Kyä mää ainaki sut tunnistin rekkarin perusteellaMikkoo kirjoitti:mitäEn kyllä Jokaria bongannut kotekon lähellä tai missään muuallakaan
Olin kuitenki tuota väliputkea aamulla hakemassa sieltä, ilman tulosta. pitkä juttu..
Ajelitko perässä vai? Ei sitä aamulla väsyneenä & vihaisena kaikkea huomaaJokari_ kirjoitti:Kyä mää ainaki sut tunnistin rekkarin perusteellaMikkoo kirjoitti:mitäEn kyllä Jokaria bongannut kotekon lähellä tai missään muuallakaan
Olin kuitenki tuota väliputkea aamulla hakemassa sieltä, ilman tulosta. pitkä juttu..
Eiku mä olin kääntyys kotekolle ja sä tulit sieltä urheilukentän suunnasta...ladojen väliin jäi joku vähän päälle metriMikkoo kirjoitti:Ajelitko perässä vai? Ei sitä aamulla väsyneenä & vihaisena kaikkea huomaaJokari_ kirjoitti:Kyä mää ainaki sut tunnistin rekkarin perusteellaMikkoo kirjoitti:mitäEn kyllä Jokaria bongannut kotekon lähellä tai missään muuallakaan
Jokari_ kirjoitti:Eiku mä olin kääntyys kotekolle ja sä tulit sieltä urheilukentän suunnasta...ladojen väliin jäi joku vähän päälle metriMikkoo kirjoitti:Ajelitko perässä vai? Ei sitä aamulla väsyneenä & vihaisena kaikkea huomaaJokari_ kirjoitti: Kyä mää ainaki sut tunnistin rekkarin perusteella
Sama heppu on bangattu Kupittaan sittarissa. Muuten olisin morjestanut mut olit seurassa menossa liukuportaita ylös mä taas alas...Misha kirjoitti:Työmatkalla Foma on bongattu moottoritiellä Kaarinan liittymän kohdallafoma kirjoitti:Työmatkalla Misha on bongattu moottoritiellä Kaarinan liitymän kohdalla.