Sivu 2/4
Lähetetty: 25.3.2006 23:44
Kirjoittaja Midi^
Niinno, en mä kyllä laittais sata jaolla olevia vanteita mutta kukin tyylillään..

Lähetetty: 26.3.2006 14:09
Kirjoittaja ralli lada
Lähetetty: 26.3.2006 14:10
Kirjoittaja ralli lada
ja on ihan helppoa tuhota ne kierteet
onnistuu vaikkei yrittäiskään

Lähetetty: 26.3.2006 14:14
Kirjoittaja Jokari
Ja pultit oli tietysti orkkikset takana varmaankin, vai? Tämä pitää saada selville

Lähetetty: 26.3.2006 14:36
Kirjoittaja ralli lada
joo-o kyllä ne OLI orkkikset, mutta EI OO ENÄÄN

Lähetetty: 26.3.2006 14:51
Kirjoittaja Jokari
Noniin sitähän minäkin, eli taaskaan jaolla ei ollut mitään tekemistä renkaan irtoamisen kanssa. Kyllähän kierteet korkkaavat helposti jos pultti ei ole tullut kokonaan läpi vetarin laipasta ja vielä nojaillaan penkkoihin
No kyllä pitemmillä pulteilla pysyy varmana kiinni

Lähetetty: 26.3.2006 17:11
Kirjoittaja pressa
ralli lada kirjoitti:ei ne oo mistään PERÄKÄRRYSTÄ vaan AUTOSTA
niin ooppelissahan on kyseinen jako
ja tiepalvelun mukaan useiten hinattu = peräkärry
enkä minä tässä mitenkään älähdä vaan ihmettelen miksei voi käyttää oikealla jaolla olevia vanteita
Lähetetty: 26.3.2006 17:25
Kirjoittaja Jokari
pressa kirjoitti:ralli lada kirjoitti:ei ne oo mistään PERÄKÄRRYSTÄ vaan AUTOSTA
niin ooppelissahan on kyseinen jako
ja tiepalvelun mukaan useiten hinattu = peräkärry
enkä minä tässä mitenkään älähdä vaan ihmettelen miksei voi käyttää oikealla jaolla olevia vanteita
Tätä nyt ei varmaan ole sanottu kuin 264049599 kertaa, mutta ei noita riittävän isoja, 98:n jaolla olevia vanteita kauhiasti ole markkinoilla. Kyllä niitä löytyy muttei mitenkään helposti. Toki isolla rahalla saa mitä tahansa. Kyllä minäkin mieluummin käyttäsin oikealla jaolla olevia, mutta kun satkun jaolla olevat siistit vanteet kumeineen tuli hommattua, niin miksen laittaisi alle.
Sitäpaitsi säästin tässä noin 70-80€ verrattuna siihen että oisin pyöräyttänyt orkkisvanteille uudet 175/70/13 kumit. Toki tuo olisi ollu huomattavasti pitkäikäisempi ratkaisu, olisivat kelvanneet vaikka siihen seuraavaankin Ladaan. Mutta jotain tavallisuudesta poikkeavaa täytyy aina kokeilla

Lähetetty: 26.3.2006 18:36
Kirjoittaja elmeri racing team
ladan jako on helppo muuttaa sataseksi poraa 13,5mmreiät vanhoihin reikiin levittää 1mm ulkolaitaan päin ja laittaa läpilyötävät pultit niin kyllä rupes kestämään pultteja saa erimittasia makso jotain 40e kaikkiin pyöriin+mutterit minä tilasin nisulalta noi pultit.Reiät on porattava jyrsinterällä poralla ei saa 100jakoon levitettyä.
Lähetetty: 26.3.2006 20:06
Kirjoittaja Mage
kyllä ne pultit irtoo joiltakii useammi ja koiltakii tuski koskaa

iteltää o irronnu muutama kerta

ku ne orkkispultit o jotai todella haurasta tai ainakii 20 vuodes haurastun nii menee kierteet iha paskaksi ja sitte jos niitä ei saa kunnolla varsinkaa korjattuu nii ei niitte tarvi olla ku vähä paskana ne kierteet nii joha se syö kierteet vastakappaleestakii vaik ois mitä materiaalia
Lähetetty: 26.3.2006 20:22
Kirjoittaja ralli lada
vetoakselin laippakin on aika pehmeää ainetta, pora pystyy hyvin.
mielestäni saabin pultit ja mutterit on paremmat kuin ladan
on rengas helpompi nostaa paikalleen
ja meiltä on viikossa irronnu kolme rengasta

Lähetetty: 26.3.2006 20:24
Kirjoittaja 'aatee'
ette kiristä niitä varmaa

Lähetetty: 26.3.2006 20:27
Kirjoittaja ralli lada
aina on vedetty niin tiukkaan kun saa
ja ei ole mieidän vika jos ryssät ei osaa tehdä tarpeeksi kovia laippoja.
Lähetetty: 26.3.2006 20:29
Kirjoittaja RussianTUNER
ralli lada kirjoitti:aina on vedetty niin tiukkaan kun saa
ja ei ole mieidän vika jos ryssät ei osaa tehdä tarpeeksi kovia laippoja.
Riippuu kyllä ihan kiristäjän voimistakin kuinka piukkaan vedetään. Ellei käytössä ole esim. pulttipyssyä.
Lähetetty: 26.3.2006 20:35
Kirjoittaja ralli lada
varmasti saan vedettyä ne tarpeeksi TIUKKAAN ristikkoavaimella täysin manuaalisesti
laitoin muuten pari uutta kuvaa tänään lada galleriaan