarinaa illan kulusta ja kaikki täyttä paskaa...

joskus ehkä poliisi oli se luotettava ja lakia valvova mutta nykyisin se ei sitä ole... tästä olen mootori pyörä kokoontumisissa monesti jutellut ja saman tyylsiä tarinoita on tullut vähän väliä vastaan. suomen poliisin resurssit ovat nykysisin nuorien kuskien ja motoristien kyttääminen

ja vielä loppu kevennyksenä viime syksynä myin pyöräni (125cc nsr vm88) no kaveri maalasi pyörän talven aikaan kiiltävä mustaksi ja laitteli muutenkin vimpan päälle.. no kesällä sitten pysäyttivät tuusulassa ja poliisi alkoi intoamaan suu vaahdossa että tuo on sen näköinen pyörä että hän kun näkee tuollaisen niin aina liputan tien sivuun ja nyttekkin veisin kilvet mutta kun oot kautta profeetan parran laittanu niiteillä kiinni. tuon näkösillä ajavat ei osaa muuta ku keulia,kaahata ja polttaa kumia

että semmosta
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

joo tämä on tätä.. :? :?
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Ladisti

Viesti Kirjoittaja Ladisti »

ladoilla radalle kirjoitti:joo tämä on tätä.. :? :?

Poliisikoulun sisäänpääsytestejä:

1. Puulaatikko, jossa on pyöreä-, kolmio- ja neliöreikä, sekä niihin sopivat palaset. Joka laittaa ne oikeaan järjestykseen, pääsee älyn puolesta kouluun. Joka hakkaa ne väkisin vasaralla sisään, pääsee voiman puolesta kouluun. Ilmeisesti viimeksi mainittuja on enemmän.

2. Laitetaan harjan varsi pimeään käytävään 1,75 m:n korkeudelle poikittain. Käsketään juosta käytävän päähän. Joka sanoo ai, pääsee kouluun, joka ei sano mitään, hylätään.

3. Poliisirannekello: Ana-digi kello. Toisesta poliisi kattoo, milloin rikos tapahtui ja toisesta, kuinka se kirjoitetaan sakkolappuun.

Nämä kai riittävät tiedoksi, miten itte suhtaudun poliiseihin.
Vastaa Viestiin