Lada Vesta
Re: Lada Vesta
Jos hinta jää alle 14000, aika varmasti skoda lähte vaihtoon ja uusi lada tilalle. Jos taas yli 14000, pitää miettiä tarkemmin- takuu, huollot suomessa ym.
-
Volkkari päästösopan jälkeen niin voisin Joskus itsekin ostaa Vestan. Mutta en alkupään mallia vrt. 110
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Objects in the mirror are closer than they appear.
You never speak German while have Mr.Punin nearby is because K.G.B.))))))
- Lada-Jussi
joku vois käydä vaikka venäjällä tekee Lada Pravdaan koeajon uudesta Vestasta? Tai voisi ihan koostaa jonkun tietopaketin ilman koeajoakin.
itse olen saanut sen käsityksen, että farmari tulee juurikin cross versiona, ei niinkään tavallisena, nää kun on nykyään muotia
ite ostaisin Ladan jos olisin ostamassa uutta autoa, mutta siinä pitäis olla toimiva takuu ja huolto- sekä varaosapalvelut, auton pitää olla porrasperäinen ja siinä on oltava tarvittavat nykyaikaiset varusteet: automaattivaihteisto, cruise, BT-HF, periaatteessa hinta voisi olla silloin aika korkeallakin, koska vaihtoehtojen hinnat alkaa jostain 40 000 eurosta, mutta käytännössä tiedän, että yli 15 000 euron uusi auto olis minulle liian kallis.
Delta-auto tuskin alkaa maahantuomaan, eikös sen omistus- ja muut siteet tehtaaseen ole katkaistu täysin, eikä niitä varmaan kiinnosta.
itse olen saanut sen käsityksen, että farmari tulee juurikin cross versiona, ei niinkään tavallisena, nää kun on nykyään muotia
ite ostaisin Ladan jos olisin ostamassa uutta autoa, mutta siinä pitäis olla toimiva takuu ja huolto- sekä varaosapalvelut, auton pitää olla porrasperäinen ja siinä on oltava tarvittavat nykyaikaiset varusteet: automaattivaihteisto, cruise, BT-HF, periaatteessa hinta voisi olla silloin aika korkeallakin, koska vaihtoehtojen hinnat alkaa jostain 40 000 eurosta, mutta käytännössä tiedän, että yli 15 000 euron uusi auto olis minulle liian kallis.
Delta-auto tuskin alkaa maahantuomaan, eikös sen omistus- ja muut siteet tehtaaseen ole katkaistu täysin, eikä niitä varmaan kiinnosta.

Moro vaan, mikä tarkoittaa se LADA Pravdan? En kuuli tämän merkkista. Ehkä tuo: http://www.youtube.com/watch?v=33NuJNPffFc
Moi,
Lada Pravda on Suomen Ladakerhon lehti (Это журнал).
Lada Pravda on Suomen Ladakerhon lehti (Это журнал).
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Ai ai mä oon hölmö)) tottakai mutta mä tiedän että sen suomen auto Venäjältä 
Onks linkkiko

Onks linkkiko
Moi,
Minulle ei tule Lada Pravdaa, mutta voisiko joku vaikka skannata Inkerikolle jonkin numeron näytteeksi?
Tässä on hyvä Inkerikon (?) esittely Vestan sisätiloista. Noista keskikonsolin nappuloiden sijoittelusta jotenkin näkee, ettei kyseessä ole mikään ns.
25-30 000 euron auto. Jonkunmoinen harmonia puuttuu kojelaudasta, ja nappulat ovat vähän sikin sokin. Ehkä vähän sellainen nuorekas sisustus.
https://www.youtube.com/watch?v=KoAEfw07F0w
Toisaalta näyttäisi olevan sellaisia varusteita, jotka puuttuvat muutaman vuoden ikäisistä autoista. Nykyaikainen auto ja kilpailee varmaan näiden pienten autojen sarjassa länsimerkkien kanssa. Hyvää on myös sedanin korkea maavara.
Toivotaan että auto on sen verran laadukas, ettei muuten hiljaisessa autossa esiinny muoviosien nitinää etenkin pakkasilla. Sellainen nitinä vasta korvaa häiritsee.
Minulle ei tule Lada Pravdaa, mutta voisiko joku vaikka skannata Inkerikolle jonkin numeron näytteeksi?
Tässä on hyvä Inkerikon (?) esittely Vestan sisätiloista. Noista keskikonsolin nappuloiden sijoittelusta jotenkin näkee, ettei kyseessä ole mikään ns.
25-30 000 euron auto. Jonkunmoinen harmonia puuttuu kojelaudasta, ja nappulat ovat vähän sikin sokin. Ehkä vähän sellainen nuorekas sisustus.
https://www.youtube.com/watch?v=KoAEfw07F0w
Toisaalta näyttäisi olevan sellaisia varusteita, jotka puuttuvat muutaman vuoden ikäisistä autoista. Nykyaikainen auto ja kilpailee varmaan näiden pienten autojen sarjassa länsimerkkien kanssa. Hyvää on myös sedanin korkea maavara.
Toivotaan että auto on sen verran laadukas, ettei muuten hiljaisessa autossa esiinny muoviosien nitinää etenkin pakkasilla. Sellainen nitinä vasta korvaa häiritsee.
Pravdat on saatavilla jäsenosiolla myös PDF muodossa, eli ei niitä tarvitse skannata.
Lähetin sähköpostissa näytekappaleen Inkerikolle niin voit tutustua lehteen.
Lehteen saa kirjoittaa artikkelin Vestasta ja varmasti toimitus voi auttaa myös jutun kirjoittamisessa
Lehteen saa kirjoittaa artikkelin Vestasta ja varmasti toimitus voi auttaa myös jutun kirjoittamisessa

Paavo & Lada 1200L
- toktornivako
No kerkiää nyt ainakin säästämään uutta Vestaa varten kun tänhetkinen aikataulu Euroopan tuonnin aloittamiselle on syyskuu 2016?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Lähetin myös pdf tiedostoja Inkerikölle.. voin myös kysästä jos haluaa Inkerikkö kirjoittaa vestasta.. onko hyviä englanninkääntäjiä talossa..tai myös Venäjän osaajia.. Inkerikkö kyllä kirjoittaa meille varmaan Ladasta kuin ladasta..paavon kirjoitti:Pravdat on saatavilla jäsenosiolla myös PDF muodossa, eli ei niitä tarvitse skannata.
Pitäisi olla ensimmäinen virallinen promovideo Vesta sedanista:
https://www.youtube.com/watch?v=zOTIY1PCVBA
https://www.youtube.com/watch?v=zOTIY1PCVBA
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»