kaasari turbon imupuolelle...??

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

jos öljy ei pääse valumaan vapaasti niin sitä saattaa päästä bensa-ilma seokseen-> savuttaa rankasti
21013 2300tic
Corollaattori

Viesti Kirjoittaja Corollaattori »

No häätyy tehdä se öljyn paluu sitte öljyn mittatikun reikään, ku en viitsi ö-pohjaa alakaa puhkoon... riittääköhän sen tikun reiän halkaisija? luulisin että riittää.

...p.s tänään lomille!!!
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

tammer diiselissä väitti että olis ehkä liian pieni se öljy tikunreikä
ei sais yhtään ahistaa muuten turbo "tulvii" :shock:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Kyllä tikun reikä riittävän iso on, mutta pakosarjan koukkaaminen koneen vasemmallepuolen on paljon hakkalampaa ku ottaa pohja irti.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
teemu_83

Viesti Kirjoittaja teemu_83 »

nii,oisko jollain vinkkiä aiheeseen?? eli kaasari turbon imupuolelle??? jos on ni otan kiitoksen kanssa vastaan.... :lol:
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

nyt tulee turboista tietäville hankalasti esitetty kysymys!

omassa ahtimessa on tämän hetken suunnitelmassa öljynpaluuseen tarkoitettu isompi reikä ylöspäin, ja pienempi alas!
eli jos laittaa noin ne letkut niin ahdin "ui" öljyssä.
mutta toimiiko jos laittaa öljyn menemään sisään isommasta reiästä?

tarkoitus olisi tehdä öljypohjaan paluu, ja öljy otetaan paineanturilta.
kiitoksia tulevista neuvoista!
21013 2300tic
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Paluu reikä pitää kääntää alaspäin, muuten tulee tuho.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

onko väli kumpaa reikää käyttää paluureikänä?
tiedän että isompaa pitäisi, mutta reiäthän ovat melkein samankokoiset.

ahtimen asento menee v*tuilleen jos imu-ja pakopesiä kääntää.
ja hukkaportin avaus mekanismit tulee ahtoputken eteen.
21013 2300tic
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

No tietysti paluureikää pitää käyttää paluureikänä pitäishän sen järkikin sanoa. Eihän sen hukkaportinvivustonmuutos nyt kovinsuuri operaatio ole, ja pitää ahto ja turbiini puolen keskenään samassa asennossa niin eihän siinäpitäisi ongelmia tulla.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Vastaa Viestiin