Lähetetty: 30.12.2005 23:30
joo ei kai VFTS mikään tehdastalli olekaan, onko sitten IC:kään tehdastalli, mutta IC eli Izh rallye on kuitenkin tehty ihan izhevskin autotehtaalla
ja kaikki glasnostin jälkeen valmistetut ovat länsiautoja?BA3 kirjoitti:Eiks kaikki autot mitkä on valmistettu Detroitin itäpuolella ole itäautoja...
(vitsi,vitsi)
Esko keinäsestä kun puhutaan, niin oliskohan ollut kuitenkin Koneliike-Helkaman kalustoa.KosoLa kirjoitti:Oisko vielä Keinonen Eino Skoda oktavia joskus kuuskyt luvulla,muistinko nimen oikein.
???Tehdasautojako??samarai kirjoitti:no vain veikaten voi voittaa:
T.Vuori, M. Kolehmainen, O. Nysten.
Volgallakin on joku pystynyt ajamaan "oikeata" rallia, eikä kuten nykyisin pelkästään romurallia.
Oliko saaristolla tehtaan kalustoa? Tehtaan 130 RS vieraili kyllä suomessa. Olikohan Jorma Harjapää puikoissa?Vanja-eno kirjoitti:Markku Saaristo ja Skoda 130R (ei pidä sekoittaa 130 RS joka oli coupe)
Aho kilpaili tehtaan A-ryhmän 130-takatuuppari ja Favorit malleilla.Aholla oli kuulemma Tsekeissä F-alkuinen rekisterikilpi, joka tarkoitti vapaita nopeusrajoituksia Tsekkien alueella.Erittäin nopea kuljettaja!!KosoLa kirjoitti:Just tuli mieleen Kalevi Aho Skodamies,ajoi ja koulutti viä tsekin kuskeja.
jaa, sitä minä en tiedä. Volgan Tm-koeajossa (6/1966) vaan ihasteltiin, miten ko. herrat kykenevät ajamaan Volgalla rallia.Toveri Sladimir kirjoitti:???Tehdasautojako??samarai kirjoitti:no vain veikaten voi voittaa:
T.Vuori, M. Kolehmainen, O. Nysten.
Volgallakin on joku pystynyt ajamaan "oikeata" rallia, eikä kuten nykyisin pelkästään romurallia.
Kyllähän Virtasella oli tehtaan auto alla useamman kerran 80-luvulla.Viimeisen kerran 1990 jopa nelitahtikoneinen.Myös Auto-Alan omistajat, Knornin veljekset sekä Eino Lehtonen saivat tehtaan Warret suurajoihin 60-luvun lopulla.Warreossi kirjoitti:nämä ralli hommat ei ole oikein vahvinta aluetta,mutta mahtoikohan Virtasen Sepolla olla tehtaan Warre.Itsehän Seppo Warreaan ainakin rakenteli,mutta oli ainakin läheisesti tehtaan kanssa tekemissä.DDR tuli Jyväskylään kuitenkin omalla tiimillään.
samarai kirjoitti:Trabant 601 Sport oli aikoinaan Jyväskylässä, mutta taisivat kaikki kuskit olla DDR:n kansalaisia?
Norjalainen John Haugland ja Markku Saaristo ajoivat tehtaan kalustolla, jota Saariston kohdalla tuki huollon puolesta Suomen Koneliike/ Helkama ja rahallisesti Upo. Eiköhän se Harjapää ajanut kanssa sedania, mutta tuota RS:ää Suomessa kyllä puikotti em. Haugland.Toveri Sladimir kirjoitti:Oliko saaristolla tehtaan kalustoa? Tehtaan 130 RS vieraili kyllä suomessa. Olikohan Jorma Harjapää puikoissa?Vanja-eno kirjoitti:Markku Saaristo ja Skoda 130R (ei pidä sekoittaa 130 RS joka oli coupe)
Harjapää keskeytti 1978 suurajot ek 4:lle 130 RS-mallilla.Vanja-eno kirjoitti:Norjalainen John Haugland ja Markku Saaristo ajoivat tehtaan kalustolla, jota Saariston kohdalla tuki huollon puolesta Suomen Koneliike/ Helkama ja rahallisesti Upo. Eiköhän se Harjapää ajanut kanssa sedania, mutta tuota RS:ää Suomessa kyllä puikotti em. Haugland.Toveri Sladimir kirjoitti:Oliko saaristolla tehtaan kalustoa? Tehtaan 130 RS vieraili kyllä suomessa. Olikohan Jorma Harjapää puikoissa?Vanja-eno kirjoitti:Markku Saaristo ja Skoda 130R (ei pidä sekoittaa 130 RS joka oli coupe)