
Takamoottoriautoja
Re: Takamoottoriautoja
Intermeccania Imp 700 GT
2 syl, 700 ccm, Steyr Puchin alusta

2 syl, 700 ccm, Steyr Puchin alusta

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Takamoottoriautoja
Wow, ompa komea auto. Lienee aika harvinainen? Tuollaisen korimallin melkein kelpuuttaisikin urheiluautoksi!Pavlovits kirjoitti:Abarth 1300 Scorpione
(kuva)
Re: Takamoottoriautoja
Tästähän sellaisen paksulla rahanipulla saisi:
http://www.finecars.cc/en/detail/car/182394/index.html
http://www.finecars.cc/en/detail/car/182394/index.html
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Takamoottoriautoja
Huuhhuh mikä hinta.
Mitähän muita urheiluautoja mahtaa olla samantyylisellä korimuodolla? Liekö mitään ei-niin-harvinaista?
Mitähän muita urheiluautoja mahtaa olla samantyylisellä korimuodolla? Liekö mitään ei-niin-harvinaista?
Re: Takamoottoriautoja
Tämmöinen on tosiaan esitelty 1931 autonäyttelyssä. V2-moottori 850 kuutiota. Tuotantoon ei saatu.


Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Takamoottoriautoja
Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?


Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Takamoottoriautoja
Tietokonevinkkeihin vain kyselemään
Skandinaavisessa näppäimistössä saksalainen yy löytyy painamalla ensin enterin vasemmalla puolella olevaa ^ ¨ ~ kirjaisimia sisältävää nappia, ja sen jälkeen painamalla u -kirjainta.

Skandinaavisessa näppäimistössä saksalainen yy löytyy painamalla ensin enterin vasemmalla puolella olevaa ^ ¨ ~ kirjaisimia sisältävää nappia, ja sen jälkeen painamalla u -kirjainta.
Re: Takamoottoriautoja
Hyvä.Samalla pääsee kirjoittamaan Sitikankin oikealla nimellään.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Takamoottoriautoja
Se on u umlaut ja y on ypsilon.Pavlovits kirjoitti:Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?
Mac-näppäimistössä tuo on u-näppäimessä. Siis näin u U ü Ü. S näppäimistä löytyy s S ß ∑. Ö-näppäimestä ö Ö ø Ø. O-näppäimestä o O œ Œ. Ä-näppäimestä ä Ä æ Æ. Periaatteessa jokaisessa näppäimessä on neljä merkkiä. Ylimääräisten merkkien käyttöä varten on oma optio-näppäimensä. Tämä kätevä systeemi oli jo ensimmäisessä Macissäni vuonna 1991. Windows näppäimistössä on optionäppäimen kohdalla alt-näppäin, mutta se ei toimi aivan samalla tavalla.
No niin, taas meni aiheen ohi. Ei sanakaan takamoottorisista autoista.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- pavlik morozov
- Viestit: 1149
- Liittynyt: 11.3.2013 22:00
- Viesti:
Re: Takamoottoriautoja
pietarilainen heimoveli mietti että oisko jaltan eli 965 jälkeen tullut erilainen puhallin? alkuunhan se puhalsi toisten pyttyjen jäähytysilman toisille pytyille eikä kestänyt ajoa oikeastaan ollenkaan mut tää kaveri sano että ei se uudempikaan kestänyt mitään mutta kun oli niin helppo huoltaa. kone alas ja auton nosti tieltä sivuun.wileeni kirjoitti: Jalta taisi tulla kahessakin yhteydessä. Vaan olihan sitä (ainakin) kahta malliakin. Pikkufiiua muistuttava ja sitten vähän isompi Zaporoshets, joka oli vähän NSU Printsin näköinen.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Re: Takamoottoriautoja
Vanhat vehkeet vaikuttaa Karstulassa, sieltä löytyy Jalta tietoa...paljon muutakin autotietoa, vanhemmista värkeistä.
warre 353w sedan,