
Yleensä suomi oli aina ennen ruotsia koska konela vei ladat myös ruotsiin..
joo, hinta 89000 swedua eli alle 10000 euroa.larssi21074 kirjoitti:Ruotsissa kalinaa jo myydään.![]()
Yleensä suomi oli aina ennen ruotsia koska konela vei ladat myös ruotsiin..
eikös se niin ole että neukkulan hajottua suomi menetti ykköskauppakumppanin aseman itänaapurin kanssa eli nyt ei kauppa käy oikein minkään maan kanssa -> suomi konkurssiinlarssi21074 kirjoitti:Ruotsissa kalinaa jo myydään.![]()
Yleensä suomi oli aina ennen ruotsia koska konela vei ladat myös ruotsiin..
kylläkai Venäjän suurin kauppakumppani on edelleen EU- ja Saksa etunenässävazili 2107 kirjoitti:Jepulis! Joo itseasiassa luin TU:sta jutun,että me ollaan taas Wenäjän kaa
suurin kauppakumppani,et geopoliitinen asema vörkkii
Oujee! Tää on hyvä homma, nyt kun saatasi Suomeen.samarai kirjoitti:joo, hinta 89000 swedua eli alle 10000 euroa.larssi21074 kirjoitti:Ruotsissa kalinaa jo myydään.![]()
Yleensä suomi oli aina ennen ruotsia koska konela vei ladat myös ruotsiin..
http://www.blocket.se/vi/6773738.htm?ca=11_s
kombimalli
Ladahinnasto
Ja vety tehdään vedestä sähköllä, joka taas tuotetaan, öö, millä? Eli sähkö/vety autot ei suoraan vähennä saastumista, ne vaan siirtävät saastelähdettä.samarai kirjoitti: Auton polttoaine-elementissä tapahtuu kemiallinen reaktio hapen ja vedyn välillä ja reaktion aikaa ladataan sähköä ja sen tuloksena muodostuu vettä. Näin tällainen ajoneuvo on äärimmäisen ympäristöystävällinen.
noh, sähkö tuotetaan tietysti saastettomasti ydinvoimalla.,_,/ukka kirjoitti:Ja vety tehdään vedestä sähköllä, joka taas tuotetaan, öö, millä? Eli sähkö/vety autot ei suoraan vähennä saastumista, ne vaan siirtävät saastelähdettä.samarai kirjoitti: Auton polttoaine-elementissä tapahtuu kemiallinen reaktio hapen ja vedyn välillä ja reaktion aikaa ladataan sähköä ja sen tuloksena muodostuu vettä. Näin tällainen ajoneuvo on äärimmäisen ympäristöystävällinen.
,_,/ukka