Onko sinulla lemmikki ?
Re: onko sulla lemmikki
Meillä lemmikit tuplaantunut viime aikoina. Nyt meillä on kaksi koiraa ja neljä marsua....
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... 0172&pos=0

http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... 0172&pos=0
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Meilläkin marsujen määrä tuplaantui reilu viikko sitten, nyt niitä on kymmenen.
Uudet tulokkaat:

Iines sekä poikaset Remu ja Minni

Nuunuu

Sukulaku
Uudet tulokkaat:

Iines sekä poikaset Remu ja Minni

Nuunuu

Sukulaku
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Onhan se kuten avatar kuvassa näkyy. (Sekin on ärrieri meinaan mikä on mun sylissä.)
Tervehdykset toivottelen.
Minä olen ihmetellyt ja monilta kysellyt sellaista asiaa, että miten hoitavat isojen koirien päivittäisen liikunnantarpeen niiden omistajat? Näiden koirien liikunnantarve on 20-30km. Asevelvollisuuttani oli suorittamassa KaiPr. Sotilaspoliisikoiran ohjaajakouluttajana. Päivinä jolloin ei ollut hälytystehtäviä käytimme koiratarhanasukkeja 2 kertaa 10-15 km lenkillä. Me ohjaajat ajoimme polkupyörillä ja koirat juoksivat rinnalla. Monet koiranomistajat kertoilevat outoja juttuja koiriensa käyttäytymisestä. Minun alkaessa puhua tarvittavasta liikunnasta ja toiminnasta koirien käyttäytymisen muuttamiseksi. Vastauksena tulee, että miten sitä sellaista kun pitää olla päivät työssä. Jo monta vuotta on ollut koirat jonkunlainen Statussymboli. Sellainen ei ole perhe tai ihminen mitään, jos ei ole koiraa, mutta se vasta nostaa arvostusta jos on kaksi tai useampia sessuja. Tästä asiasta voisi kirjoitella vaikka viikon, mutta saisiko sillä parannusta isojen ja vähän pienempien koirien tarpeisiin. Ettei tarvitsis kuulla jollakin olevan hullun koiran.
Minä olen ihmetellyt ja monilta kysellyt sellaista asiaa, että miten hoitavat isojen koirien päivittäisen liikunnantarpeen niiden omistajat? Näiden koirien liikunnantarve on 20-30km. Asevelvollisuuttani oli suorittamassa KaiPr. Sotilaspoliisikoiran ohjaajakouluttajana. Päivinä jolloin ei ollut hälytystehtäviä käytimme koiratarhanasukkeja 2 kertaa 10-15 km lenkillä. Me ohjaajat ajoimme polkupyörillä ja koirat juoksivat rinnalla. Monet koiranomistajat kertoilevat outoja juttuja koiriensa käyttäytymisestä. Minun alkaessa puhua tarvittavasta liikunnasta ja toiminnasta koirien käyttäytymisen muuttamiseksi. Vastauksena tulee, että miten sitä sellaista kun pitää olla päivät työssä. Jo monta vuotta on ollut koirat jonkunlainen Statussymboli. Sellainen ei ole perhe tai ihminen mitään, jos ei ole koiraa, mutta se vasta nostaa arvostusta jos on kaksi tai useampia sessuja. Tästä asiasta voisi kirjoitella vaikka viikon, mutta saisiko sillä parannusta isojen ja vähän pienempien koirien tarpeisiin. Ettei tarvitsis kuulla jollakin olevan hullun koiran.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Juu epäilemättä suurin osa koirista saa liian vähän liikuntaa, myös meidän laika. Pihassa se jolkottelee mitä jolkottelee, välillä käydään lenkillä. Näin siis nyt kiinnipitoaikana. Pyöräilyä en ole uskaltanut koittaa, voi mennä henki. 10 km kävelylenkki ei laikalla tunnu missään, ite oon kyllä ihan poikki.
Reippaina käymme rekkain alle 

Kyllähän noita koiria tulee ulkoilutettua tunteja päivässä. Siihen menee se oma aikansa, minkä se vain vaatii.
Kaupungissa vielä kun ei voi koiraa vapaana pitää, on pyörä oiva apuväline. Maalla kun käydään, vapaana saavat juosta niin paljon kun haluavat.
Mutta pysyypähän emäntäkin sutjakassa kunnossa ku koiria liikuttaa!
Mutta enempi koira energiaa kuluttaa silloin, kun se saa kuonoaan käyttää. Ettei se kuitenkaan aina vaadi sitä 30km täyttä juoksua.
Tuo isompi koira tarvitsee itseasiassa vähemmän liikuntaa kuin tuo pienempi koira. Että on se rodustakin kiinni. Ja siitä, mihin koiran opettaa.
Eikä ole minulla mikään ongelma tunti pari illalla niiden kanssa kävellä. Aamulla lyhyempi lenkki ja päivällä pari pikalenkkiä. Jos joku kokee, että enempi pitäs tarkentaa tätä lenkkiasiaa, saapi meille tulla katsomaan, miten ja miten paljon koirat liikkuu!
Kaupungissa vielä kun ei voi koiraa vapaana pitää, on pyörä oiva apuväline. Maalla kun käydään, vapaana saavat juosta niin paljon kun haluavat.
Mutta pysyypähän emäntäkin sutjakassa kunnossa ku koiria liikuttaa!
Mutta enempi koira energiaa kuluttaa silloin, kun se saa kuonoaan käyttää. Ettei se kuitenkaan aina vaadi sitä 30km täyttä juoksua.
Tuo isompi koira tarvitsee itseasiassa vähemmän liikuntaa kuin tuo pienempi koira. Että on se rodustakin kiinni. Ja siitä, mihin koiran opettaa.
Eikä ole minulla mikään ongelma tunti pari illalla niiden kanssa kävellä. Aamulla lyhyempi lenkki ja päivällä pari pikalenkkiä. Jos joku kokee, että enempi pitäs tarkentaa tätä lenkkiasiaa, saapi meille tulla katsomaan, miten ja miten paljon koirat liikkuu!
Joo löytyy... Juurikin 6kk täyttänyt englannin bulldoggi Justiina pitää Ladan ohella päivät mielenkiintoisena.

- ihkulainen
Lemmikejä löytyy!!
Venäjän-Kääpiöhamsteri Sikuli
Kani, Vili ja Marsu, Hajuherne
Kissa tulee tosi hyvin toimeen kanin kanssa. Ne leikkii yhdessä joskus.
Kissa, Palikka
<a 
Palikka haluais syödä Sikulin
Hevonen, Skidi

Vaímo tuota hoitaa ja käy ratsastelemassa. Minäkin olen muutaman kerran uskaltautunut selkään. Todisteena kuva /\
Ja ettei hevosella olisi liian kivaa, niin kaverina poni , Seesami
Poni ei ole meijän...
Ja sit vaimolla on "lemmikeinä" lihansyöjäkasveja eri lajeja
Venäjän-Kääpiöhamsteri Sikuli
Kani, Vili ja Marsu, Hajuherne
Kissa tulee tosi hyvin toimeen kanin kanssa. Ne leikkii yhdessä joskus.
Kissa, Palikka
Palikka haluais syödä Sikulin

Hevonen, Skidi
Vaímo tuota hoitaa ja käy ratsastelemassa. Minäkin olen muutaman kerran uskaltautunut selkään. Todisteena kuva /\
Ja ettei hevosella olisi liian kivaa, niin kaverina poni , Seesami
Poni ei ole meijän...
Ja sit vaimolla on "lemmikeinä" lihansyöjäkasveja eri lajeja
Niva -87 2.0TC ikuisuusprojekti
vaz 2103 - 1300S -80
vaz 2106 - 1600 -87
vaz 2103 - 1300S -80
vaz 2106 - 1600 -87
Re: Onko sinulla lemmikki ?
Eipä ole kuukauteen ollut, kun Taku jouduttiin lopettamaan. Mutta ei tästä elämästä koirattomana tule yhtään mitään. Onneksi siihen tulee korjaus vappuna, kun perheeseemme saapuu Novascotiannoutajan pentu.
Nimikin on jo päätetty, koska hehän ovat kuin kaksi marjaa:

Mutta kuka onkaan tuo vasemmanpuoleinen mitalirinta?
Nimikin on jo päätetty, koska hehän ovat kuin kaksi marjaa:

Mutta kuka onkaan tuo vasemmanpuoleinen mitalirinta?
Hyvin oletettavasti maksasyöpä, mitään varmaa ei tietenkään ole koska vatsaonteloa ei avattu. Oireet vaan puhui puolestaan ja yleiskunto romahti täysin.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Päivitystä

Tällaisia oli marsuhäkkiin ilmestynyt torstai-iltana.
Vajaa viikko sitten haettiin iso häkki jossa oli kaksi marsua, sitten nämä ja entiset = 15 marsua. Alkaa olemaan riittävästi...
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974