samarai kirjoitti:
Itse koen sen taas lähinnä Samaraa loukkaavana. Nousee kyllä aina karvat pystyyn, kun joku haukkuu sitä siitä syystä että se on olemassa. .
Noh eikös jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, vaikkei olisi mitään kokemusta ko. asiasta. Tarvitseeko kaikista asioista olla aina samaa mieltä? Alkaa haiskahtamaan pikkusen liikaa jo Neukkulan meiningiltä
Jos joku rupeaa lässyttämään vastaavaa vaikkapa takavedosta, niin ei se mua hetkauta, korkeintaan huvittaa vaan. Jos joku on sitä mieltä että takaveto tai sarana on paska, niin mikä ettei. Ei kannata ottaa liian vakavasti...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
En syytä nyt ketään, mutta tuntuu, että osa kirjoittajista kalastelee vain lisää viestejä itselleen eli kaikkea on pakko kommentoida... Kannattaisi ainakin osan miettiä vähän mitä täällä foorumilla huutelee...
Esim. http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =3&t=19993
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
START kirjoitti:siitähän voi päätellä: niillä joilla on paljon viestejä ne eivät ole kirjoittaneet asiaa
no ei se nyt ihan suoraan noin mene mutta osittain
START on vain kateellinen kun sillä on vähemmän viestejä
ton viestien määrän voisi kyllä piilottaa kokonaan, niin että vaikka jostain tiedoista pystyisi katsomaan.
samarai kirjoitti:
Itse koen sen taas lähinnä Samaraa loukkaavana. Nousee kyllä aina karvat pystyyn, kun joku haukkuu sitä siitä syystä että se on olemassa. .
Noh eikös jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, vaikkei olisi mitään kokemusta ko. asiasta. Tarvitseeko kaikista asioista olla aina samaa mieltä? Alkaa haiskahtamaan pikkusen liikaa jo Neukkulan meiningiltä
Jos joku rupeaa lässyttämään vastaavaa vaikkapa takavedosta, niin ei se mua hetkauta, korkeintaan huvittaa vaan. Jos joku on sitä mieltä että takaveto tai sarana on paska, niin mikä ettei. Ei kannata ottaa liian vakavasti...
No ei tietysti liian vakavasti oteta, jos ei tulla ihan silmille hyppimään.
Mutta kyllä se kieltämättä aina vähän sieppaa kun joku haukkuu vain lämpimikseen sellaista mitä itse pitää hyvänä.
Eikä tässä mistään neukkulan meiningistä ole kyse - itsellä ainakaan ei ole tarvetta haukkua mitään autoa vain huvikseen.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Kyllä kansa tietää mitä se tahtoo, nykyinen linja johtaa 54 % kannatuksella.
Tämähän ei sitten tarkoita sitä, ettei täällä tehtäisi koskaan mitään parannuksia ja uudistuksia.
ladamaster kirjoitti:Kyllä kansa tietää mitä se tahtoo, nykyinen linja johtaa 54 % kannatuksella.
Jostakin syystä tässä äänestyksessä ei ole jätetty mahdollisuutta muuttaa mielipidettään
,_,/ukka
Ollaan vaan sellasii änkyröitä,että maailman tappii seitään mielipiteineen vaikka tiedettäis olevan väärässä
Joo näin taitaa olla, jotkut väittelevät ihan lämpimikseen. Muinoin eräässä tapahtumassa seurasin kahden ihmisen melkein väittelyä jostain asiasta. Lopulta toinen sanoi: kyllä tiesin toisen olevan oikeassa, mutta oli mukava vaan väitellä..
Tervehdykset toivottelen.
Väittely on kivaa, jos vastapuolena on huumorintajuinen ei tosikkomainen henkilö. Mielestäni parasta väittelyssä on etsiä perusteita omalle väittämälleen ja osata ne esittää uskottavasti. Samalla seurata kaverin esittämiä perusteluita ja etsiä niistä pätemättömiä ja heikkoja kohtia, joista pääsisi ns. niskanpäälle. Meillä maailmanparannusparlamentissa käydään kovia väittelyitä, joihin on ollut vietävä todisteet omille väitteilleen. Uskonto ja politiikka ovat sellaiset perusaiheet joista syntyy joskus melko koviakin otteluita. Pitkän aikaa kokoonnuttua samalla porukalla alkaa aihepiirit käydä tutuksi ja pikkuhiljaa ns. hohto kuihtuu. Epämiellyttäviä ovat henkilöt, jotka joutuisivat tunnustamaan väärässä olonsa, mutta alkavat nimittelemään kumppaniaan milloin milläkin nimikkeillä. Olen minäkin kuullut olevani kaikkien puolueiden jäsen. Viimeksi olen ollut S--tanan uskovainen.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet
Mara kirjoitti:
Turhalla kommentoinnilla saatiin esim. tämä homma menemään päin rektaalia.
Juuri tuon takia minä en välitä enää "lahjoitetaan-autoja" tänne, kun vaan lässytystä saa siitä palkaksi.
Ja toiseksi, että "miehen sanaan" ei voi tällä foorumilla kyllä luottaa pätkääkään, niin ihan turhaa juoksemista vaan noissa välitetyissä ilmoituksista seuraa. Vähemmällä pääsee, kun törkkää suoraan paaliin.
tossa puhuttiin tosta tunnistautumisesta, täällä pitäisi oikean paikkakunta tiedon ainakin olla pakollinen tieto, täällä on paljon kaikkia pallopäitä jotka on aivan kaikille tuntemattomia, mahdollisesti jonkun paremman kirjoittajan peitenimimerkkejä, joilla sitten auotaan päätä ja aiheutetaan muuta hämminkiä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)