Viime viikolla tuli Opelista liikennevakuutusmaksut jotain 400€ vuosi.Otti päähän ihan saa#ans#i.Eilen kävin vakuutusyhtiössä selvittelemässä asiaa.Auto oli rekisteröity portugeesin nimiin päivä sen jäkeen kun maksukirjelmä oli lähetetty minulle.....kyllä helpotti.Taas tuli tukku harmaita hiuksia päähän lisää.Senkin muistin että ne yli 20 vuotta kiinalaiset "Diamond" vanhat pihdit jäi roikkumaan vaihdelaatikon kylkeen ja vesipullo jäi laittamatta.Lattarauta kirjoitti:Meniköhän obelixi nyt vähän liian halvalla, eiköhän siitä 120 olisi voinut saada
Kokemuksia 420€:n Opel Corsasta mallia 1989
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
Re: Kokemuksia 420€:n Opel Corsasta mallia 1989
Corsa jälleen myynnissä,on vetänyt lisää maalia paukkupullolla http://www.nettiauto.com/opel/corsa/6722191
Takapuskurin alla C-kisko jonka hitsasin sen sinne.Takaikkunalla C-kasettikoteloon rakennettu lisäjarruvalo Ledeillä
Takapuskurin alla C-kisko jonka hitsasin sen sinne.Takaikkunalla C-kasettikoteloon rakennettu lisäjarruvalo Ledeillä

Hae ihmeessä....taatusti et kadu 

Mites se on Jaska, onko tuommoinen länsiauto parempi kuin tuo sinun nykyinen itäauto,, kun esim jotkut nyjyäänkin pitävät Uusiaki Skodia itäautoina. Esim Siskon miesystävän Isä.
Vaikka mun Skoda on vain 5 vuotta uudempi kuin Corsa niin 200kg massa ja turvapalkit ovissa niin tekevät Skodasta aivan luokkaa turvallisemman auton.Oikeastaan Corsa oli huterin peltipurkki jonka olen omistanut.Turvattomin auto Nissan Micran kanssa (ei näitä nykyisiä)t tulppu kirjoitti:Mites se on Jaska, onko tuommoinen länsiauto parempi kuin tuo sinun nykyinen itäauto,, kun esim jotkut nyjyäänkin pitävät Uusiaki Skodia itäautoina. Esim Siskon miesystävän Isä.
Ladaakin on aina verrattu 5 vanhempaan autoon , Koska Hinnan ero on sen tehnyt. Aika pitkään Skoda oli Ladan hintainen,, eli jos 5 vuotta UUdempi Opel, Niin Skoda siitä 5 viis vuotta uudempi, Oli ennen... Laskutapa..