Sivu 8/8

Lähetetty: 25.7.2006 21:42
Kirjoittaja Lada_Racing
Turbiini kirjoitti:Suuttuukohan vannoutuneimmat ladailijat jos pistän tuon koneen liki orkkis kuntoiseen 2102 malliin vuodelta 79? Semmoinen olis tiedossa eikää hinta ole mielestäni kuntoon nähden paha. Koriin ei olisi tulossa muita kuin pakolliset muutokset elipakoputken tunneli ja cooleriavarten voi joutua hieman peltiä poistamaan, orkkis osat tietysti säilöön jos sattuu joskus mieli muuttaa se museo kuntoon.
eihän se orkkis näköön vaikuta....ei muutaku paukkua pellin alle!!!

Lähetetty: 25.7.2006 22:56
Kirjoittaja 1800tc
Turbiini kirjoitti:Suuttuukohan vannoutuneimmat ladailijat jos pistän tuon koneen liki orkkis kuntoiseen 2102 malliin vuodelta 79? Semmoinen olis tiedossa eikää hinta ole mielestäni kuntoon nähden paha. Koriin ei olisi tulossa muita kuin pakolliset muutokset elipakoputken tunneli ja cooleriavarten voi joutua hieman peltiä poistamaan, orkkis osat tietysti säilöön jos sattuu joskus mieli muuttaa se museo kuntoon.
Ei muuta kun ahdin tekniikkaa pellinalle vaan... :lol:

Lähetetty: 25.7.2006 23:10
Kirjoittaja Kimmo86
Toivottavasti tuo 1600 SL pääsee vielä joskus takaisin liikenteeseen, onhan se kuitenkin yksi niistä alkuperäisistä Konelan turboista :?

Lähetetty: 29.7.2006 16:14
Kirjoittaja ChargerSpeed
ite en tarvitse tota pakoputki tunnelia kun sovellan tota ahdinta ja pakosarjaa semmoseen paikkaan.

Lähetetty: 29.7.2006 16:31
Kirjoittaja 'aatee'
oisi aika hieno vak-10 nappis look kulkee ja menee ja viel ladan turbotetulla koneella 8) ooh i like that

Lähetetty: 3.8.2006 18:37
Kirjoittaja Frostwind
Jokos Turbiini on löytänyt uuden ahtimen Ladaan?

Lähetetty: 3.8.2006 20:03
Kirjoittaja Turbiini
En oo edes ettiny, pitää ensin kori rakentaa Eli toden näköisesti ostan 2102 ladan jonka korinvahvike hitsaan ja teen pakoputken tunnelin.

Lähetetty: 13.8.2006 1:09
Kirjoittaja Frostwind
Voi siinä olla kanssa-autoilijoilla ihmetelemistä kun ei nappiscombista pääse ohitse :lol:

Lähetetty: 23.2.2007 20:15
Kirjoittaja iigorr
uppia :D

Lähetetty: 23.2.2007 20:23
Kirjoittaja iigorr
mites turbiini noi vesikanavat hitsasit? iha vaan umpeen ja sitten poraten joku 5mm reikä? porasitko reiän keskelle vai reunaan? siis kun tuo hitsattava reikä on tuollainen pitkula.. minkäs takia ne kannattais muuten hitsata pienemmäksi?

Lähetetty: 23.2.2007 22:40
Kirjoittaja Turbiini
Ne kanavat on hitsattu tukkoon ja kiinni siinä yläpuolella olevaan pako/imukanaviin ihan sen takia ettei kansi joustaisi niin paljoa, eli tiivisteen kestoa haettiin ja onnistuttiin ei yhtäkään ole enää tuhoutunu. reiät on porattu vinosti tiivisteen reikien kohdalta molemmin puolin pako/imukanavaa. eikä muistaakseni ollu ku 4mm terä. Eli tiivisteessäoli pienet ptöreät reiätmuissa paitsi 4sylinterissä johon sitten tehtiin reiät sen alkuperäisen pitkulaisen reunoista.

Lähetetty: 24.2.2007 9:27
Kirjoittaja foma
Idän Ihme 1 kirjoitti:Olis kiva jos joku selittäisi vähän tarkemmin tätä kannen kanvien hitsaamisen ideaa. Mut ymmärrän kyllä jos vähän hiljasta on..
Tarkoituksena on vahvista kantta.
Ja niinkuin Turbiinikin jo kirjoitti ylempänä:"Ne kanavat on hitsattu tukkoon ja kiinni siinä yläpuolella olevaan pako/imukanaviin ihan sen takia ettei kansi joustaisi niin paljoa, eli tiivisteen kestoa haettiin"...

Lähetetty: 24.2.2007 15:28
Kirjoittaja iigorr
onkos turbiinillakin konela turbo? mites tossa keräily säiliössä on noi letku lähdöt? monta alhaalla ja monta ylhäällä?

Lähetetty: 25.2.2007 21:49
Kirjoittaja iigorr
eikös tuo vesikanavien hitsaus sitten vaikuta jäähdytykseen?