erkkimalinen kirjoitti:!Itelläni on Braunin sähkökoje ja paljon erilaisia manuaali höyliä.
No niin nyt sitten päästiin asiaan ja riitelemään asioista.
Mulla on Philips, ennen oli Brauni. Brauni on kuin ottomoottori; hinkkaa terää edestakaisin; Philips kuin Wankel kun terä vaan pyörii.
En vaihda takaisin.
Nythän voimme jo jakaantua eri leireihin ja aloittaa vääräuskoisten mollaamisen! Asiaa!
Kohta kerho on jo hajaantunut ennen kuin on edes aloitettu
pressa kirjoitti:ainoa oikea on philipsin kaksi teräinen
ja tietenkin akku/verkkosähköllä toimiva
No nyt ei mene putkeen.
Siis kolmeterää on ainoa oikea; eikä mitään akkua; onhan sähköä nykyään jokapuolella. Kohta saamme sitä taas lisää linjaa pitkin suomenlahden poikki Sosnovy Borin ydinvoimalasta.
No nyt ei mene putkeen.
Siis kolmeterää on ainoa oikea eikä mitään akkua onhan sähköä nykyään jokapuolella. Kohta saamme sitä taas lisää linjaa pitkin suomenlahden poikki Sosnovy Borin ydinvoimalasta.
kaksi terää on oikein (koska itse olet ajanut esim. kolmipyöräisellä )
akku pitää olla (ladassakin on laturi ja silti siinä on akku)
philips rules
No nyt ei mene putkeen.
Siis kolmeterää on ainoa oikea eikä mitään akkua onhan sähköä nykyään jokapuolella. Kohta saamme sitä taas lisää linjaa pitkin suomenlahden poikki Sosnovy Borin ydinvoimalasta.
kaksi terää on oikein (koska itse olet ajanut esim. kolmipyöräisellä )
akku pitää olla (ladassakin on laturi ja silti siinä on akku)
philips rules
Kolmipyöräisellä on tullut ajettua ja siitä sitten siirrytty kaksipyöräisiin; mutta sitten seuraavaksi nelipyöräisiin. Kolme on lähempänä neljää kuin kaksi.
Vai että parran ajoa
En oo ajanu partaa 4 vuoteen.
Enkä aatellu ajaa lähi tulevaisuudessakaan, ompahan lämmikettä naamassa.
Onhan se vähän päässy pitkäks (40cm)
Kerran 2 viikossa kun vähän näyttää höylää niin se riittää. Jotain hassua haiventa+ amisviikset pukkaa lärviin...joskus annan olla ihan piruuttaan, niin on ajaton amizzz-look
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.