Sivu 10/12
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 18.3.2013 18:15
Kirjoittaja Pavlovits
Abarth 1300 Scorpione

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 18.3.2013 18:44
Kirjoittaja Pavlovits
Intermeccania Imp 700 GT
2 syl, 700 ccm, Steyr Puchin alusta

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 18.3.2013 19:12
Kirjoittaja Zapsky
Pavlovits kirjoitti:Abarth 1300 Scorpione
(kuva)
Wow, ompa komea auto. Lienee aika harvinainen? Tuollaisen korimallin melkein kelpuuttaisikin urheiluautoksi!
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 18.3.2013 19:49
Kirjoittaja Pavlovits
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 18.3.2013 20:50
Kirjoittaja Zapsky
Huuhhuh mikä hinta.
Mitähän muita urheiluautoja mahtaa olla samantyylisellä korimuodolla? Liekö mitään ei-niin-harvinaista?
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 19.3.2013 14:30
Kirjoittaja wileeni
Olipa Rovervinkin antanut tuttavani jostain selvittänyt mallin: Scarab. Ikinä kuullutkaan.
Tuohon alle yritän viekoitella kuvaa Vormula IT:stä. Kelpaakohan se takamoottoriautoksi ?

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 19.3.2013 15:30
Kirjoittaja Pavlovits
Tämmöinen on tosiaan esitelty 1931 autonäyttelyssä. V2-moottori 850 kuutiota. Tuotantoon ei saatu.

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 20.3.2013 15:36
Kirjoittaja Pavlovits
Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 20.3.2013 22:29
Kirjoittaja Zapsky
Tietokonevinkkeihin vain kyselemään
Skandinaavisessa näppäimistössä saksalainen yy löytyy painamalla ensin enterin vasemmalla puolella olevaa ^ ¨ ~ kirjaisimia sisältävää nappia, ja sen jälkeen painamalla u -kirjainta.
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 21.3.2013 9:35
Kirjoittaja Pavlovits
Hyvä.Samalla pääsee kirjoittamaan Sitikankin oikealla nimellään.
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 23.3.2013 10:42
Kirjoittaja wileeni
Vormula IT:ssä (Ite Tehty) on 2 Minin keulaa ja niiden välissä peltilaatikko. Kelpaako takamoottoriseksi ?
Kimin auto lienee sesevä keskimoottoriauto.

Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 24.3.2013 15:45
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Pavlovits kirjoitti:Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?
Se on u umlaut ja y on ypsilon.
Mac-näppäimistössä tuo on u-näppäimessä. Siis näin u U ü Ü. S näppäimistä löytyy s S ß ∑. Ö-näppäimestä ö Ö ø Ø. O-näppäimestä o O œ Œ. Ä-näppäimestä ä Ä æ Æ. Periaatteessa jokaisessa näppäimessä on neljä merkkiä. Ylimääräisten merkkien käyttöä varten on oma optio-näppäimensä. Tämä kätevä systeemi oli jo ensimmäisessä Macissäni vuonna 1991. Windows näppäimistössä on optionäppäimen kohdalla alt-näppäin, mutta se ei toimi aivan samalla tavalla.
No niin, taas meni aiheen ohi. Ei sanakaan takamoottorisista autoista.
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 24.3.2013 15:53
Kirjoittaja äölkjhgf
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 13.4.2013 8:27
Kirjoittaja pavlik morozov
wileeni kirjoitti:
Jalta taisi tulla kahessakin yhteydessä. Vaan olihan sitä (ainakin) kahta malliakin. Pikkufiiua muistuttava ja sitten vähän isompi Zaporoshets, joka oli vähän NSU Printsin näköinen.
pietarilainen heimoveli mietti että oisko jaltan eli 965 jälkeen tullut erilainen puhallin? alkuunhan se puhalsi toisten pyttyjen jäähytysilman toisille pytyille eikä kestänyt ajoa oikeastaan ollenkaan mut tää kaveri sano että ei se uudempikaan kestänyt mitään mutta kun oli niin helppo huoltaa. kone alas ja auton nosti tieltä sivuun.
Re: Takamoottoriautoja
Lähetetty: 13.4.2013 8:59
Kirjoittaja ff8728
Vanhat vehkeet vaikuttaa Karstulassa, sieltä löytyy Jalta tietoa...paljon muutakin autotietoa, vanhemmista värkeistä.