KAIKKI viat jotka olivat edellisessä katsastuksessa merkitty jälkitarkastukseen, ON OLTAVA korjattuna, muuten tulee ajokielto siihen asti kunnes viat on korjattu. Näin nykyisin, ei tule mitään jatkoaikoja. Sitä paitsi, jos ollaan oikein tarkkoja, niin jos katsastuksessa on havaittu joku jälkitarkastuksen aiheuttava vika, EI autolla saa ajaa muuta kuin korjaamolle. Kunvika on korjattu, saa sen jälkeen jos on leimaa jäljellä ajaa kunnes on uusi jälkitarkastus.
Ja mitä näyttelyyn tulee, on 28. pvä jo parempi. Mutta ehkä joku arki-ilta keväämmällä olisi parempi? Ainakin mulle olisi, Jussikin vois jäädä suoraan töistä... ja mä voisin näyttelyn jälkeen mennä töihin.
Mielenkiintoinen näyttely
- Lada-Jussi
jess
mä voisin tosiaan poiketa tuolla koska tahansa ihan työmatkan puitteissakin, mutta olisihan se tyylikästä pitää oikein kunnon gruisingit samantien. Ajankohtana sunnuntai kai paras, koska silloin vähiten liikennettä ja koko paikka tais olla kiinnikin ainakin pe-la.
Tolla Samaran jatko ajalla tarkoitinkin että tulisi vuosi leimaa otteeseen.
Tolla Samaran jatko ajalla tarkoitinkin että tulisi vuosi leimaa otteeseen.

Re: jess
Sun täytyy alkaa ilmasemaan itseäs hieman selvemminLada-Jussi kirjoitti:Tolla Samaran jatko ajalla tarkoitinkin että tulisi vuosi leimaa otteeseen.

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Lada-Jussi
jeps
pysykää edelleen valppaina, kalsarinäyttely matka tullaan kyllä järjestämään kevään aikana, mutta ei vielä, kohta on Samara taas ajossa.