Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 7.4.2013 18:07
Cisitalia Ford 1952
Näitä piti rakentaa 500 kpl:n sarja, mutta niitä valmistui vain 6 kpl.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 8.4.2013 9:49
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 13.4.2013 14:56
Jawa prototyyppi 1956:
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
pavlik morozov
Viestit: 1149 Liittynyt: 11.3.2013 22:00
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja pavlik morozov » 13.4.2013 15:38
oisko tuolla koneena 350 tuplajawan vai vallan 500cc nelitahti twin?
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463 Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P
Viesti
Kirjoittaja samarai » 13.4.2013 19:34
pavlik morozov kirjoitti:
oisko tuolla koneena 350 tuplajawan vai vallan 500cc nelitahti twin?
Näyttäisi olevan 350 ja nimeltään "Motorex".
http://www.avia350.cz/nl_jawamotorex.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 13.4.2013 19:49
Fiat 600 Viotti Coupe 1957
Pieni sarja tehty italialaisella koripajalla. Tämä yksilö olisi myytävänä huutokaupalla.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
pavlik morozov
Viestit: 1149 Liittynyt: 11.3.2013 22:00
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja pavlik morozov » 13.4.2013 21:33
Lattarauta kirjoitti: koska Warren 3-pyttynen esiteltiin?
http://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F9
Several prototypes were built during the 1939-1942 period.
the look of the car was significantly smoother than the 1930s DKW designs.[1] For the first time, a three cylinder engine was specified,
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463 Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P
Viesti
Kirjoittaja samarai » 13.4.2013 22:04
Oli Aerolla sodanjälkeinen omakin 3- ja 4-pyttyinen 2T-moottori.
Tuosta löytyy koko Aeron tuotanto v. 1929-1951:
http://auta5p.eu/katalog/aero/aero.php
alkupäästä löytyy 1-pyttyisiä 500 2T-koneita
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 29.4.2013 10:39
Näitä Volkkarin alustalle tarkoitettuja Bonito-rakennussarjoja taisi tulla meillekin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
toktornivako
Viestit: 2003 Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja toktornivako » 29.4.2013 11:44
Pavlovits kirjoitti: Näitä Volkkarin alustalle tarkoitettuja Bonito-rakennussarjoja taisi tulla meillekin.
Kaverilla oli tuollainen "GT40" Oli se vaan kamala laite, kylällä ei kehdannut käyntiin laittaa jos vaan oli Naisia lähimaikaan saati sitten että olis kyytiin saanut?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 1.5.2013 10:47
Borgward 2400. Näitä on vielä muutama tallella.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732 Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja Pavlovits » 1.5.2013 18:02
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.