Tampereen Delta-Auton ohjaustehostinhuijaus

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Kyllä mua ainakin Mikon tapauksessa harmittaisi luopua autosta jota on jo varustellut. Kaikista paras ratkaisu varmaan olisi ohjaustehostimen asentaminen kyseiseen autoon?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Mulla on jotenkin semmonen kutina, että seuraavaksi Delta ehdottaa 50/50 ym. kustannustavan, liike maksaa puolet tehostimen hinnasta ja puolet auton omistaja.

Pidä Mikko kanttisi kuitenkin ja taistele loppun asti.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Mikko_PKP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

En ole vielä ehtinyt lisäämään mitään "ulkopuolista" tähän autoon. Ainoastaan renkaat ja akun olen vaihtanut parempiin, kaikki muu on Deltan tilaussopimuksen mukaista. Siinä mielessä sopii sekin, että tulee uusi auto tilaussopparin varusteilla, ja siirretään kamat siihen. Lykkäsin esim. stereoiden asennusta ym. tämän jupakan takia.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Mikko_PKP
Viesti:

foma kirjoitti:Mulla on jotenkin semmonen kutina, että seuraavaksi Delta ehdottaa 50/50 ym. kustannustavan, liike maksaa puolet tehostimen hinnasta ja puolet auton omistaja.
Ehdotella sopii toki, eri asia on mihin suostun. Lain kannalta ei ole epäselvää, että minulle kuuluu tilaussopimuksen mukainen auto sillä hinnalla, jonka olen jo maksanut. Tämä ei ollut markkinointipäällikönkään mielestä mitenkään useampitulkintainen asia.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Entäs webasto?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Mikko_PKP
Viesti:

Kauppasopimuksessa, Deltassa asennettu.
Mikko_PKP
Viesti:

Lupauksensa mukaisesti päällikkö oli ollut yhteydessä juristiin eilen. Oli pyytänyt kauppasopimukset jne. materiaalit asiasta, ja todennut, että maahantuoja hoitaa asian tästä eteenpäin. Myös Tampereen Deltan toiminta oli herättänyt avointa kummastusta Delta Motor Groupin suunnassa. Enkä oikeastaan voi sanoa ihmetteleväni sitä.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Huononpikin hoksaa että nyt alkaa tapahtumaan, onhan se arvovaltakin jotain :o Tsemppiä mikko :)
warre 353w sedan,
Mikko_PKP
Viesti:

Ja tänään se puhelin sitten soi, oikein itse myyntipäällikkö Tampereen Delta-Autosta. Asiaa oli kuulemma tutkittu nyt joka kantilta, ja todettu että "molemmin puolin oli tehty virheitä". Oli kuitenkin ehdotus: saan liikkeen esittelyauton, alle 1000 km ajettu 16V Festival STW, väriltään viininpunainen. Totesin että ok, kunhan varusteet siirretään.

Webastosta tarjottiin sitten tätä "puolisopua", eli että asennuskulut puoliksi. Totesin, että minä en ole tehnyt tässä mitään virhettä, enkä aio maksaa mitään heidän virheensä korjaamisesta. Varsin lyhyen keskustelun jälkeen Delta maksaa Webaston siirron uuteen autoon kokonaan, ja saan työn ajaksi toisen auton tilalle. He maksavat myös asianajokulut.

Homman pitäisi käynnistyä viikon kuluttua, olen itse lähdössä työmatkalle ja päällikkö on itse lomalla.

Joten jos homma menee näin, niin matsi päättyy 1-0.
Toveri Sladimir

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Kinnostaisi tietää, mitä nämä molemminpuoliset virheet heidän mielestä oli?Asiakashan voi vastata lähes joka asiaan, että ei tiennyt, kun ei tiedä autoista mitään.Autoliikeeltähän vaaditaan täydellistä ammattitaitoa toimimallaan alalla.Tämä on juuri se ratkaiseva seikka riitatapauksissa.Olisi kiva kuulla se puhelu maahatuojalta jälleenmyyjän suuntaan, kun kerran sai asioihin vauhtia.Tälläinen kulujen puolittelu virheen myöntämisen jälkeen vaan tuntuu ihmeelliseltä.Kuka mokaa, niin maksaa.Tälläiset asiat kun hoidettaisiin kunnolla, niin vältyttäisiin huonolta mainokselta."Delta arpoo varusteet autoosi" on näkynyt toisella foorumilla.Onkohan em. tapauksella osuutta asiaan?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Mikko_PKP
Viesti:

Niinhän se näköjään on, että autokauppias vedättää aina jo luonnostaan, senkin jälkeen kun on itse hävinnyt. Uskon, että oli kova pala joutua soittamaan asiakkaalle sen jälkeen, kun oli aukonut päätään ja nauranut ulos, joten sallittakoon pieni asioiden paremmin päin selittely jos siitä mieli paranee. Minä tässä kumminkin taisin sen viimeisen sanan saada.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Toivottavasti delta sai hieman ajattelemisen aihetta, maahantuoja meinaan. Paikallispäälliköt varmaan palavereissa ovat suupielet korvannipukoissa toitottaneet yhteen ääneen, meillä käy tyytyväisimmät asiakkaat. Tulisipa vielä aika jolloin "asiakas on aina oikeassa" :wink:
warre 353w sedan,
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Erinomaista että vielä nykyään voi muurahainen kaataa karhun. :lol: upeaa että asiat järjestyy. :wink:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Mikko_PKP
Viesti:

Ja näin. Deltasta soiteltiin tiistaiaamuna, että koska voisin tuoda auton sinne. Olen itse yhä täällä komennuksella, mutta vaihdoin veljen kanssa autoja viikonloppuna, että hän voi heittää sen Deltaan kun puhelu tulee.

Webasto siis siirretään, vetokoukku ja muut varusteet asennetaan. Lisäksi omassa autossani olleet erikoisvanteet ja hyytelöakku vaihdetaan uuteen autoon. Veli sai sijaisautoksi tuoreehkon Fiat Marean, farmari ja suurin piirtein 2111:n kokoluokkaa, eli ihan käypä korvike. Pitänee tulla sillä Mansoon, jos ei oma auto valmistu siihen mennessä, ja laittaa kyltit "Sijais-Lada" :D
Mikko_PKP
Viesti:

D-A:sta soitettiin ihan erikseen ja ilmoitettiin, että arkipyhän vuoksi auton valmistuminen kestää valitettavasti ensi viikon alkuun, ja toivotettiin hyvää viikonloppua. Harmi, että näin hyvää palvelua saa vasta helvetillisen tappelun jälkeen.
Vastaa Viestiin