Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
erkkimalinen kirjoitti:Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
Tais olla kerhon mini-miittinki kyseessä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
erkkimalinen kirjoitti:Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
erkkimalinen kirjoitti:Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
Tais olla kerhon mini-miittinki kyseessä
Eikös tästä pitäisi tehdä Pravdaan juttu?
Kyllä ois aihetta "Jokari rassasi kahta rattia 3 tuntia, loput kerholaiset vetivät kahvia sisällä"
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Bongattu tanaan taalla Etela-Afrikassa, Cape Townissa vihrea Niva 1700i, Oikeanpuoleisella ohjauksella. Ja oli komeet erikoisvanteet alla. Tahan mennessa ainoa Lada joka on tullu bongattua...
Viikon reissulla Keski-Euroopassa bongattu yksi Samara Hollannissa ja toinen Belgiassa. Saksassa ja Ranskassa ei yhtään Ladaa. Ja tien päällä on tullut oltua joten bongausmahdollisuudet keskivertoa paremmat.
Kyllä sydäntä lämmitti kun eilen iltamyöhään palaillessa jossain Hämeenlinnan jälkeen ohittemme posotti nappis, ja Linnatuulessa Eki bongasi 110:n. Paluu arkeen ja normityöhön niin Ladoja on jo saanut bongaillakin tasaista tahtia