Sivu 10/33
Lähetetty: 24.12.2006 0:43
Kirjoittaja ,_,/ukka
Pakko nauraa, ettei ala itkettään?
,_,/ukka
Lähetetty: 24.12.2006 0:44
Kirjoittaja Jokari
No ei enää mut siinä tallin lattialla pyöriessä ois kyllä tehny miel itkeä ja nauraa

Lähetetty: 24.12.2006 0:54
Kirjoittaja Kimmo86
Itsellä oli vähän sama tilanne silloin viimetalvena, kun aksteekin yläpallo ampaisi päin naamataulua.. Oli kieltämättä melko voittaja-fiilis istua terveyskeskuksessa koko iltapäivä vuoroa odottamassa ja lopulta itse operaatio kesti noin 5 min. kun ei tarvinnut edes tikkejä..
Tästä opin sen että kannattaa jättää mutteri vähän huulille ennenkuin käy vääntämään ulosvetäjää naama punaisena.
Lähetetty: 25.12.2006 0:23
Kirjoittaja BA3
Poeka perskeles, äläs nyt ittees enempää rampauta... Kohtahan mun ja Markun Latat ei enää menee eteenpäin kun ykkös mekaanikko on pelistäpois

Lähetetty: 25.12.2006 0:37
Kirjoittaja Jokari
Ei pysty enää enempää rampauttaan, yksjalkaisena on paha tehdä muuta kuin istua ja maata. Oikea jalka ei kestä kävellä yhtään.
Saa nyt nähdä selvittiinkö säikähdyksellä vai onko polvesta revennyt/katkennut eturistiside. Jälkimmäinen ei ole todellakaan mikään mahdottomuus, ottaen huomioon hurjan rusahduksen ja kovan väännön joka polveen kohdistui. Mut ei vielä tässä vaiheessa synkistellä sen enempää

Lähetetty: 24.1.2007 11:11
Kirjoittaja Jokari
Tulis jo kevät ja sais laiteltua Ladan ajokuntoon. Hirveä hinku päästä ajamaan. Kävin yks päivä istumassa punaisen hytissä, sehän tuntui jopa autolta verrattuna tohon talvirytöön.
Kone saa olla käymättä siihen saakka kunnes vaihdan siihen öljyt. Aika turhaa käynnistellä kun ei pääse ajamaan.
Akussakin oli vielä hyvä latinki, vaikkei sitä ole ladattu...
Pakko vielä mainita tosta kuukauden takaisesta haverista, että kyllä se polvi vaan ihan paskaksi meni. Pakko leikata
Ladaa vahaamalla turmion tielle...

Lähetetty: 24.1.2007 17:56
Kirjoittaja mikko853
Jokari kirjoitti:Tulis jo kevät ja sais laiteltua Ladan ajokuntoon. Hirveä hinku päästä ajamaan. Kävin yks päivä istumassa punaisen hytissä, sehän tuntui jopa autolta verrattuna tohon talvirytöön.
Kone saa olla käymättä siihen saakka kunnes vaihdan siihen öljyt. Aika turhaa käynnistellä kun ei pääse ajamaan.
Akussakin oli vielä hyvä latinki, vaikkei sitä ole ladattu...
Pakko vielä mainita tosta kuukauden takaisesta haverista, että kyllä se polvi vaan ihan paskaksi meni. Pakko leikata
Ladaa vahaamalla turmion tielle...

Mutta eihän ladaa vahata

antaa romun ruostua
näin ainaki moni tuntuu ajattelevan kun noita myytäviä takapotkuja kattelee

Lähetetty: 25.1.2007 22:40
Kirjoittaja pikku-maukka
mulla vaan tuo kytkin toimii tosihyvin ei ota äkkipikaseen eikä herkästi nykäse kun lähtee, kun vaan rauhassa nostaa ettei sudi .ainut ongelma on se jos joutuu luistattaan pitkään niin alkaa käryään .
Lähetetty: 16.2.2007 20:45
Kirjoittaja Jokari
Kävin taas kyttäämässä ruiskun osumaa saanutta oikeeta etukulmaa. On se perhana ettei minkäänlaisia vaurioita näy yhtään missään

Kontin Ladan alla valo kourassa ja tutkin kaikki kiinnityspisteet jne. ei silminhavaittavaa eroa missään verrattuna ehjään puoleen. Alatukivarret ihan samanlaiset kummallakin puolella eikä edes alapallon kiinnityskohtakaan ole vääntynyt.
Mut silti pallojen kohdalta napa/jarrulevy/jarrusatula-setti on positiivisen camberin puolella vielä keula ilmassakin ja rengas on hieman taaempana kuin toinen, johtunee varmaan osittain siitä että rengas harittaa ulospäin.
Mitä ihmettä tässä sitten rupeaisi keväämmällä korjauttamaan? Uusi alatukivarsi ja pallot on jo tulossa, mut en silti ymmärrä mikä siinä kusee?
1500S se keksii kujeitaan, virtalukon pohja on alkanut pätkiä yhä enemmän, jonka oireina valot ja pyyhkijät pimenevät. Rupeaa toimimaan avainta ränkkäämällä. Joten pitäneee se pohjakin vaihtaa...
Kelpo kyytiä, kuuma, kaasua reilummin painettaessa tuppaa booaamaan ja persuksissa tuntuu ainainen tärinä kardaanista johtuen. Hohhoijjakkaa...

Lähetetty: 17.2.2007 0:04
Kirjoittaja köhmä
Kunhan olet vaihtanut ne alapallot ja alatukivarren, niin sitten joku huono rengas siihen alle pyörimään ja teet kulutuspinnan kumisen mukaan säädöt. Jos ei säädöillä korjaannu, niin sitten koripenkkiin koko kosla!
Lähetetty: 17.2.2007 0:21
Kirjoittaja Jokari
No eipäs nyt maalailla piruja seinille

Ei jumankeuta mikään auto oo niin meltoa terästä että loiva kanttariosuma parin-kolmenkympin vauhdista vääntäisi etupalkkia, sen kiinnityksiä tai saati koria
Noi jousien ja pallojen kanssa leikkimiset jätän ihan suosiolla ammattilaiselle, kun itsellä ei taidot riitä. Yhden jumisen yläpallon kanssa leikkiminen riitti mulle
Kait se on uskottava että alatukivarsi on sitten mennyt hieman kieroon, vaikkei sitä silmällä näekkään. Tosin järjellä ajatellen noinkin suureen pyörän asennon muutokseen luulisi alatukivarren olevan jo aika mutkalla. Minä mitään tiedä

Lähetetty: 22.2.2007 18:08
Kirjoittaja Jokari
Tänään päätin vaihtaa kiihdytyspumpun kalvon tohon talvirytöön, kun sellainen uusi sattui ilmestymään. No ei muutakuin vanhaa kalvoa pois ja uutta tilalle. Vanhassa kalvossa oli ainakin yksi pieni repeämä, joten ehkäpä nuo raivostuttavat nykimisongelmat kaasua painettaessa poistuisivat ainakin osittain.
Ja eikö mitä; meni p*rkele huonommaksi! Nyt ei v*ttu kärsi painaa kaasua sitä vähääkään kuin ennen, varsinkaan kylmänä. Ja kakkoselle mutkista lähdettäessä saa välillä aikaan parhaimmillaan 5 sekunnin kuolleita kohtia, jonka jälkeenkin veto on kuin kuminauhan venytystä. Ykköselläkin lähdettäessä kone meinasi pariin otteeseen sammua....
Mä en jaksa enää

Lähetetty: 22.2.2007 18:15
Kirjoittaja BA3
... Osta Sunny

Lähetetty: 22.2.2007 18:16
Kirjoittaja Jokari
No jos satkulla saa niin voin harkita...

Lähetetty: 22.2.2007 18:16
Kirjoittaja audiq
^^^ Menikö hermo...
Kokeilitko, että ruikkiiko se bensaa, kun kohokammio on täysi ja kone sammuksissa pumppaat kaasua?
Kokeile tuo ja, kun olet todennut, että ei ruiki, niin tutki ensin vivut ja sitten kaasari uudestaan auki, niin eiköhän se vika löydy.
EDIT: ^^