24 vai LOST ?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

24 vai LOST

24
11
17%
LOST
20
31%
ei voi kiinostaa paskaakaa kumpikaa
34
52%

Ääniä yhteensä: 65

vazili 2107

24.

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

If you don't watch 24, you don't know JACK! :wink:
sinihelmi

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

:evil: kanavilta tulee tuutin täydeltä kaikenlaisia paskasarjoja.ei jaksa kiinostaa
GOODBYE KURJUUDELLE
cassu

Viesti Kirjoittaja cassu »

Eipä noista ohjelmista jaksa kumpikaan kiinnostaa. 24 on sitä samaa kuraa jota näkee saman tuotantomaan elokuvissa, ja Lost on huteraa saippuaoopperaa autiolla saarella. Paskaa, sanon minä.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Katon valikoidusti. Mutta mua kiinnostaa enempi kakkosnelonen tai neljä kertaa nelonen ja viiskertaa vitonenkin sekä 4,5,6 tuumaset. Lada-Jussi varmasti tietää mitä nää on? Näitä numeroita mua alkaa kiinnostaa, kun aurinko sulattaa lumet. :D
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kummastakin ensimmäinen tuotantokausi katsottuna.
Lostin toinen tuotantokausi on tarkoitus katsoa tässä lähiaikoina, vaikka ei kuulemma ole senkään vertaa hyvä mitä ensimmäinen. 5 jakso putkeen katsomalla ihan hyvää ajanvietettä.
.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Lada Scandinavia kirjoitti:Katon valikoidusti. Mutta mua kiinnostaa enempi kakkosnelonen tai neljä kertaa nelonen ja viiskertaa vitonenkin sekä 4,5,6 tuumaset. Lada-Jussi varmasti tietää mitä nää on? Näitä numeroita mua alkaa kiinnostaa, kun aurinko sulattaa lumet. :D
toivottavasti ei tule mitää pakollista tarvetta puuttua noihinkaan tulevana kesänä, nyt riittäis ihan Suomi24 :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

täysin tuntemattomia, mutta tuskin olen paljon menettänyt. :roll: Ilmeisesti jotain lökäpöksyjen tuuninkijuttuja. :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mage

Viesti Kirjoittaja Mage »

samarai kirjoitti:täysin tuntemattomia, mutta tuskin olen paljon menettänyt. :roll: Ilmeisesti jotain lökäpöksyjen tuuninkijuttuja. :lol:
heh ei sentääs :lol: lökäpöksyt sit o menny muodista :wink: kuka niitä siis kaivannee (anti-lökäpöksy ry kannattaa)
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Mieluummin 24, vaikka tätä nyt töllössä pyörivää, onko se nyt neloskausi, kattoin pari ekaa jaksoa ja sit se jäi. Varmaan joskus myöhemmin tulee hankittua cd-boksi ja kateltua putkeen.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
pat-u

Viesti Kirjoittaja pat-u »

Lost on kyllä hyvä :D , eli sen valitsen koska 24 en jaksa vaan kattoa enää.. kyllästynt siihen..
Vastaa Viestiin