Sivu 8/9

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 18.5.2010 22:22
Kirjoittaja ladatuning
myydään tuplien imusarjat 40e toisest imusarjast se keskikorvake lohen irti mut alumiinihitsil suapi paikallee

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 23.5.2010 20:03
Kirjoittaja ladatuning
viipurista palattu.. mitää ei reissulta tarttunu mukaa. ladan uusi moottori setuppi on saatu mietittyä. heräsikin tuossa miettiessä kysymys että jos laskee lohkosta ei kannesta tartteeko niitä vahvikehitsejä sinne laitella?

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 24.5.2010 7:51
Kirjoittaja ralli lada
Ei periaatteessa tarvitse vahvikkeita, mutta lohkosta et saa laskettua tarpeeksi että saisi riittävän puristus-suhteen.

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 27.5.2010 19:20
Kirjoittaja ladatuning
ladasta kone irti. tehää tääki ny kerralla kunnolla. kansi lähtee pajalle siitä lähtee 1.5mm poes luovuin lohkostalaskusta kun aika ei tahdo riittää.
ostolistaa:
-virinokka
-bensapumppu
-B-painee säädin (tilauksessa)
-10mm letkua joku 1m
-2m 2.25 tuumasta putkee että vanhaa voi hieman muotoilla uuten pako/imusarjayhistelmää

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 27.5.2010 21:54
Kirjoittaja ^pena^
ai että teet oikein kunnolla.... Lohkoa laskematta...hyvä vitsi :lol:

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 28.5.2010 22:03
Kirjoittaja ladatuning
Heh no paremmin kun viimeksi :D no kansi lähtee todennäköisesti huomenna pajalle

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 29.5.2010 10:01
Kirjoittaja pvdriver
no mikä siinä sitten tulee paremmin tehtyä? samasta 2 milliä lasketusta kannestako meinaat vielä 1,5 ottaa pois? :shock:
jos eri kannesta niin tiedoksi vaan, se 1,5mm nostaa puristusta vielä vähemmän kuin se 2 milliä... :roll:

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 29.5.2010 11:24
Kirjoittaja ladatuning
siis erikannesta. no niihän se tekee muttaku tarkotus on se virinokka siihe asentaa ja sit mäntii pitää portata niitä venakoloja. joku 11 noston 290 tai 300 asteinen nokka

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 29.5.2010 14:51
Kirjoittaja pvdriver
taitaa olla niin että tuommonen nokka myös vaatii niitä puristuksia, ilmeisesti jokatapauksessa joutuu niitä venakoloja tekemään niin eikö se ole sitten sama tekeekö niistä puoli milliä syvemmät... :roll:

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 30.5.2010 12:51
Kirjoittaja START
lohkosta vaan pois, ei siitä muuten mitään tuu.
edelleenkin männät ainakin lohkon tasalle ja kansi 3,5mm vinoon laskettuna vahvikehitsausksilla sit on runtua.
vaikka ei kai tommonen loiva nokka vaadi kun jotain 11 puristukset..

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 1.6.2010 0:50
Kirjoittaja ladatuning
nii samapa tuo ottaako siitä männäpäält vähä enemmä tää on siis evo 1 kone joho on vaa tarkotus saaha vähä piristystä koska ensin kori ja alusta pitäs saaha johokki kondiksee.. evo2 kone voisi olla 1600 lohkostalaskettu 8)

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 2.6.2010 22:49
Kirjoittaja ladatuning
kantta odotellessa laitettu nappis parempaa reilaa. weberin dgv ja modattu vakioputki 1 vaimentimel. säädin sytkää vähän aikasemmallee se oli muuteki vähä sekasi ja nyt pelaa. toivottavasti kans tulis jo huomenis...

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 9.6.2010 17:03
Kirjoittaja ladatuning
kansisaapui vihdoin. samalla reissulla tarttui mukaan sähköinen bensapumppu ja sytytystulppia. ladaan asennettu uusi kytkin (sachs)

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 15.6.2010 21:04
Kirjoittaja ladatuning
dodhii ladasta pätkitty jousia edestä 1 kiekka takanta 2 kierrosta. tulikohan perästä liian matala :? onneksi ne oli varaosa ladan vanhat lyhennetyt jouset.
http://s946.photobucket.com/albums/ad30 ... CN0873.jpg

kannestakin räpsäsin kuvan venat irti vielä ja kanavien loppu työstö ja palotilat ja venat kiiltämään ja venttiilien hionta
http://s946.photobucket.com/albums/ad30 ... CN0868.jpg

Re: lada1500 (2105)

Lähetetty: 3.7.2010 18:51
Kirjoittaja ^pena^
väittäsin että tätä ladaa ei nähdä koskaan rallis...kaikki tän foorumin viritetyt ladat on tehty paljon paremmin ja niistäkin viel pitkä matka f-cuppiin...ja kun taatusti kyselet mun ladan koneesta nii ny on kii 1700 lohko mistä laskettu sen verran et männät tulee pari kymppiä lohkon yli, lisäks marteliuksen 4-2-1 peltisarja+ 300 asteinen nokka-akseli ja koko hommaa ruokkii dellorton 45 dhla vaakaimut, kansi on ite muokattu ja virtaa sen minkä noin matalaviritteinen tarvii ja tosta olis viel tooooooooosi pitkä matka f-cuppiin....