eilen illalla en sattunut olemaan bran flakesien aikaan boardilla mutta ainakin nyt voin kertoa olevani aamukahvilla, kahvin kanssa on kuivia paahtoleipiä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nyt olen tässä muutamia minuutteja pureskellut Pirkka-alkalipariston (AAA) plusnapaa.
EDIT: Ei ollut pidemmän päälle kovinkaan ravitsevaa, joten täytyi vetää kolme makkaraa, kaksi pulloa keskiolutta, banaani ja jäätelöä. Jos nyt iltapalaan asti pärjäisi näillä...
aon kirjoitti:Nyt olen tässä muutamia minuutteja pureskellut Pirkka-alkalipariston (AAA) plusnapaa.
EDIT: Ei ollut pidemmän päälle kovinkaan ravitsevaa, joten täytyi vetää kolme makkaraa, kaksi pulloa keskiolutta, banaani ja jäätelöä. Jos nyt iltapalaan asti pärjäisi näillä...
tervetuloa kerhoon! en olekaan ainut täällä joka pitää aaa pattereista... merkkinä minulla tosin on varta
EDIT: myös 9-voltin patterit ovat hyviä syödä koska niistä saa sellaisia kivoja ''sähköiskuja''
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)