Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
sepkar

Viesti Kirjoittaja sepkar »

Vietin viimeviikon pienellä Skiathoksen saarella Kreikassa. Saarella oli Nivoja ihan vilisemällä, selvästi enemmän kuin millään aikaisemmin käymälläni Kreikan saarella tai missään muuallakaan missä olen käynyt. Viikon aikana Nivojen bongauksia tuli likemmäs parikymmentä. Silmään pisti eritoten "special edition 25y". Ja hellasladan sivuiltahan http://www.lada.gr/s_niva_x.html semmonen löytyy, hintaa 13 t€, mm. ilmastoinnilla ja ohjaustehostimella varustettuna. Oiva tuliais-vaihtoehto ouzo pullon sijaan.
FSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Lada-Jussi kirjoitti:
FSO kirjoitti:Lada 1200 L ja pari Samaraa Myyrmäessä. Lisäksi vanha Binz-ambulanssi-Mersu samassa paikassa.
mä bongasin kans eilen myyrmäessä samoja Ladoja, olivat muistaakseni valkoisia kaikki, toinen samara oli ainakin 210900
Nappis oli punainen. Myyrmäen torilla myy joku vanha pappa kait vaatteita veturina Lada 1700i. Katselin autoa hieman pintapuolisesti ja totesin siistiksi.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Ihan just bongattu beige 2105, jonka kyljissä on kukkaset. Auto kurvasi Tepparin pihalle Kaarinassa.
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kuva

Tällainen oli Länsikeskuksen Citymarketin parkkihallissa tänään.

T: Osku
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

NAH-873 Ruskossa kolmen aikaan
Keep on truckin'
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kattotelineillä varustettu mattaantunut punainen nappis Tulikukon parkkipaikalla...saarella lisäksi tummanbeige 2107 sekä parkissa ollut huippukuntoinen, valkoinen 2105 :shock:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

sepkar kirjoitti:Vietin viimeviikon pienellä Skiathoksen saarella Kreikassa. Saarella oli Nivoja ihan vilisemällä, selvästi enemmän kuin millään aikaisemmin käymälläni Kreikan saarella tai missään muuallakaan missä olen käynyt. Viikon aikana Nivojen bongauksia tuli likemmäs parikymmentä. Silmään pisti eritoten "special edition 25y". Ja hellasladan sivuiltahan http://www.lada.gr/s_niva_x.html semmonen löytyy, hintaa 13 t€, mm. ilmastoinnilla ja ohjaustehostimella varustettuna. Oiva tuliais-vaihtoehto ouzo pullon sijaan.
Kreikkalaiset käyvät vesimiehen aikaan näemmä Ladalla.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Lahna

Viesti Kirjoittaja Lahna »

Tänään Iisalmesta 15 km etelään viitos tiellä tuli ohitettue Niva 1.7i venäjän rekkarissa.

Tuli viikonloppuna tehtyä pieni kestotesti Ladalle. Kerava-Vuokatti-Kerava. Hyvin meni koko reissu.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

joutsassa kaksi unelma nappisilmää valkoisia olivat.. 8)
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kesken muuttopuuhien piristi parkkipaikalla näky: punainen 2107 1600. Etulokareissa luki kaunokirjotuksella Lada. Ihan perussiistissä kunnossa. Putkessa näytti olevan kissa.
Nyt kun ei ole nettiä vielä uudessa kämpässä niin joutuu turvautumaan kännykän apuun. Foorumi tuntuu toimivan hyvin tälläkin!
.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

nyt tänää oli eksyny ryssä ladalla hämeenkosken keskustaan :roll: lada oli 2107 1300
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Tänään päivällä Kouvolan keskustassa tummanharmaa Samara Sedan itänaapurin kilvissä. Tosi siistin näköinen.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Martigan
Viesti:

tulikukko

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Jokari_ kirjoitti:Kattotelineillä varustettu mattaantunut punainen nappis Tulikukon parkkipaikalla...saarella lisäksi tummanbeige 2107 sekä parkissa ollut huippukuntoinen, valkoinen 2105 :shock:
Tulikukon parkissa olin minäkin tuon kehnomaalisen ladan vieressä. En kyllä muistanut siinä olevan kattotelinettä mutta mun autossa kyllä on:-)
Tuo nappis oli siinä jo 17pv iltapäivällä ja olipa vielä sunnuntainakin.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Martigan
Viesti:

ryssä

Viesti Kirjoittaja Martigan »

'aatee' kirjoitti:nyt tänää oli eksyny ryssä ladalla hämeenkosken keskustaan :roll: lada oli 2107 1300
Olikos tämä valkoinen 2107, jossa mattorulla kattotelineellä? Tollasen ohittelin jossain Anjalankoskella ja pysy kuitenkin vaudissa ainakin Lahteen asti.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Jokari

Re: tulikukko

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Martigan kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti:Kattotelineillä varustettu mattaantunut punainen nappis Tulikukon parkkipaikalla...saarella lisäksi tummanbeige 2107 sekä parkissa ollut huippukuntoinen, valkoinen 2105 :shock:
Tulikukon parkissa olin minäkin tuon kehnomaalisen ladan vieressä. En kyllä muistanut siinä olevan kattotelinettä mutta mun autossa kyllä on:-)
Tuo nappis oli siinä jo 17pv iltapäivällä ja olipa vielä sunnuntainakin.
Jaa sää oot täälläpäin käyny vai :shock:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin