Viisas valintaAkettaja kirjoitti:1/10 kontioranta 362 moottorialiupseeri, ce-kortti ja ammattipätevyys...
Jos pitäis uudestaan elää alokas aika niin olisin mennyt joko
a) puolen vuoden jääkäriksi eli sissiksi, viestimieheksi (kelaperse) tai tekakuskiksi
b) vuoden "Gona kuskiksi" jääkäriksi tai moto au:ksi
Olin krh aukissa ja omalla johtajakaudella sissi krh joukkueessa laskija aliupseerina ja tasoryhmän johtaja

Inttiin mahtu paljon positiivisia kokemuksia ja paljon negatiivisia tai muuten v****maisia

Kyllähän se tympi silloin kun oli paljon aamuja jäljellä ja suurin osa p-kauden tupakavereista kotiutui puolen vuoden jälkeen ja itellä oli vielä toiset puoli vuotta

Olihan se kivaa komennella niitä mortteja kun olin "Herra alikersantti" kaikkien morttien piti tervehtiä meikäläistä ja jos ei tervehditty niin lähdettin "hakemaan vauhtia"
Olihan se lapsellista, mutta pakko siellä oli piettää kuria kun kaikki muutkin johtajat piti

olen sanonut monille tutuille joilla armeija on vasta edessä että "ei kannata mennä aukkiin koska miehistö tehtävät ovat sata kertaa parempia ja muutenkin on paljon vähemmän stressiä tavallisella rivimiehellä kun jollakin alikessulla tai kokelaalla jonka vastuu ja tehtävät painaa melko paljon"
Onneksi se on jo taakse jäänyttä elämää