Sivu 2/2

Lähetetty: 27.7.2006 23:33
Kirjoittaja Turbiini
JAksaako kone ottaa kunnolla kierroksia? Tulimieleen että aikoinaanpelto 1.4 datsuniarakentaes oli samanmoien ongelma kun olisuuttimet liian suuret. Kone ei jaksanu kiertää kunnolla yli 6000 paikallaankaan, ja ahdot nousi juuri ja juuri 0.2bar asti. Suuttimien muutos 1kurkkuun 200->120 ja 2kurkkuun 250->200 niin rupes ahtamaan jo pienillä kierroksilla vetokin piisas yli 8000. Mikä ihmeellisintä sama turbo ja kaasari toimi 1.6bmw koneessa noilla isoilla suuttimilla loistavasti.

Lähetetty: 28.7.2006 21:20
Kirjoittaja pappa- igor
jaksaa kyllä kiertää paikallaan mittarin tappiin ja ajossa vetoa tuntuu olevan ihan normaalisti... mutta täytyy viä tutkia ahdinta ja koittaa vaihdella suuttimia... hmmm, kun oli pienempi kakkos kurkun suutin niin sillon saatiin ahdot nouseen 0.4... oliskohan se siitä kii... :roll:

Lähetetty: 29.7.2006 21:13
Kirjoittaja ChargerSpeed
koska mää paketoin sulle uuden kolmosen???

Lähetetty: 29.7.2006 21:23
Kirjoittaja ChargerSpeed
Hei älä ny vaa sano että aiotte saada 1.3litrasen koneen herättään ton saamarin ison garretin t03:sen siinä voi olla syy miksei ahda, ku se puhallin ei herää noin pienessä koneessa kunnolla.

ratkasu on hankkia volkswagen golfin 1.6 litrasen turbodieselin t03:sen pakopesä joka menee siihen suoraan, sillä herää varmasti. ja jauhaa 200hv asti.

Lähetetty: 30.7.2006 9:43
Kirjoittaja pappa- igor
ChargerSpeed kirjoitti:Hei älä ny vaa sano että aiotte saada 1.3litrasen koneen herättään ton saamarin ison garretin t03:sen siinä voi olla syy miksei ahda, ku se puhallin ei herää noin pienessä koneessa kunnolla.

ratkasu on hankkia volkswagen golfin 1.6 litrasen turbodieselin t03:sen pakopesä joka menee siihen suoraan, sillä herää varmasti. ja jauhaa 200hv asti.
Auto ei oo mun vaan timon... ja se ahdin on se akin vanha. timon pitäs sulle soittaa jossain vaihees kun se kerkiää ja kysyä jotain puhallinta :? eikä TO3 oo mikään saamarin iso.... :roll: