mainosta!
-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Muistini mukaan(olen lukenut samasta asiasta ja nähnyt sen caddyn riippuvan nosturin nokassa) Romu-kauppias lupasi pudottaa Cadillacin tiettynä päivämääränä alas, mutta auton myyjä lupasi siihen uuden pensakoneen/ kuitenkin myyjä otti yhteyttä ennenkuin auto pudotettiin asfalttiin.samarai kirjoitti:tulipa mieleen, että joskus aikoinaan jenkeissä uuden diesel Cadillaciin pettynyt ostaja nosti auton valtatien varressa nosturin nokkaan ja kyltissä oli muistaakseni teksti: "Tämä on romu". Tais olla vielä joku romuelvis itsekin.
Kyllä lähtee..!
kyllä se aito kuva on.. Lukekaapa tämä lehtijuttu..

(aukeaa isoksi klikkaamalla)
Free Image Hosting [xs.to]

(aukeaa isoksi klikkaamalla)
Free Image Hosting [xs.to]
voi vielä käydä kalliiksi noi teippaukset. Kyllä tollaset hommat pitäs saada hoidettua muuten kuin käräjien kautta. Pitäisi nyt joka hemmon tajuta, että tollaset 5v. takuut on pelkkää ostajan vedätystä kauppaan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ja tätä minä inhoan. Jos luvataan viiden vuoden takuu, niin sit se on viis vuotta ja thats it. Jos kaikki käyttäytyy niin, että ymmärtää muka sen, että myyjä vedättää, kohta meille myydään paskaa paketillinen, ja myyjää täytyy ymmärtää. Ei ostajaa, jota huijataan.samarai kirjoitti:voi vielä käydä kalliiksi noi teippaukset. Kyllä tollaset hommat pitäs saada hoidettua muuten kuin käräjien kautta. Pitäisi nyt joka hemmon tajuta, että tollaset 5v. takuut on pelkkää ostajan vedätystä kauppaan.
Menee nämä uhri ja syyllinen ihan sekaisin.
Minusta ostajan täytyy vain ymmärtää se, että takuu ei koske sitä, jos nyt nastarenkaasta sattuu nasta tippumaan. Se ei kuulu takuun piiriin.
nojoo, onhan toi tietysti noin mutta hei kamoon, miten voi olla 5v. täystakuu ilman niitä pienellä präntättyjä Ikiliikkujaa ei ole vielä keksittyHande kirjoitti:Ja tätä minä inhoan. Jos luvataan viiden vuoden takuu, niin sit se on viis vuotta ja thats it. Jos kaikki käyttäytyy niin, että ymmärtää muka sen, että myyjä vedättää, kohta meille myydään paskaa paketillinen, ja myyjää täytyy ymmärtää. Ei ostajaa, jota huijataan.samarai kirjoitti:voi vielä käydä kalliiksi noi teippaukset. Kyllä tollaset hommat pitäs saada hoidettua muuten kuin käräjien kautta. Pitäisi nyt joka hemmon tajuta, että tollaset 5v. takuut on pelkkää ostajan vedätystä kauppaan.
Menee nämä uhri ja syyllinen ihan sekaisin.
Minusta ostajan täytyy vain ymmärtää se, että takuu ei koske sitä, jos nyt nastarenkaasta sattuu nasta tippumaan. Se ei kuulu takuun piiriin.

Näin se vaan menee, pitkät takuut on hyväuskoisille hölmöille. Ja tämähän on tietysti vaan minun vaatimaton mielipiteeni jolla tunnetusti ei ole p:kaan merkitystä.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Saa haistaa kyseisen autoliikkeen johtoporrasrunkkarit pitkän hitsin. Tämä on juuri sitä tyypillistä Delta-Auton kusipää -meininkiä, jota maksava asiakas ei pysty käsittämään.
Autoliikkeen päällikön mukaan kyseisen auton värinät ovat normaalia rengasvärinää kovissa nopeuksissa tai dieselin tyhjäkäyntiä.
Ei woihan wanha wihtahousu mikä idiootti. Olisi nyt edes päättänyt ennen medialle antamaa tiedotetta onko se sitä "normaalia rengasvärinää kovissa nopeuksissa", vaiko "dieselin tyhjäyntiä". Joka tapauksessa niin läpinäkyvää paskan jauhamista, että oikein hävettää kyseisen vesipään puolesta.
Täydet sympatiat kyseisen Carnivalin omistajalle.
Ja tuo on alle vuoden vanha. Oli sen takuu sitten 5 -tai 2 -vuotta, niin kuntoon se on laitettava keinolla millä hyvänsä ilman minkään laisia mutinoita. Jos vikaa ei osata paikallistaa (=korjata), niin silloin asiakkaalle kuuluu antaa uusi auto.
Autoliikkeen päällikön mukaan kyseisen auton värinät ovat normaalia rengasvärinää kovissa nopeuksissa tai dieselin tyhjäkäyntiä.
Ei woihan wanha wihtahousu mikä idiootti. Olisi nyt edes päättänyt ennen medialle antamaa tiedotetta onko se sitä "normaalia rengasvärinää kovissa nopeuksissa", vaiko "dieselin tyhjäyntiä". Joka tapauksessa niin läpinäkyvää paskan jauhamista, että oikein hävettää kyseisen vesipään puolesta.
Täydet sympatiat kyseisen Carnivalin omistajalle.
Ja tuo on alle vuoden vanha. Oli sen takuu sitten 5 -tai 2 -vuotta, niin kuntoon se on laitettava keinolla millä hyvänsä ilman minkään laisia mutinoita. Jos vikaa ei osata paikallistaa (=korjata), niin silloin asiakkaalle kuuluu antaa uusi auto.
Viimeksi muokannut CuoreV6, 3.1.2006 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
niin itse olen varmaan niitä viimeisiä asiakkaita jotka tarvitsee Delta auton palveluksia. Korkeintaan talvella lämmittelemään ja kesällä sateen suojaan.. ja sitä rataa. Kaikki autojobbarit on huijareita vaikka voissa paistettais.
Mutta tossahan oli, että tämä ostaja ei ole halunnut virallisen tavarantarkastajan suorittamaa tarkastusta. Miksi? Näin menetellään juuri esim. noissa talopakettikaupoissa, joissa tulee riitaa tavaran virheestä. Kyllä tollasissa jutuissa on käytettävä virallisia teitä, ei tollasilla tempauksille tee kuin itselleen lisää vahinkoa. Tottakai se vtuttaa ketä vaan jos on ostanut hyvässä uskossa ******.

Mutta tossahan oli, että tämä ostaja ei ole halunnut virallisen tavarantarkastajan suorittamaa tarkastusta. Miksi? Näin menetellään juuri esim. noissa talopakettikaupoissa, joissa tulee riitaa tavaran virheestä. Kyllä tollasissa jutuissa on käytettävä virallisia teitä, ei tollasilla tempauksille tee kuin itselleen lisää vahinkoa. Tottakai se vtuttaa ketä vaan jos on ostanut hyvässä uskossa ******.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Minä en tuohon takuuseen ja sen pituuteen ota kantaa, mutta raivostuttaa kun aina ihmisiä kusetetaan. Ja vielä enemmän ottaa pattiin, ku ollaan hiljaa ja annetaan toisten kusettaa.samarai kirjoitti: nojoo, onhan toi tietysti noin mutta hei kamoon, miten voi olla 5v. täystakuu ilman niitä pienellä präntättyjä Ikiliikkujaa ei ole vielä keksitty![]()
Näin se vaan menee, pitkät takuut on hyväuskoisille hölmöille. Ja tämähän on tietysti vaan minun vaatimaton mielipiteeni jolla tunnetusti ei ole p:kaan merkitystä.
Eihän sellaista autoa ole, joka viisvuotta kestää särkymättä (paitsi lada

Maalaisjärkeni muuten sanoo myös, ettei kuluvat osat kuulu takuun piiriin, ja niistä on turha rutista.
Eniten täs varmaan eettisten periaatteiden perään huutelen, ja sen, ettei ihmiset antais kusettaa itteään.
Ostajalla kun on ainoastaan kaksi keinoa vaikuttaa tavaran laatuun. >Toinen on tietenkin se, että jättää ostamatta. Ja toinen on se, että jos on erehtynyt ostaa kökköö tavaraa, vie sen takas ja vaatii ehjän tilalle. Kun tarpeeksi palautuksia tulee, täytyy valmistajan tehdä parempia tuotteita.
joo näin Hande, mutta miksi sitten tarvitaan erihintaisia tuotteita? Eli hinta korreloi laadun kanssa. Jos mulle tarjotaan Mersua 5v. kirjallisella takuulla tai Kiaa, niin kumpihan on uskottavampi? Luuletko, että joku ammattikirvesmies ostaa koneekseen jonkun halpahallin jiirisirkkelin 2v. takuulla tai ammattimetsuri kiinalaisen moottorisahan? P.skasta ei pysty leipää leipomaan, sanoo wanha venäläinen sananlasku. 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Just tuon takia niitä paska tuotteita tehdään, kun ei uskalleta tai haluta vaatia luvattua takuuaikaa kestäviä tuotteita.samarai kirjoitti:joo näin Hande, mutta miksi sitten tarvitaan erihintaisia tuotteita? Eli hinta korreloi laadun kanssa. Jos mulle tarjotaan Mersua 5v. kirjallisella takuulla tai Kiaa, niin kumpihan on uskottavampi? Luuletko, että joku ammattikirvesmies ostaa koneekseen jonkun halpahallin jiirisirkkelin 2v. takuulla tai ammattimetsuri kiinalaisen moottorisahan? P.skasta ei pysty leipää leipomaan, sanoo wanha venäläinen sananlasku.
EIhän se ole ostajan vika, jos tuote hajoaa ennen aikojaan. Kyllä se on myyjän vika. Ja silloin on turha itseään syyttää ja jättää palauttamatta.
Tuotteen on kestettävä sille annetun takuu ajan!!
Ja jos se ei sitä kestä, kukaan ei pakota ketään antamaan sille tuotteelle niin pitkää takuuaikaa!!