Eipä ne nykyään paljo ruostevikoja tutki, jos on silmin nähden reikä ni siitä sanotaan. Kun ei siitä peltistä tule sen kestävempää vaikka sen "ratsupaikalla" korjaa. Mutta katsastuksessa se pitää hyväksyä, koska ei ole laitteita joilla korjauksen laatu pystyttäisiin massan alta toteamaan. Parempi ku antavat lahota vuoden, pari, sitten onkin jo pellit siinä kunnossa, ettei edes "ratsupaikoille" löydy ehyttä peltiä kiinnityspaikoiksi.
Ja pohjassa olevat ruostereijät eivät enää katsastusta haitaa, sillä ei ole kantavaa rakennetta. Palkit, helmat ja suojan kaaret pitää olla kovat. Tietenkin jos reijät on niin isoja, että niistä jalka mahtuu ni sitte

Jälkiviisaasti vois sanoa, että maastoautot on siinä mielessä ideaalisia ostokohteita, että alla mahtuu makaamaan ja kunnon tarkistamaan _ennen_ ostopäätöstä.
,_,/ukka