Oon ihan liian aamu-uninen, ehtiäkseni petaamaan petiä. Viimetipas nousen, syön ja sitten saakin jo juosta kaksi lasta kainalossa kohti tarhaa. (Kolmas jo meneekin omia aikojaan kouluun) Illalla se petaaminen tuntuu jo niin turhalta, ettei viitti vaivautua.
Mutta petaan minä sen silloin, jos vieraita tulee..
ite saatan nukkuakin ihan miten tahansa ja missä tahansa, joskus kesällä vaikka pihalla autossa.
en petaa sänkyä, yksi syy on tuo tuuletus, eli ihan heti herättyään ei saisikaan pedata, mutta en tee sitä myöhemminkään. jos vieraita tulee niin siivoan petivaatteet pois keittiöstä, näyttää siistimmältä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Meillä ei edes ole päiväpeittoa, sänky vaihtui uuteen ja isompaan niin jäi hankkimatta. Ja aamuisin on aina niin kiire ettei sitä pedata ehtisikään, kun pitää peppu homeessa nukkua viime tippaan asti.
Makuuhuoneen ovi on sitä varten että sen saa tarvittaessa kiinni
tulee pedattua yleensä viikonloppusin muuten viikolla saavat tuulettua!! ei viikolla kerkiä kun tulee nukuttua niin viime tinkaan ja sit onkin jo juostava linkki pysäkille.. viikolloppusin on tullu tavaks pedata kun ei pahemmin ole kiire tai sit jos lähtee aamunavettaan naapuri tilalle ni jää aivan varmasti petaamatta...
Minä tai vaimo, mutta ei välttämättä päivittäin. Mutta jos koira jää yksin kotiin ja sisälle, niin pakka pedata ellei halua seuraavana yönä nukkua koirankarvoissa.