Missä palvelit?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
konkelo

Re: Missä palvelit?

Viesti Kirjoittaja konkelo »

Akettaja kirjoitti:1/10 kontioranta 362 moottorialiupseeri, ce-kortti ja ammattipätevyys...
Viisas valinta

Jos pitäis uudestaan elää alokas aika niin olisin mennyt joko

a) puolen vuoden jääkäriksi eli sissiksi, viestimieheksi (kelaperse) tai tekakuskiksi

b) vuoden "Gona kuskiksi" jääkäriksi tai moto au:ksi

Olin krh aukissa ja omalla johtajakaudella sissi krh joukkueessa laskija aliupseerina ja tasoryhmän johtaja 8) 81 kevytkranaatinheitin tuli varsin tutuksi ja vielä tutummaksi tuli laskijan laatikko ja viestivälineet lv217, sanla, p78:)

Inttiin mahtu paljon positiivisia kokemuksia ja paljon negatiivisia tai muuten v****maisia :evil: oon vieläkin katkera yhelle Aukin santsari kokelaalle joka oli täys kyrpä :evil: Mie ja kaikki muutkin krh linjan oppilaat vihattiin sitä ja luulempa että moni olisi vetänyt siviilissä turpaan tai vähintään haistattanut paskat semmoselle pellelle.Oli siellä joitain hitsi skappareitakin mutta onneksi suurin osa henkilökunnasta ja varusmies johtajista oli ihan asiallisia tyyppejä.

Kyllähän se tympi silloin kun oli paljon aamuja jäljellä ja suurin osa p-kauden tupakavereista kotiutui puolen vuoden jälkeen ja itellä oli vielä toiset puoli vuotta :twisted:
Olihan se kivaa komennella niitä mortteja kun olin "Herra alikersantti" kaikkien morttien piti tervehtiä meikäläistä ja jos ei tervehditty niin lähdettin "hakemaan vauhtia"
Olihan se lapsellista, mutta pakko siellä oli piettää kuria kun kaikki muutkin johtajat piti :roll: Sitten kun e-kausi alkoi niin jätin sen pelleilyn vähemmälle enkä enää ollu niin tarkka sen ohje säännön kanssa 8) En ollu mikään tosikko alikessu joka vain huusi morteille vaan olin enempi semmonen rento ja huumorintajunen joka saatto heittää läppää alaistenkin seurassa.En silti ollu mikään hyvä esimerkki alaisille koska olin melko "gonahtanut" ja Muutenkin asenteessa olisi ollut parantamisen varaa :roll: Lisäksi olin saanut esitutkintaa ja poistumiskieltoa hieman ennen kun uudet alokkaat tulivat.

olen sanonut monille tutuille joilla armeija on vasta edessä että "ei kannata mennä aukkiin koska miehistö tehtävät ovat sata kertaa parempia ja muutenkin on paljon vähemmän stressiä tavallisella rivimiehellä kun jollakin alikessulla tai kokelaalla jonka vastuu ja tehtävät painaa melko paljon"

Onneksi se on jo taakse jäänyttä elämää :D aamuja vaan kaikille niille ladaboardin käyttäjille joilla se on vasta eessä :D :D :D Tj 0 päivänä tuli paljon läpyteltyä sotilaspassia ja ryypättyä :)
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Karvanoppa

Viesti Kirjoittaja Karvanoppa »

Sodankylä 2/11 ja tyly TJ 288. Aamuja piisaa.
Pekka

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Kainuun Prikaati 1/11 ja ynseä TJ 105 ei ehkä niin paljon aamuja. C-kuljettaja ja myös Pasin ajoluvat löytyy.
Vastaa Viestiin