Tampereen Delta-Auton ohjaustehostinhuijaus
Asia etenee asianajajan kautta, minä en soittele kenellekään enää. Jos sieltä halutaan ottaa yhteyttä, puhelinnumero on tiedossa. Riitelyn vuoksi en riitele, jos tarjotaan autooni tehostinta tai uutta tehostettua autoa tilaamillani varusteilla, homma on oitis selvä.
Edit: Niin ja rohkeus kyllä tuntui riittävän vaikka mihin tällä päälliköllä, vallan kanssa voi olla sitten toinen juttu.
Edit: Niin ja rohkeus kyllä tuntui riittävän vaikka mihin tällä päälliköllä, vallan kanssa voi olla sitten toinen juttu.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Täysi tuki, olet varmasti asiassa oikeassa.
Mutta silmään tökkää tuo, että asianajaja suosittelee lähtemään oikeuteen, "älä luovuta", "tälläisista on lukemattomia asiakkaan voittamia ennakkotapauksia", "olen käytettävissä", jne. pistää epäilemään. Asianajajat saavat rahaa siitä, että vievät juttuja oikeuteen. Ei heitä kiinnosta kuka on oikeasti vahvoilla, pääasia että oikeutta käydään. Kysyitkö miltään kuluttajan suoja taholta asiasta?
,_,/ukka
Mutta silmään tökkää tuo, että asianajaja suosittelee lähtemään oikeuteen, "älä luovuta", "tälläisista on lukemattomia asiakkaan voittamia ennakkotapauksia", "olen käytettävissä", jne. pistää epäilemään. Asianajajat saavat rahaa siitä, että vievät juttuja oikeuteen. Ei heitä kiinnosta kuka on oikeasti vahvoilla, pääasia että oikeutta käydään. Kysyitkö miltään kuluttajan suoja taholta asiasta?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Asianajaja on vanha perhetuttu, joten luottamus on aika korkealla. Hän ei usko, että juttu menee oikeuteen, vaan että Delta haluaa sopia sen ennen, koska melkoisen varma lopputulos on varmaan senkin pään juristien tiedossa. Sain jo huomattavasti täysin ilmaista apua asian kanssa, kun samainen juristi toimi välittäjänä minun ja myyntipäällikön välillä.
Kuluttajansuoja on tässä valitettavasti vähän hampaaton. Paperilla olen sen mukaan täysin oikeassa, mutta se valitusmenettely kestää oikeasti todella kauan. En jaksa taistella vuotta tästä asiasta.
Kuluttajansuoja on tässä valitettavasti vähän hampaaton. Paperilla olen sen mukaan täysin oikeassa, mutta se valitusmenettely kestää oikeasti todella kauan. En jaksa taistella vuotta tästä asiasta.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- larssi21074
Suotta noista asioista lähtee isoille pomoille soittelemaan. Ja suotta muutenkaan tuosta jutusta alkaa itselle enää lisäkuluja ottamaan. aSianajaja asialle ja delta-auto maksaa kaikki kulut.
Enpä olis uskonu että noin iso soppa syntyy tuollasesta asiasta. Sitäpaitsi virhe on tapahtunut jo automyyjälle, varustelukoodin näkee koneelta jo siinä vaiheessa kun autoa alkaa tilaamaan ja varaamaan raiposta.
En halua delta-autoa haukkua JA MIELESTÄNI JÄRKEVINTÄ OLISI ETTEI LEIMATA KOKO KETJUA TÄMÄNLAISTEN ONGELMIEN TAKIA!! Kuitenkin tässä on kysymys vain jonkun paikallispomon kyrpyydestä.
Tietenkin tuonkokoisen konsernin sisälle mahtuu monenlaista mutta pistetäänhän silti jäitä hattuun.
Enpä olis uskonu että noin iso soppa syntyy tuollasesta asiasta. Sitäpaitsi virhe on tapahtunut jo automyyjälle, varustelukoodin näkee koneelta jo siinä vaiheessa kun autoa alkaa tilaamaan ja varaamaan raiposta.
En halua delta-autoa haukkua JA MIELESTÄNI JÄRKEVINTÄ OLISI ETTEI LEIMATA KOKO KETJUA TÄMÄNLAISTEN ONGELMIEN TAKIA!! Kuitenkin tässä on kysymys vain jonkun paikallispomon kyrpyydestä.
Tietenkin tuonkokoisen konsernin sisälle mahtuu monenlaista mutta pistetäänhän silti jäitä hattuun.

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Olen itse ollut täällä foorumilla niitä harvoja, joka on jaksanut "puolustaa" Deltan markkinointikampanjoita jne. ja yleensäkin ostaa näitä uusia Ladoja. Hiukan tällainen kohtelu horjuttaa moista uskoa, ja ainakin sen aiheutti, että omani haen jatkossa muista myymälöistä.larssi21074 kirjoitti: En halua delta-autoa haukkua JA MIELESTÄNI JÄRKEVINTÄ OLISI ETTEI LEIMATA KOKO KETJUA TÄMÄNLAISTEN ONGELMIEN TAKIA!! Kuitenkin tässä on kysymys vain jonkun paikallispomon kyrpyydestä.
- larssi21074
Niin ja ilmeisesti tämä ei ole valitettavasti ainut tämänkaltainen tapaus. Kuten toisessa topikissa kerroin. Mallinimet ja myyntinimet vaihtelivat tuon festivaalin osalta viimevuoden puolivälin jälkeen. Eli silloin kun tuo moottorin kasvatus tapahtui.
Tämäntakia festival nimike oli jossain vaiheessa pois käytöstä kokonaan, sekaannusten välttämiseksi varustelussa. Sekaannuksia on ilmeisesti sattunut enemmänkin..
Tuo uusi 110:n esitekin taitaa luvata liikoja, vakiovarusteena kerrotaan olevan sisäilmankierto. Sitähän ei ole ollut moneen vuoteen, ellei näissä uusissa ole. En tiedä kun en ole nähnyt. Tämä kuitenkin on pieni juttu ohjaustehostimeen verrattuna!
Tämäntakia festival nimike oli jossain vaiheessa pois käytöstä kokonaan, sekaannusten välttämiseksi varustelussa. Sekaannuksia on ilmeisesti sattunut enemmänkin..

Tuo uusi 110:n esitekin taitaa luvata liikoja, vakiovarusteena kerrotaan olevan sisäilmankierto. Sitähän ei ole ollut moneen vuoteen, ellei näissä uusissa ole. En tiedä kun en ole nähnyt. Tämä kuitenkin on pieni juttu ohjaustehostimeen verrattuna!
- larssi21074
Tätä juuri tarkoitan, että suotta koko konsernia moititaan. Se on sitten toinen asia jos tietyt liikkeet toimivat väärin. En puolusta heitä, itsekin olen saanut todella huonoa kohtelua ladaa koskien. Nimeltä mainitsematon mikkelissä sijaitseva etelä-savon auto suhtautui ladaan (silloin kun heillä vielä edustus oli) juuri niin hyvin että meidän perheenkin 110 haettiin helsingistä.Mikko_PKP kirjoitti:Olen itse ollut täällä foorumilla niitä harvoja, joka on jaksanut "puolustaa" Deltan markkinointikampanjoita jne. ja yleensäkin ostaa näitä uusia Ladoja. Hiukan tällainen kohtelu horjuttaa moista uskoa, ja ainakin sen aiheutti, että omani haen jatkossa muista myymälöistä.larssi21074 kirjoitti: En halua delta-autoa haukkua JA MIELESTÄNI JÄRKEVINTÄ OLISI ETTEI LEIMATA KOKO KETJUA TÄMÄNLAISTEN ONGELMIEN TAKIA!! Kuitenkin tässä on kysymys vain jonkun paikallispomon kyrpyydestä.
Onneksi Mikkelin delta-autossa riittää lada-henkisyyttä kiitettävässä määrin.
Tässä on kyseessä tuon päällikön periaatteesta tiedän sen
koska olen ostanut häneltä aikanaan autoja!
Sit kerran mottilaukes kun olin koti matkalla anto takuun
et kotio kestää varmasti onneksi kaveri kuuli tuon
tuli vähän käden vääntöö mutta maksoi koko lystin!
Asia siis sovittiin!!
Myi silloin käytettyja ritsoja!
koska olen ostanut häneltä aikanaan autoja!
Sit kerran mottilaukes kun olin koti matkalla anto takuun
et kotio kestää varmasti onneksi kaveri kuuli tuon
tuli vähän käden vääntöö mutta maksoi koko lystin!
Asia siis sovittiin!!
Myi silloin käytettyja ritsoja!
Adjektiivilla "sopimishaluinen" en kuvailisi herran käytöstä tämän asian tiimoilta. Mutta ehkä asiaan löytyy lisää mielenkiintoa tämän reklamaatioprosessin myötä.
Tämän aamun toimenpide oli vinkata asiasta Kuningaskuluttaja-ohjelmalle. Katsotaan tarttuvatko.
Asianajaja lähetti version reklamaatiokirjeestä tarkastettavaksi. Teksti on, sanoisinko, tiukkasävyistä. Ohjaustehostimen puute on lain tarkoittama olennainen virhe, koska se on ristiriidassa markkinointimateriaalin kanssa. Hyväksyin luonnoksen, se lähtee Deltalle tänään tai huomenna ja vastausaikaa on parisen viikkoa.
Vaan olipa hyvä, että sinulla oli tallessa tuo Delta-Auton postitse lähettämä tarjouskirje kun se tuntuu nousevan tässä kysymyksessä avainasemaan. Tokihan niitä on muillekin Ladisteille lähetetty, mutta oman vaivansa uuden hankkiminen olisi joka tapauksessa aiheuttanut mikäli olisit hukannut oman kappaleesi.
Vaimo sai ekstrapusuja taipumuksestaan olla heittämättä papereita pois, minulla ei tunnetusti mikään säily...Kamaz kirjoitti:Vaan olipa hyvä, että sinulla oli tallessa tuo Delta-Auton postitse lähettämä tarjouskirje kun se tuntuu nousevan tässä kysymyksessä avainasemaan. Tokihan niitä on muillekin Ladisteille lähetetty, mutta oman vaivansa uuden hankkiminen olisi joka tapauksessa aiheuttanut mikäli olisit hukannut oman kappaleesi.