Sivu 2/3

Lähetetty: 23.1.2006 23:09
Kirjoittaja Jeltsin
Eipä ole talvi kokemusta muista kuin asteekista ja nappiksesta.Mainioita talvi autoja kumpikin.

Lähetetty: 24.1.2006 13:25
Kirjoittaja markku
Kyllä autossa kardaani pitää olla :twisted:

Lähetetty: 24.1.2006 15:11
Kirjoittaja BA3
Takapotku luonnollisesti ja pitkiä sladeja...

Lähetetty: 24.1.2006 17:31
Kirjoittaja sinihelmi
:lol: lada tottakai

Takaveto

Lähetetty: 26.1.2006 17:24
Kirjoittaja Kerkko
Takaveto on paras talvella (tai ainakin hauskin) :)

Lähetetty: 28.1.2006 6:59
Kirjoittaja Lada Scandinavia
Kyllä etuveto käytännössä on parempi. Perustelut. Etuvetoinen menee paremmin lumessa. Etuvetoinen nousee paremmin jyrkät mäet ylös. Etuvetoinen pysyy paremmin parkissa, jos joutuu jättämään mäkeen. Nyt mulla menossa 26 talviautoiluvuotta.

Lähetetty: 28.1.2006 23:29
Kirjoittaja Kimmo86
Takaveto 4ever.. Samra ja 110 varmasti muuten ihan jees mutta vetää väärästä päästä (mun mielestä)

Lähetetty: 29.1.2006 12:24
Kirjoittaja Team perseauki racing
BA3 kirjoitti:Takapotku luonnollisesti ja pitkiä sladeja...
ei oo aina vaan halpoja... no elämä on

Lähetetty: 31.1.2006 17:39
Kirjoittaja erkkimalinen
Autobildistä tammikuun numerosta 2006 lukaisin testin neliveto, takaveto sekä etuveto... Ammattimiesten tekemä..lopputunnelmaksi jäi että takavetoinen auto oli käytännön tilanteissa turvallisin. Toki meillä paljonkin ajaneille maallikoille turvallisin on se mihin on tottunut. Itse ajellu takavetosilla n 650000km ja etuvetoisella n.300000km. Eli minä ajelen mieluusti takavetoisella, pysyy se etuvetoinenkin hanskassa, se ei vaan ole yhtä kivaa..takapuolituntuma kärsii.. :lol: :lol:

Lähetetty: 31.1.2006 20:53
Kirjoittaja liero
markku kirjoitti:Kyllä autossa kardaani pitää olla :twisted:
ei vaan 2 niitä :D

Lähetetty: 31.1.2006 21:41
Kirjoittaja lada 1200s
110 on erittäin hyvä talviauto :D

Lähetetty: 31.1.2006 22:19
Kirjoittaja Midi^
Kokemusta nyt ei ole kuin vähän nappiksesta mutta laitoin nivalle äänen. Semmosenkin kun joskus vielä sais hankittua 8)

Lähetetty: 2.2.2006 21:29
Kirjoittaja Jaska HKI
110 ja Samara jos haluaa perille päästä.
Takaveto on sompamiehille nautiskeluun ja ekstriimiin.

Niva on tietenkin talviauto omassa sarjassaan.

Lähetetty: 2.2.2006 21:39
Kirjoittaja Lada-Jussi
kummasti toi Samara muuten kulkee lumessa, pihaan oli taas tuiskunnu lunta niin että kävellen oli vaikeaa edetä, mutta Samara kulki kyllä hyvin ja ei tarvinnut peruutella vauhdilla vaan pystyi pysäyttää auton ja jatkaa taas sutimatta matkaa. Takaveto oli jääny jauhaa tyhjää ihan varmasti.

Lähetetty: 2.2.2006 23:28
Kirjoittaja Jokari
Lada-Jussi kirjoitti:kummasti toi Samara muuten kulkee lumessa, pihaan oli taas tuiskunnu lunta niin että kävellen oli vaikeaa edetä, mutta Samara kulki kyllä hyvin ja ei tarvinnut peruutella vauhdilla vaan pystyi pysäyttää auton ja jatkaa taas sutimatta matkaa. Takaveto oli jääny jauhaa tyhjää ihan varmasti.
Joo-o, kyllä etuvedolla pääsee paremmin liukkaalla etenemään. Mä jäin tänään jumiin omaan parkkiruutuun, lunta oli tuiskuttanut yöllä jonkun verran, mokomat pienet kohoumat takarenkaitten takana ja siinähän suditeltiin. Eteen ei pääse kuin 10 cm (pusikko) ja kun taakse ei liiku niin eihän siinä muu auttanu ku hakea isäukko työntämään :oops: