Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
markku kirjoitti:Eilen BA3:n komia lada karhulassa seisoi ilman vartioo kadun varressa
Joo siinä se odotteli pääsyä ruostesuojaukseen kaverille, jonne sen sitten toimitinkin illalla. pohjassa on ehjät massat, mutta laitetaan ovien sisään vähän tavaraa, jottei suola syö... Pari viikkoa sitten asennutin pienemmät kaasarit, eli 40 tuplat ja kaikki säädöt pantiin kohilleen. Nyt on aika kivasti vetoja

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
Bongattu punainen combi lada (ei sen tarkempaa tietoa mikä se oli), minkä perässä oli kiinni vene trailerilla. Huristeli tuosta rajatorpasta vihdintietä helsinkiin päin. Oli ihan kerholainen oletettavasti, kun takaluukussa oli kerhon tarra. Ei pysynyt Nivan perässä kun kengittelin menemään 

- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Oletko varma ettei se ollut SCE(X), sillä noissa C-pilari-ikkunaisissa pitäisi olla S-kirjain?Lahna kirjoitti:Oli. Pyöreitä etuvaloja oli 4. Kirjain saattoi olla myös c.FSO kirjoitti:Hmm, G-kirjainta ei Suomen Poloneesien varustekoodeissa esiintyne.. Hieno bongaus sinäänsä. Oliko takaoven takana C-pilarissa ikkuna?Lahna kirjoitti:Keravalla saviontiellä valkoinen poloneesi (mallia en tiedä,mutta nopesti katsottuna takapaksissa luki 1.5g...). Vanhempi herrasmies ajeli päin punaisia
Bongasin tänään kolme eri Eurosamaraa ja yhden tavallisen Samaran.
P.s. Oli ensimmäinen poloneesi minkä minä elämässäni näin.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Siellä tuli tänään liikuttua. Markkinoilta kävin ostamassa pellavaöljyä. Pellavaöljy on parempi aine kuin Musta vaha puskureiden käsittelyyn.Jokari_ kirjoitti:Olin juuri laittamassa Lataa lukkoon Karhulan Lidlin pihalla, kun edestä Ahlströmintietä porhaltaa tummanpunainen kantti, kerhotarra oikeessa takasivulasissa...ilmeisesti JTM?
Kerhotarra on liimattuna kuskinpuolen takaikkunaan. Peilistä roikkuu kerhoviiri ja eko-vunderpaumi.
Eilen Ruonalan urheiluhallin parkkipaikalla oman Asterixin viereen oli ilmaantunut hyvännäköinen blondi Lada.
Voi hyvinkin olla juuri näin. Taustapeilin kautta tuon tekstin yritin tunnistaa.FSO kirjoitti:Oletko varma ettei se ollut SCE(X), sillä noissa C-pilari-ikkunaisissa pitäisi olla S-kirjain?Lahna kirjoitti:Oli. Pyöreitä etuvaloja oli 4. Kirjain saattoi olla myös c.FSO kirjoitti: Hmm, G-kirjainta ei Suomen Poloneesien varustekoodeissa esiintyne.. Hieno bongaus sinäänsä. Oliko takaoven takana C-pilarissa ikkuna?
Bongasin tänään kolme eri Eurosamaraa ja yhden tavallisen Samaran.
P.s. Oli ensimmäinen poloneesi minkä minä elämässäni näin.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Klo 21.45 vaalea kanttilada josta puskurit poistettu ja kerhotarra takalasin vasemmassa alanurkassa, tarkaa väriä ja mallia en pimeydestä johtuen huomannut, kääntyi Aittakorventielle Mussalontieltä. Tulosuunta oli Sutelasta päin. Itse odottelin valoissa vaimon Samaralla että pääsen Aittakorventieltä kääntymään Sutelaan päin. Joku foorumilla roikkuva?
Minähän se olinJaakkima kirjoitti:Klo 21.45 vaalea kanttilada josta puskurit poistettu ja kerhotarra takalasin vasemmassa alanurkassa, tarkaa väriä ja mallia en pimeydestä johtuen huomannut, kääntyi Aittakorventielle Mussalontieltä. Tulosuunta oli Sutelasta päin. Itse odottelin valoissa vaimon Samaralla että pääsen Aittakorventieltä kääntymään Sutelaan päin. Joku foorumilla roikkuva?

Olin pienellä iltalenkillä... (40 km

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™